Recensie Jullie, Deurne (Antw) 1,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Boris1880

Newbie
6
11/08/22
9
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/jullie-prive-thuis.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Een tijdje geleden deze dame gaan bezoeken. Op basis van de foto's dacht ik dat het wel een toppertje ging zijn. Ik maakte een afspraak via Whatsapp, waarop zij snel reageerde. Ik kreeg haar adres en ging naar haar. Maar mijn hoge verwachtingen daalden al snel onder nul... Ik kwam aan op een kleine studio, waar de zetel dienst doet als bed, en waar enkel nog een kleine deurtje is naar een hok dat als badkamer moest fungeren. Ik kwam binnen en het was wel degelijk de dame van op de foto's, maar het marginale aura dat rond deze dame hing, was niet bepaald zichtbaar op haar foto's. Ik besloot er dan maar het beste van te maken, maar ze maakte het mij niet gemakkelijk door prompt ongeïnteresseerd de betaling te vragen. Toen bleek dat ik gepast betaalde, kleedde zij zich prompt helemaal uit, op haar sokken na (vreemd). Ze had een pleister naast haar foef en verzekerde mij dat ik me daarover geen zorgen diende te maken. Ze gaf aan dat ik mij moest uitkleden en op de zetel mocht liggen. Ze begon verveeld te trekken, en gaf aan mij te pijpen, maar als ik in haar mond zou komen, zou ze heel boos worden. Pijpen was op zich niet slecht, maar ingevolge haar desinteresse, voelde het allemaal wat raar aan. Ik besloot dan maar zelf initiatief te nemen en haar te likken. Ze ging op haar rug liggen, maar ging met haar hoofd zover over de rand van het bed, alsof het leek dat ze vooral niet wilde zien wie haar likte. Na een weinig memorabele likbeurt, besloot ik dan maar om haar te neuken nadat ik een regenjasje aandeed. Opnieuw lag ze er onbeweegelijk bij en wendde ze haar hoofd af. Tegen alle verwachtingen in, kwam er een einde aan de ongemakkelijke situatie door mijn fikse ejaculatie en kon ik maken dat ik weg was. Ik besloot tijdens het aankleden nog een praatje te maken, aangezien aan de muren van het kruipkot tal van foto's van haar kinderen hingen, die van diverse vaders bleken te zijn. Opnieuw was er weinig enthousiasme langs haar kant.
Geen fijne ervaring, maar gelukkig was ik slechts 15 minuten binnen, hoewel ik er wel 80 voor betaalde.
Ik zou haar zeker niet aanraden.
 
Ben er lang geleden geweest toen ze zich idd nog Lisa noemde. Een matige ervaring toen maar ze had hele mooie natuurlijke borsten die ze mss ging laten verkleinen. Ik lees nu d cup fake ? Zijn er littekens zichtbaar ?
 
Ik vind haar een arrogante uitstraling hebben op haar foto's. En iemand die klanten ronselt door ze bij aanvang al "ventjes" te noemen...

Ik volg altijd m`n eerste gevoel bij zo`n advertentie. Jouw ervaring blijkt dat gevoel te bevestigen.
 
Op een advertentie van enkele lijntjes 7 fouten schrijven, zonder punten, komma's of hoofdletters in acht te nemen… faut le faire.
Ik ben er in het verleden langsgeweest en moet onderschrijven wat hier de algemene teneur is… ondermaatse service, ongeïnteresseerd en nul enthousiasme.
 
Ik had die ooit al eens zien passeren op RL, en ik moet zeggen dat de foto's me wel bevielen. Die 'arrogante look' kan ik soms wel smaken (voor een DVP toch) maar dan moet de service wel echt goed zijn.

En dat blijkt niet te zijn.. Weer geld bespaard dus.. ;)
 
Laatst bewerkt:
heeft borstverkleining laten doen.............misschien nu vrolijker dan voorheen met minder hout voor de deur?
 
Een tijdje geleden deze dame gaan bezoeken. Op basis van de foto's dacht ik dat het wel een toppertje ging zijn. Ik maakte een afspraak via Whatsapp, waarop zij snel reageerde. Ik kreeg haar adres en ging naar haar. Maar mijn hoge verwachtingen daalden al snel onder nul... Ik kwam aan op een kleine studio, waar de zetel dienst doet als bed, en waar enkel nog een kleine deurtje is naar een hok dat als badkamer moest fungeren. Ik kwam binnen en het was wel degelijk de dame van op de foto's, maar het marginale aura dat rond deze dame hing, was niet bepaald zichtbaar op haar foto's. Ik besloot er dan maar het beste van te maken, maar ze maakte het mij niet gemakkelijk door prompt ongeïnteresseerd de betaling te vragen. Toen bleek dat ik gepast betaalde, kleedde zij zich prompt helemaal uit, op haar sokken na (vreemd). Ze had een pleister naast haar foef en verzekerde mij dat ik me daarover geen zorgen diende te maken. Ze gaf aan dat ik mij moest uitkleden en op de zetel mocht liggen. Ze begon verveeld te trekken, en gaf aan mij te pijpen, maar als ik in haar mond zou komen, zou ze heel boos worden. Pijpen was op zich niet slecht, maar ingevolge haar desinteresse, voelde het allemaal wat raar aan. Ik besloot dan maar zelf initiatief te nemen en haar te likken. Ze ging op haar rug liggen, maar ging met haar hoofd zover over de rand van het bed, alsof het leek dat ze vooral niet wilde zien wie haar likte. Na een weinig memorabele likbeurt, besloot ik dan maar om haar te neuken nadat ik een regenjasje aandeed. Opnieuw lag ze er onbeweegelijk bij en wendde ze haar hoofd af. Tegen alle verwachtingen in, kwam er een einde aan de ongemakkelijke situatie door mijn fikse ejaculatie en kon ik maken dat ik weg was. Ik besloot tijdens het aankleden nog een praatje te maken, aangezien aan de muren van het kruipkot tal van foto's van haar kinderen hingen, die van diverse vaders bleken te zijn. Opnieuw was er weinig enthousiasme langs haar kant.
Geen fijne ervaring, maar gelukkig was ik slechts 15 minuten binnen, hoewel ik er wel 80 voor betaalde.
Ik zou haar zeker niet aanraden.
Valt wel mee
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/jullie-prive-thuis.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik had er hoge verwachtingen van, in tegenstelling tot wat ik hier lees.
Maar helaas idd moet ik bevestigen dat het heel erg slecht was.
 
Ze is verhuisd en kan haar naam intussen juist schrijven.

Alle in de tekst toch, niet in de hoofdtitel.


Zou de service nu beter zijn? Want ze is niet mis, vind ik.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/jullie-prive-thuis.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Spijtig dat ik dit nu pas heb gelezen. Ik ben er begin deze maand ook geweest. Serieuze afknapper, borsten staan vol met littekens (door borstverkleining), rook naar marihuana in haar huis.
regenjasje aan, dan wat ongeinteresseerd pijpen, daarna op mij gaan zitten, waarna we daarna van standje zijn gewisseld.
Toen ik klaar kwam zag ik dat ze haar regels had, geluk dat ik haar niet wou likken.
Nooit meer.
 
Ik ben er 2 maand geleden ook geweest voor ik haar hier op de site heb gezien, een te mijden meid. Geen interactie, ze ontvangt in een vuil appartement, met 2 honden in een bench, rook er ook naar hond en marihuana.
 
Ik ben er 2 maand geleden ook geweest voor ik haar hier op de site heb gezien, een te mijden meid. Geen interactie, ze ontvangt in een vuil appartement, met 2 honden in een bench, rook er ook naar hond en marihuana.
Dat verklaart waarom ze 100 euro voor een uur vraagt.
Maar ja zelfs dat weinig geld is dan zonde?

Raar wel, geen interactie. Ze beweert nochtans over een intellectuele geest te beschikken en hierdoor voor veel open staat.
 
Laatst bewerkt:
Spijtig dat ik dit nu pas heb gelezen. Ik ben er begin deze maand ook geweest. Serieuze afknapper, borsten staan vol met littekens (door borstverkleining), rook naar marihuana in haar huis.
regenjasje aan, dan wat ongeinteresseerd pijpen, daarna op mij gaan zitten, waarna we daarna van standje zijn gewisseld.
Toen ik klaar kwam zag ik dat ze haar regels had, geluk dat ik haar niet wou likken.
Nooit meer.
borstverkleining ben ik sceptisch over.
Vermoed eerder dan dat ze haar siliconen heeft laten verwijderen.
 
borstverkleining ben ik sceptisch over.
Vermoed eerder dan dat ze haar siliconen heeft laten verwijderen.
Ik vind het toch ergens een knappe dame. Maar ben er een keertje bij geweest en was niet super.

Maar ben bij een private girls Wommelgem en sommige Roemeense dames al wel eens slechter gevallen en meer bedrogen. Zeker qua geld kwijt.

Ok ik heb het ook lastig om het een tweede kans te geven bij deze dame. Maar vind het wel erg dat ze hier als een draak wordt weergegeven, want zo erg onaantrekkelijk en onverzorgd was ze totaal niet. Enkel de service kan stukken beter, maar wat wil je voor 100 euro voor 60 minuten, alles in.

Mocht dan ook nog de service goed zijn dan had ze nooit rust.

Wel jammer want in Deurne/Wommelgem is niet veel soeps meer, buiten Andreas massage.
 
borstverkleining ben ik sceptisch over.
Vermoed eerder dan dat ze haar siliconen heeft laten verwijderen.
Ze heeft wel degelijk een verkleining gehad; ze had voorheen gigantische tieten die lekker doorhingen, echte hangtieten, en als je ze vastnam voelden ze heel zwaar aan. Ze moet daar effectief veel last van hebben gehad.
haar service 100/1h heb ik ook vragen bij. Best een mooie meid qua gezicht, lekker lijf maar een gapende kut door vermoedelijk een stel kids te baren en eerder passief (ik maakte me de bedenking hoe in godsnaam je bij haar een uur kan volmaken?)
jammer
 
Ze heeft wel degelijk een verkleining gehad; ze had voorheen gigantische tieten die lekker doorhingen, echte hangtieten, en als je ze vastnam voelden ze heel zwaar aan. Ze moet daar effectief veel last van hebben gehad.
haar service 100/1h heb ik ook vragen bij. Best een mooie meid qua gezicht, lekker lijf maar een gapende kut door vermoedelijk een stel kids te baren en eerder passief (ik maakte me de bedenking hoe in godsnaam je bij haar een uur kan volmaken?)
jammer
Dat noemen ze siliconen bij iemand die al borsten heeft.
Dan hangt dat teveel gewicht haar borsthuid uit te rekken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan