- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 130
Gisteren ben ik met Juliana naar de kamer geweest. Ze is de vriendin van Lorena en het nichtje van Aylin. 20 jaar jong met een knap gezicht en een wat voller postuur. Ze heeft de nodige tatoeages, vooral op haar schouders. Ze zit op de ronde bank naast de DJ. Ze is te herkennen aan een kleurige ruitvormige tatoeage aan de buitenkant van haar rechterbovenarm en een kleine moedervlek op haar voorhoofd.
Op de kamer goed tongzoenen, het pijpen was ook goed, maar met condoom. Dat had ik niet van tevoren besproken omdat ik het niet zo belangrijk vind, maar dat is in Sixsens natuurlijk wel een dingetje. Ik mocht ondertussen overal aan en in zitten. Het neuken ging wat moeizaam, maar lukte uiteindelijk wel. Ik kan haar aanraden, maar als PZC belangrijk voor je is, dan moet je dat wel van tevoren bespreken met haar.
Op de kamer goed tongzoenen, het pijpen was ook goed, maar met condoom. Dat had ik niet van tevoren besproken omdat ik het niet zo belangrijk vind, maar dat is in Sixsens natuurlijk wel een dingetje. Ik mocht ondertussen overal aan en in zitten. Het neuken ging wat moeizaam, maar lukte uiteindelijk wel. Ik kan haar aanraden, maar als PZC belangrijk voor je is, dan moet je dat wel van tevoren bespreken met haar.