Als op de foto's in een advertentie duidelijk te zien is dat de dokter een handje heeft geholpen, sla ik sowieso even over.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOpzich, dat lijkt me niet verkeerd. Kan je dat ook vooraf aanvragen of is dat onbeleefd?Bij privehuizen worden ze vaak onder de douche gezet
Dat kan per privehuis anders zijn, mede afhankelijk van aantal beschikbare douchesOpzich, dat lijkt me niet verkeerd. Kan je dat ook vooraf aanvragen of is dat onbeleefd?
(Mijn oprechte excuses als dat een domme vraag is, ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe dit soort dingen te werk gaan; daarom heb ik hier een account aangemaakt, om wat te leren.
Tip: Nivea balsem for Men. Goed spul.Ik deed aftershave erop en dat brandde toen als een malle![]()
Precies!Tip: Nivea balsem for Men. Goed spul.
Ik vind likken geil en heb wel gehad terwijl ik helemaal lekker in de hemel was met mijn tong op een heerlijke klit ik opeens die littekens van die silliconentieten zag ik zo van de hemel in de hel kwam dat ik bijna die hoerenkast wel in mijn nakie wou ontvluchten.Dit heb ik alleen bij natuurlijke borsten, ik heb bij siliconen altijd het gevoel dat ik met een voetbal aan het spelen ben dus dan gaan mn handen snel richting de billen
Ah, goed om te weten dat het erg verschilt qua privehuis. Bedankt voor de infoDat kan per privehuis anders zijn, mede afhankelijk van aantal beschikbare douches