Recensie Julia/Saweetie, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 482

Wandelaar
Forumpionier
68
04/07/21
50
14
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7869573-sarah
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Recent bij de Braziliaanse Julia geweest, het is de dame van de foto's. Ze ontvangt je vlak bij IJburg. Een kleine knuffel en ze wil aan het werk, lees mij pijpen. We hadden zoenen afgesproken nou dat waren 2 droge kusjes, daar had ik niets aan dus, voel me dan een soort van opgelicht. Pijpen wat ze goed kan, zij on top, vervolgens doggystyle. Veel geile praat van haar kant en ze moedigt je aan om harder te neuken, Ik kwam bijna klaar en wou een ander standje doen. Ze is graag in control en het moet allemaal zoals zij het wil. Ik had mijn eigen ideeën dus dat werkte niet. Van dit soort geintjes werd mijn lul wat slapper en ze begon weer te pijpen. Toen die vervolgens weer volledig hard was wou ze neuken maar aangezien ze best lekker kan pijpen heb ik mij maar klaar laten pijpen door haar wat ook geen straf is.

Schijnbaar hebben we niet echt een klik. Ze bleef wel volwassen en correct de gehele tijd. Lijkt me ideaal voor wat meer onderdanige mannen. Zoals je kan zien heeft ze een lekker kontje en siliconen borsten denk ik, verder ook niet gevraagd.

Voor mij zeker geen herhalingsgevaar, ik ga veel liever weer terug naar mijn vaste topper/schatje. Maar zou het natuurlijk begrijpen als andere mannen haar wel geweldig vinden.

Ik was ruim voor de afgesproken tijd aanwezig op de locatie. Een klein half uurtje na de afgesproken tijd kreeg ik pas een appje van haar. Maar wil hier verder ook niets van zeggen want dat ben ik wel gewend van latina's.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan