Jouw kinky filter

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, maar dan moet je uit de heel beperkte keuze ook nog iemand vinden die je ziet zitten. Want dat iemand Aziatisch is, wil niet zeggen dat je diegene alleen daarom aantrekkelijk vindt. Haar uiterlijk zal je ook moeten aanstaan.
Klopt. Maar als iemand die Aziatisch is al voor 50% bepaald of jij tot diegen aangetrokken bent is het een stuk makkelijker dan door 500+ Advertenties te scrollen. Kortom, daar zijn Filters voor uitgevonden. Als ik perse met een DVP wil Tongzoenen, sla ik alle andere DVP 's ovber aangezien ik dat belangrijk vind.

Precies afkomst boeit me echt 0,0. Ik bezoek ze allemaal van aziatisch tot donker: vind ze allemaal lekker! Zolang het lichaam maar fit is en de service goed! Verandering van spijs doet eten - zo eet ik ook thuis verschillende keukens.

Ik zie veel leden invullen dat ze een dvp van bepaalde afkomst willen. Krijgen jullie dan niet heel beperkte resultaten (d.w.z. weinig hits)? Want als je daar vrijwel alles, minus één of twee, invult kan ik me voorstellen dat je nog aardig wat keuze hebt. Maar als je bijv alleen 'aziatisch/thais/chinees' invult (zit ook al overlap in) stel ik me voor dat je maar een kort lijstje krijgt, i.c.m. je andere wensen (zoals reisafstand).
Uiteindelijk moet het lijstje leiden tot 1 van jouw keuze.. en het lijstje is lang genoeg om een heerlijke ( in mijn geval) Aziatische lekkere vrouw te kiezen

Gewoon net zo lang door filteren tot er nog maar eentje overblijft Dan nog 24 uur bedenktijd, en op het moment dat je een appje wil sturen blijkt ze ineens verdwenen.
Hoppa! Weer 200,- uitgespaard.

Misschien jammer, maar de voorpret die je hebt genoten kunnen ze je nooit meer afnemen. :p

Terug
Bovenaan Onderaan