Recensie Just me Angel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

roeperke

Wandelaar
42
24/02/22
21
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Speciale kleding verzoek
  8. Squirting
  9. Tussen borsten (russisch)
  10. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Enige tijd terug afgesproken met een puur sang Belgische dame uit de Kempen. Gevonden op afspraakjes.be
Date ging door in motel CLEO in KASTERLEE.
De dame was perfect op tijd en had voldaan aan mijn vraag naar kleding toe. Kamer betaalt, 45 euro.
Op de kamer dadelijk een flinke tongkus en kon ik haar tepels masseren doorheen haar kleedje, zo gevoelig amai, ondertussen was haar poesje ook al kletsnat en klaar voor het grote werk.
De verdere details ga ik niet geven, het is een top dame, eerlijk correct, komt vaak spuitend klaar en nog geen beetje. Heeft wel maar paar afspraken per week. Na de heerlijke vrijpartij nog effe bijgepraat, douche genomen en voldaan terug naar huis.
 
Deze week een afspraak gemaakt met deze dame . In afgesproken kledingstijl is ze toegekomen. Bij binnenkomt bleek al dat ze er zin in had , even gecheckt of ze geen slipje aan had. ze was al lekker nat , ze kust heerlijk en geniet er ook duidelijk van. Ze squirt heerlijk als je haar neukt en haar lichaam kronkelt van de zin. Onze date heeft niet lang geduurd omdat mijn jongeheer ongeduldig en snel kwam. Aansporing voor een tweede keer kwam van haar kant maar hij was buiten adem..Samen gevat , ik kan hierboven alles beamen . Op tijd , correcte afspraken , hygiensiche en vlotte en knappe verschijning. geen snelle afwerking. top dame die inderdaad maar sporadisch date. Ik zie haar zeker terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan