Kamagra ervaringen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is het normaal dat je bij gebruik van Super Kamagra diaree krijgt? En dan bedoel ik ook waterdun...
Ik gebruik een halfje maar krijg zwaar de schijterij!
Is er een alternatief voor?
Geen erectieproblemen maar ik wil wat langer door kunnen gaan...
 
Is het normaal dat je bij gebruik van Super Kamagra diaree krijgt? En dan bedoel ik ook waterdun...
Ik gebruik een halfje maar krijg zwaar de schijterij!
Is er een alternatief voor?
Geen erectieproblemen maar ik wil wat langer door kunnen gaan...
Cenforce-d of super p force proberen misschien heb je het hier niet van of priligy of d force nemen
 
Van cenforce heb je verschillende hoeveelheden mg sildenafil, blauw 100 mg, rood 150 mg en zwart 200 mg, rood en zwart zijn behoorlijk zwaar
 
Is het normaal dat je bij gebruik van Super Kamagra diaree krijgt? En dan bedoel ik ook waterdun...
Ik gebruik een halfje maar krijg zwaar de schijterij!
Is er een alternatief voor?
Geen erectieproblemen maar ik wil wat langer door kunnen gaan...
Diarree is een redelijk vaak voorkomende bijwerking van dapoxetine. Dat is de stof die aan de super kamagra is toegevoegd om je zaadlozing te vertragen. Volgens de bijsluiter heeft tussen de 1 en 10% van de gebruikers er last van. De eerste keer dat ik het pakte (meteen hele pil gedaan) heb ik 5 uur op de wc gezeten. Daarna het stripje opgemaakt in halfjes, dan had ik er bijna geen last van.

Er zijn niet echt goede alternatieven. Seroxat/paroxetine heeft ook een vertragende werking op het orgasme, maar is een serieus antidepressivum dat verslavend kan zijn. Tramadol (pijnstiller) helpt ook om de gevoeligheid te verminderen, maar dat is een opiaat. Moet je niet lichtzinnig mee omgaan. Je zou ook nog kunnen overwegen om lidocainezalf te gebruiken, die smeer je dan ruim vantevoren op je eikel. En dan goed douchen/afspoelen voordat je gaat sexen, anders eindigt de dame met gevoelloze lippen 🙃
 
Beste wandelaars wie kan mij iets meer vertellen over de werking van Kamarga 100 ,Heb er juist 5 stripjes van besteld .
ik zit binnenkort een week in Polen en wens daar toch aardig wat te gaan wandelen , en als ik juist die dag een dame heb bezocht ,wens ik er dezelfde avond waarschijnlijk er nog wel eentje over mijn paaltje te prikken .
 
Laatst bewerkt:
Als ik naar de ramen ga dan bezoek ik soms meerdere dames op 1 avond, ik neem van te voren een halve, minstens een uur laten inwerken en ik neem een halve mee die neem ik ook weer een uur voor het volgende bezoek in, ik zorg ook altijd dat ik goed heb gegeten anders krijg ik een verzwakt gevoel door die pillen
 
Als ik naar de ramen ga dan bezoek ik soms meerdere dames op 1 avond, ik neem van te voren een halve, minstens een uur laten inwerken en ik neem een halve mee die neem ik ook weer een uur voor het volgende bezoek in, ik zorg ook altijd dat ik goed heb gegeten anders krijg ik een verzwakt gevoel door die pillen
Het zakje goed leeg dan🤪
 
Beste wandelaars wie kan mij iets meer vertellen over de werking van Kamarga 100 ,Heb er juist 5 stripjes van besteld .
ik zit binnenkort een week in Polen en wens daar toch aardig wat te gaan wandelen , en als ik juist die dag een dame heb bezocht ,wens ik er dezelfde avond waarschijnlijk er nog wel eentje over mijn paaltje te prikken .
Normaal als je 1 kamagra hebt gebruikt dan werkt dat ook nog wel in de avond🙏😊
 
Ik gebruik tegenwoordig Oral Jelly (kamagra). Werkt supersnel (binnen het half uur). Veel water vooraf drinken en geen alcohol. Van Super Kamagra had ik te veel last van bijwerkingen als hoofdpijn en soms ook misselijkheid. Een aanrader is een starters pakket kopen. Daar zitten verschillend pillen in. Dan kun je eea uitproberen en kijken wat het beste werkt. de Jelly werkt bij mij langer dan 4 uur en na enige tijd rust, lukt een 2e keer ook prima.
 
Wat ik merk bij Kamagra;


- ik heb hem beter onder controle en kan de eerste ronde makkelijker doorneuken zonder dat hij slap wordt
- bij mij lijkt de werking zeker niet maar 4 uur te duren, ik heb zeker tot 24 uur na inname een hoog libido en dat hij erg snel keihard wordt

Waar het niet mee helpt is de tweede ronde. Nou is het wel zo dat ik vaak voor een bezoek zeker 2 dagen niet klaarkom, dus dat mijn eerste orgasme wel flink hevig is. Maar daarna meteen de tweede ronde lukt niet altijd. Dus als iemand tips heeft om twee rondes eruit de persen hoor ik dat graag, kamagra is het niet voor mij.

Wat ik trouwens inneem is 1/3 of 1/2 sildenafil 100 mg. Is volgens mij ook kamagra?
En dat is nu wat ik ook graag wil. 2 rondes direct achter elkaar bij een DVP. Ik ben geen jonge vent meer, dus enige hulp in de vorm van een pilletje is gewenst. Eigenlijk na het spuiten gewoon stijf blijven en weer doorgaan. Maar ja, welke pil is daar voor?
 
De hoofdpijn bij kamagra schijnt veroorzaakt te worden door de buiten laag .
Mij is verteld , als je die er voorzichtig afschraapt , je geen hoofdpijn krijgt .
Nog niet geprobeerd , pilletje trouwens ook niet 😂
Iets wat goed werkt heeft geen hulp nodig , denk ik dan maar 🤭
 
Ik heb vandaag voor het eerst een vidalista 80mg strip gekocht. Zojuist halve ingenomen en ben mega benieuwd wat het verschil brengt tov super Kamagra, Cenforce 200 of cobra 120… ik laat het weten. 💪🏻
 
Diarree is een redelijk vaak voorkomende bijwerking van dapoxetine. Dat is de stof die aan de super kamagra is toegevoegd om je zaadlozing te vertragen. Volgens de bijsluiter heeft tussen de 1 en 10% van de gebruikers er last van. De eerste keer dat ik het pakte (meteen hele pil gedaan) heb ik 5 uur op de wc gezeten. Daarna het stripje opgemaakt in halfjes, dan had ik er bijna geen last van.

Er zijn niet echt goede alternatieven. Seroxat/paroxetine heeft ook een vertragende werking op het orgasme, maar is een serieus antidepressivum dat verslavend kan zijn. Tramadol (pijnstiller) helpt ook om de gevoeligheid te verminderen, maar dat is een opiaat. Moet je niet lichtzinnig mee omgaan. Je zou ook nog kunnen overwegen om lidocainezalf te gebruiken, die smeer je dan ruim vantevoren op je eikel. En dan goed douchen/afspoelen voordat je gaat sexen, anders eindigt de dame met gevoelloze lippen 🙃
Ik gebruik P-Force. Daar zit het ook in. Echt heel erg aan de race ga ik er niet van, maar het wordt wel een beetje flapdrollerig ja. En ik moet het dan goed plannen zodat ik niet met een dame in de buurt hoef te kakken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan