WHEM Julie 49 Hotwife, Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik moet er wel op wijzen dat de communicatie met haar onder alle kritiek staat, je zal 2 maanden nodig hebben om een afspraak te maken waarop ze niet komt of afzegt...
 
Dag Rivaron… Ik ben Julie zélf en kom toevallig op dit 'review' terecht… Eerst en vooral daten wij nooit voor 30 minuten…. Een date met mij duurt gemiddeld anderhalf uur en zowat alles is mogelijk: bad, tongzoenen, trio met mijn vriend….

In die 250 zit ook het mooiste hotel van de stad inbegrepen…. We bieden steeds voldoende cava aan of ook andere dranken indien je vooraf aangeeft wat je lekker vindt. Ook wat ik moet aan- en uittrekken kan je vooraf kiezen…. Bepaalde scenario's of rollenspellen kan ook. Ik bied GFE en ben een échte vrouw, geen uitgebuite Albanese van 20.

Ik heb nog nooit een afspraak geannuleerd of niet opgedaagd... Dat wij vooraf plannen is nodig omdat ik en mijn vriend kinderen hebben en we dit als kick doen…. Das een kwestie van dagen, niet 2 maanden.

Jouw naam komt ook nergens voor in al mijn reacties….

Tot slot: ik ben 43. Dat staat duidelijk in de advertentie….
Je kent me dus duidelijk niet. Beetje jammer dat je hier dus anoniem 100% onzin vertelt….
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan