Recensie Julia Latina 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Panda

Wandelaar
41
28/03/22
28
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/profiel/julia-natural-body/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs Julia Latina bezocht in Antwerpen.
Frisse gezellige mooie meid uit de Dominicaanse.

Ze was best lief en wist me meteen op mij gemak te stellen daar ik niet zo'n bedreven wandelaar ben.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit . Klopt het dat voor 60 minuten inclusief anaal en pzc aangeboden wordt voor 100 Euro ?
Waar ergens in Antwerpen ontvangt ze?

Ik ben niet de man om in een poepeholletje te soppen maar het is zeker mogelijk bij haar.
Ik heb idd 100€ betaald voor een uurtje met lekker tongen en pzc. Mocht ook op haar gezichtje klaarkomen, al was dit eerder per ongeluk dus geen idee of het standaard is.

Over de adresgegevens ga ik niets zeggen owv de privacy, het is in het centrum en als je gelukt hebt kan je in de straat parkeren, anders zijn er verschillende parkeergarages op wandelafstand.
 
Ben er langs geweest .25 zat ik aan de voordeur en .45 zat ik terug aan de voordeur. Afgesproken voor 30min. Maw niet voor herhaling vatbaar.
Ik denk dat ik gewoon bij mijn vaste dames ga blijven daar krijg je ten minste nog iets voor terug vooral gfe. En geen automatische piloot

Misschien om erbij te zeggen: het is niet de dame op de foto want deze had tattoos aan de billen en rug/buik.
 
Ik heb vroeger (ca. jaartje geleden) nog een keer met haar afgesproken toen ze uitzonderlijk een aantal weken in Genk op Hasseltweg ontving.
Bij mij was het wel de dame van deze foto's. Foto's zijn onveranderlijk gebleven. @Gallant weet niet welke dame jij gehad hebt dan...
Gezichtje leuk, tieten heerlijk imo, service was bij mij redelijk average. Jeugdige uitstraling, heerlijke rondingen. In gesprekken komt ze heel nuchter en helder over, niet bubbly maar ook niet neerslachtig. Na 5 minuutjes pijpen zonder condoom vroeg ze: 'what you want to do'.
Dit is een vraag die ik haat. Heb veel liever dat ik op eigen initiatief verwend word. Seks was goed, ik kwam snel klaar in haar strakke natte poesje. Ook ik stond na 20 minuten buiten, ze zei wel dat ik nog mocht 'babbelen'. Misschien had ik gewoon op bed moeten blijven liggen en proberen te kussen en knuffelen tijdens de pillowtalk.
Uiteindelijk €60 betaald voor 30 minuten besteld, vluggertje gekregen. 60 is eig ook geen geld tegenwoordig. Had misschien beter €100 voor een uur gegeven, dan had ik meer waar voor het geld gekregen. We hebben wel openhartig gebabbeld over corona en vaccinatie en sekswerk. Ik zou wel nog teruggaan en een tweede poging wagen voor 100/uurtje mocht ze ooit terug naar Genk komen. A'pen voorlopig te ver.
 
Gisteren nog bij haar langs geweest. Maar nu heet ze Cloe.
Het is inderdaad niet de dame van op de foto.
Doe er maar 15 kilo bij en ze heeft inderdaad tattoo's.
Ik ben dan maar terug weg gegaan.
Waarom toch altijd foto's van iemand anders gebruiken?
En ze gaf eerst ook het verkeerde adres.
Toen ik aan het opgegeven huisnummer was stuurde ze
een berichtje dat ik naar de overkant moest komen.
 
Gisteren nog bij haar langs geweest. Maar nu heet ze Cloe.
Het is inderdaad niet de dame van op de foto.
Doe er maar 15 kilo bij en ze heeft inderdaad tattoo's.
Ik ben dan maar terug weg gegaan.
Waarom toch altijd foto's van iemand anders gebruiken?
En ze gaf eerst ook het verkeerde adres.
Toen ik aan het opgegeven huisnummer was stuurde ze
een berichtje dat ik naar de overkant moest komen.
Ja dan willen ze je eerst bekijken, doen de zuiderse dames vaker.

Vreemd want degene die ik ooit geneukt hebt was wel degene vd foto's. Jammer want dat was een geil neukertje. Weeral een tmm dan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan