Recensie Julie, Zutendaal 3,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Danilo

Wandelaar
70
17/08/22
28
5
Iemand ervaring met Julie?

Ik denk dat ik ooit op Hookers recensies gelezen heb die positief waren.
Meen me te herinneren dat ze een dominante top was…
Maar ik ben niet zeker of het over deze Julie gaat.
 
Ben hier paar dagen geleden geweest omdat andere afspraak het liet afweten en Julie in de buurt zat en beschikbaar was.
Foto's zoals altijd natuurlijk geshopped maar ook in werkelijkheid was het een zeer mooie verschijning, alleen wel wat ouder dan op de foto's (midden 30). Maar zoals gezegd nog steeds een mooie dame met mooi figuur en mooi borsten. Piemel natuurlijk altijd stukje kleiner dan op de foto maar ook daar blijft nog genoeg van over.
Qua seks kan ik kort zijn, ze is inderdaad behoorlijk dominant als ze merkt dat je daar op geilt. Ze heeft me ongenadig hard en lang geneukt in alle standjes waarbij ze zelf ook genoot (heb er 2 dagen later nog een gevoelige reet van). Klein beetje spanking erbij ook als je wilt. Uiteindelijk is ze klaargekomen in mijn mond toen ze in de gaten had dat ik dit lekker vond. Kortom heel lekkere en geile neukdate gehad voor 150 euro. Herhalingsgevaar zeker aan wezig.
 
ik heb haar voor corona is ontmoet toen in Roeselare , was een geweldige date , had gekozen voor een uur maar uiteindelijk 2u gebleven , achteraf wel bij betaald , ze is idd wel wat dominant type maar vond dat niet erg , hou er wel van , heb haar ook zelf geneukt , ze is toen klaar gekomen in mijn mondje , ze genoot ervan , samen na de date nog een glaasje wijn gedronken en wat gepraat , een van mijn beste ervaringen ooit, spijtig dat ze nu in de limburg zit , dat is wat ver
 
Vroeger wel eens bij haar geweest op de gekende plek in zutendaal. Haar foto's nu zijn wel wat gefotoshopt maar eigenlijk is het in het echt wel een knappe vrouw die idd wel eens graag hard doorneukt.

Zeker een aanrader
 
Nog iemand recent bij julie geweest?

Ze zit momenteel in Maasmechelen en ben van plant haar terug eens te bezoeken. Mijn laatste bezoek aan haar dateert van voor corona. Toen was dit super, maar vraag me af of hetzelfde niveau nog gehanteert wordt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Penislengte
15cm
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/julie-party.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Één van mijn eerste ervaringen. Ontving toen in een bekend hotel in Brugge. Was zeer actief en zeer dominant. Ik weet nog hoe ze me in het oor beet terwijl ze op me lag of tegen de muur smeet terwijl ze hoofden kleiner was. Een waaghalsje. Er zat geen moment acteerwerk tussen. Zal wel passief ook doen maar heb er de kans niet toe gekregen!

Recent gebruikte foto's zijn zwaar gefotoshopt en enkele jaren oud. Pik is niet zo groot als online. Maar dat is nu nog maar. Vroeger was alles oprecht.

Heel veel plezier gehad. Uiterlijk was niet perfect. En raar genoeg nooit terug gegaan. Ik kan ze geen algemeen 5 sterren geven want dan staat ze tussen mijn seks bommen en dat is te zware concurrentie. Maar elke service apart verdient een dikke 5 sterren!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Penislengte
17
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/julie-hot-3.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Julie is druk bezet, begint pas laat op de dag en gaat laat door. Heel populair.
Tsja.
Gezicht is niet heel mooi, beetje plastic fantastic met tanden uit de catalogus. Tietjes oké, fake, maar wel goed. Goeie ook waarmee ze heerlijk lang mij geneukt heeft.
Tongzoenen oké, kort maar heftig. Begon met gfe maar zette het niet te lang door.
Ze is gek op poppers, niet zo lekker.
Herhaling? Nee, denk van niet. Hoofdzakelijk omdat ze nzc wilde.
 
Zoenen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
17
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/zutendaal/8934202-julie
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Laatst eerste keer bij Julie geweest. Elkaar pijpen, tongzoenen vindt ze leuk.
Ze is een echte neukmachine, eens ze in je zit weet ze van geen ophouden. Ik had een half uurtje nodig voordat ik weer normaal kon lopen.
Goede ervaring.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
18*4
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/julie-hot-sexy.html
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze schoonheid zit nog tot zondag in Willebroek.
Vandaag bij haar langs geweest, gekozen voor soft sm met de nodige aandacht voor mijn kontje, en dat zal ik geweten hebben.
Locatie is een huis in verbouwing dat momenteel dienst doet als ontvangstruimte.
Julie zelf is heel hygiënisch.
Heeft me bijna 2 uur weten te entertainen met een geile grijs op haar gezicht. Neukt zelf zeer graag en ook assplay heeft ze onder de knie.
Als kers op de taart haar lekkere zaad mogen proeven en daarna haar kontje nog gerimd terwijl ik mezelf klaartrok.
die rimbeurt kon ze werkelijk appreciëren.
Volgende week vertrekt ze terug naar Zuttendaal, maar als ze nog eens in de buurt is mag ze mij opnieuw verwachten.
 
Afgelopen week nog eens opgezocht in Zutendaal. Denk dat ik het bij 3 bezoekjes houd.
Ze neukt stevig door en wil liefst zonder condoom neuken. Gelukkig laat ze dat plan varen als je niet 100% schoon bent of je gewoon Nee zegt. Punt is dat je het niet steeds wil controleren op cd gebruik.
Kamer en zij zelf ruikt wat zurig, huis stonk erger naar wiet dan menig coffeeshop.
Zoenen is of weinig of wild en diep (te).
Even lekker knuffelen zoals vroeger met Sasha is er ook maar weinig. En veel poppers lurken.....kan met vergissen maar is dat niet gewoon lijm snuiven maar dan wat opgeleukt?

Denk niet dat ik er nog snel heen ga, ook niet nu Tiffany/Pandora/Barbara naar huis is.
 
Vanmiddag had ik nog eens afgesproken met Miranda, toen ik aankwam stelde ze me een trio voor met haar vriendin Julie. Miranda is al een super mooie shemale, en Julie is ook een echte babe, haar foto's op RL kloppen totaal met de werkelijkheid. Ook de aangeboden diensten zijn bij beide dames totaal ok, ik ben graag onderdanig, en zeker in een trio met twee zo'n geile shemales. Alles wat ik vroeg is aan bod gekomen, mocht beiden geil pijpen en met momenten dwongen ze me hun pikken diep in mijn keel, ook werd ik heerlijk diep lang en hard geneukt. Miranda vind het heerlijk om aan haar tieten gezogen te worden, en ze vond het ook heerlijk hoe ik uitgebreid haar kotgaatje likte. Af en toe moest ik hen spitroast van dienst zijn wat ik graag deed. Het was een super party.

Ik heb een heerlijke date gehad met deze twee ongelooflijk mooie shemales die hun beloftes ook waar maken, niet zoals vele anderen in deze branche.

Love you both Ladys.
 
Terug
Bovenaan Onderaan