Recensie Joy, Rendez Vous Prive, Made 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1620

Stamgast
Forumpionier
565
24/07/21
2.247
37
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.rvpgirls.nl/dames/joy
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame gezien op de site van RVP en een afspraak gemaakt voor een uur. Ze heeft lang bruin haar tot op de billen. Dat deed ze omhoog en bond ze bij elkaar. Ze zei het is bijna net zo dik als die pik van jou
cool.png
Ze vindt het fijn om hard genomen te worden, dus ik heb haar even keihard vanachter genomen. Ook heeft ze mij bovenop (reverse) bereden. Heb haar ook meerdere malen uitgebreid gebeft. Kreeg veel complimenten van haar. Over de vorm, grootte en dikte van mijn pik maar ook over de kunsten van mijn tong. Ze vond het ideaal. Was wel grappig om haar bovenop me te zien in de spiegel bovenop het plafond.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een heerlijk uurtje doorgebracht met Joy. Voor mij was het een blind date maar wat is Joy een prachtige verschijning.
Geen moment spijt van gehad. Echt een mooi gezichtje en mooie lange zwarte haren. Ik wil eigenlijk niet al teveel in details treden maar wat wel vermeldenswaardig is, is dat ik heerlijk lang met haar getongzoend heb. Dat is voor mij wel een hele grote plus als ik heel eerlijk ben. Er was dan ook een klik vanaf het eerste moment dat wij elkaar zagen. Verder was het PZC ook van hoge kwaliteit waarbij ze nog opmerkte dat ik een lekkere harde lul heb om te pijpen. Lekker schoon ook. Dat mag ook wel eens gezegd worden zei ze erbij. En dat heb ik geweten want ook mijn balzak werd lekker onderhanden genomen door haar. Heerlijk hoe ze met haar tongetje mijn balzak likte en mijn balzak in haar mond nam. Verder nog 3 verschillende standjes (69, doggy en missio) gedaan waarbij ze duidelijk liet merken dat ze er zelf ook volop van genoot. Tussendoor lekker gekletst voorzover we dat konden. Het uur was voorbij voordat wij het wisten. Joy als je dit ooit mocht lezen. Het was echt heerlijk met jou en dit was zeker niet de eerste en tevens de laatste keer. Herhalingsgevaar zit er zeer zeker in. En zoals je zelf ook aangaf is het voor jou ook afwachten bij de eerste ontmoeting. Maar nogmaals de klik was duidelijk aanwezig. Dat heb ik zeer zeker wel mogen ervaren.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Joy is een schatje. Mooi gezicht. Neemt initiatief seksueel en ouwehoert tenminste niet de oren van je kop. Good time dus. Zoent veel, maar is terughoudend met tongzoenen (zoals de meesten). Beschrijving RDV en foto mag je vergeten. Ik vond haar niet echt slank (vanaf haar middel), fikse bilpartij. mooie borsten. Maat 36 kweenie ... dan wel door haar lengte.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Toen de dames zich kwamen voorstellen viel Joy me al meteen op. Ze is bloedje mooi met lang bruin haar en een heerlijk strak lichaam. Onder haar kort jurkje staken twee volle blote billen onderuit. Uiteraard koos ik voor haar en ik werd niet teleurgesteld. Op de kamer begon ze me heerlijk te zoenen. Pas na een tijdje deden we onze kleren uit. En dan is het alsof je een cadeau mag uitpakken. Wat een heerlijke vrouw. TZ doet ze vol overgave. En daarna is het feest in bed.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan