Kamagra ervaringen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geen ervaring mee, maar de ervaring leert dat de natuurlijke middelen (hoewel aantrekkelijk en goed bedoeld) zeer weinig tot niet merkbaar zullen werken.
Als ze goed werkten, dan zou de winkel er vol mee liggen.
Ikzelf heb net weer een half jaar voorraad kamagra ingekocht, stukje pil slikken en binnen een paar minuten een keiharde heipaal. Succes gegarandeerd. Daar kan geen ander middeltje tegenop.
Ik heb er een ervaring mee en die was positief. Kon lekker rampe tampen de hele nacht door. ;)
 
Iemand ervaring met onderstaande ? Lijkt me iig veiliger qua bijwerkingen dan de gekende middelen:
Ik heb het een keer genomen en was blij en mn vrouw ook. kon lekker lang door.
 
Als ik met vriendin naar club ga gebruikte ik laatste 2x ook kamagra. Beide keren inderdaad wat hoofdpijn volgende ochtend. Beetje kater gevoel maar gaat snel voorbij.
Avond zelf had ik eerste keer geen water bij de hand. Toen even in mond gehouden tot water vond. Werd tong blauw:(. Erg stom en heel avond last van gehad. Die avond wel goede sex, twee keer kei hard. Maar echt langer volhouden lukte eerste keer niet. Dus blij dat tweede keer nog lukt. Goede aanvulling op de avond. Maar zal thuis niet gebruiken.
 
Heb goede ervaring met cenforce 100. Neem halve of 1/3, en na half uur iets blozen en beetje nekpijn, maar werkt goed. Wel zo dat de uren daarna kan ik moeilijk slikken. Dus als ik daarna gaan dineren, gaat het niet goed. Alsof ik buiten adem bent. Niet echt maagzuur maar lijkt alof de hele strom naar je buik geknepen is.
Maar all in all best tevreden.

Sinds kort cenforce d geprobeerd. Hier zit dapoxetine. Nou, al de bovenstande bijwerking + flinke diaree. Is minder fijn dus. Durf nog niet weer te gebruiken.

Ben ook sindskort tadalafil gaan gebruiken. 1/4 pil van 80mg. Ik krijg niet de harde paal reactie als met cenforce, maar juist iets wat meer natuurlijker is. Effect blijft ook langer (1-2 dag) maar kan niet zo achter elkaar gaan. Voelt iig natuurlijker. Helaas bijwerkingen blijven aanwezig (blozen, nekpijn, moeilijk slikken).
Hoeveel mg Cenforce D had je genomen?
 
Is het innemen van 1 deze producten alleen om langer hard te blijven of is het ook langere uitstel van klaar komen?
Ik heb met de erectie echt geen probleem maar het klaar komen gaat vaak te snel :(
Of kan iemand advies geven wat hier dan tegen te gebruiken?
 
Ik gebruik Sildenafil. Via de huisarts een recept gekregen. Geen schimmige producten (Super Kamagra e.d.) via internet. Half uur voor de seks innemen. Hoofdpijn kan, maar met het merk welke van ik van de apotheek heb gekregen heb ik dat niet meer. De zaadlozing wordt wel iets moeilijker. Dus het zou kunnen helpen om te snel klaarkomen misschien te voorkomen.
 
Is het innemen van 1 deze producten alleen om langer hard te blijven of is het ook langere uitstel van klaar komen?
Ik heb met de erectie echt geen probleem maar het klaar komen gaat vaak te snel :(
Of kan iemand advies geven wat hier dan tegen te gebruiken?
Pillen zoals Kamagra hebben serieuze bijwerkingen. Als je geen erectieproblemen hebt, zou ik er écht vanaf blijven. De meest effectieve middelen als je te snel klaarkomt zijn lidocaïne-crème (om je eikel minder gevoelig te maken) en aftrekken kort voor je date. Snel, effectief en zonder risico's.
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik Sildenafil. Via de huisarts een recept gekregen. Geen schimmige producten (Super Kamagra e.d.) via internet. Half uur voor de seks innemen. Hoofdpijn kan, maar met het merk welke van ik van de apotheek heb gekregen heb ik dat niet meer. De zaadlozing wordt wel iets moeilijker. Dus het zou kunnen helpen om te snel klaarkomen misschien te voorkomen.
Hoeveel mg?
 
Ja inderdaad. Ik gebruik zelf Xylocaïne wat een vrij verkrijgbare lidocaïne zalf is.


Dit spul werkt bij mij echt perfect. Krijg 'm nog prima omhoog maar houd het een stuk langer vol.
En dan lees ik dit en dat schrikt mij wel af om het te proberen!

De vasoconstrictie zorgt ook voor een mindere mate van bloeding. In de bijsluiter wordt de combinatie van lidocaïne met adrenaline ontraden voor de verdoving van lichaamsextremiteiten (zoals vingers, tenen, penis etc
 
En dan lees ik dit en dat schrikt mij wel af om het te proberen!

De vasoconstrictie zorgt ook voor een mindere mate van bloeding. In de bijsluiter wordt de combinatie van lidocaïne met adrenaline ontraden voor de verdoving van lichaamsextremiteiten (zoals vingers, tenen, penis etc
Dit komt uit een bijsluiter van een injectie van Xylocaïne icm adrenaline. Iets compleet anders. Ik heb het over de lokale verdoving zalf die ze ook gebruiken voor operaties aan urinebuis, besnijdingen, tattoos zetten etc.
 
De zaadlozing wordt wel iets moeilijker. Dus het zou kunnen helpen om te snel klaarkomen misschien te voorkomen.
Dat komt waarschijnlijk door minder gevoel in je pik, dat heb ik met cenforce (ook sildenafil) dan heb ik minder gevoel in mijn pik waardoor ik het klaarkomen beter kan timen ipv te vroeg klaarkomen
 
Is het innemen van 1 deze producten alleen om langer hard te blijven of is het ook langere uitstel van klaar komen?
Ik heb met de erectie echt geen probleem maar het klaar komen gaat vaak te snel :(
Of kan iemand advies geven wat hier dan tegen te gebruiken?
Hier zijn dus verschillende pillen voor. Wat ik eerder al zei is in jou geval emla crème de echte oplossing in combi met een pilletje. Emla crème verdoofd je eikel waardoor je langer door kunt. Dat effect bereik je met geen enkele pil!! Zoek maar op marktplaats en daar vind je emla voor een zeer normale prijs.
 
Nee. 10 min na het aanbrengen je pik wassen en klaar voor actie. Dame proeft niks en wordt niet verdoofd. Alleen maar lang en flink door geneukt nu…
Voor mij werkt dit perfect: zalfje aanbrengen, 20 minuten wachten, afspoelen en dan richting de hoerenstraat of privé date. De verdoving blijft 1 á 2 uur werken maar neemt wel stapsgewijs af. De beste balans tussen gevoel in m'n pik en lang kunnen doorgaan is een ongeveer uurtje nadat ik 't aangebracht heb (dan komt er weer meer gevoel terug). Een half uur na aanbrengen werkt het soms een beetje te goed en kan ik makkelijk 15 minuten fanatiek/agressief keelneuken zonder klaar te komen, eigenlijk net teveel van 't goede.

Wat ook perfect werkt en geen bijwerkingen heeft is...even leegtrekken voor je de deur uit gaat!
 
Voor mij werkt dit perfect: zalfje aanbrengen, 20 minuten wachten, afspoelen en dan richting de hoerenstraat of privé date. De verdoving blijft 1 á 2 uur werken maar neemt wel stapsgewijs af. De beste balans tussen gevoel in m'n pik en lang kunnen doorgaan is een ongeveer uurtje nadat ik 't aangebracht heb (dan komt er weer meer gevoel terug). Een half uur na aanbrengen werkt het soms een beetje te goed en kan ik makkelijk 15 minuten fanatiek/agressief keelneuken zonder klaar te komen, eigenlijk net teveel van 't goede.

Wat ook perfect werkt en geen bijwerkingen heeft is...even leegtrekken voor je de deur uit gaat!
Heerlijk die zalfjes…. Hoeveel smeer jij op je dop? Dat wil ook weleens verschil maken :)
 
Voor mij werkt dit perfect: zalfje aanbrengen, 20 minuten wachten, afspoelen en dan richting de hoerenstraat of privé date. De verdoving blijft 1 á 2 uur werken maar neemt wel stapsgewijs af. De beste balans tussen gevoel in m'n pik en lang kunnen doorgaan is een ongeveer uurtje nadat ik 't aangebracht heb (dan komt er weer meer gevoel terug). Een half uur na aanbrengen werkt het soms een beetje te goed en kan ik makkelijk 15 minuten fanatiek/agressief keelneuken zonder klaar te komen, eigenlijk net teveel van 't goede.

Wat ook perfect werkt en geen bijwerkingen heeft is...even leegtrekken voor je de deur uit gaat!
Welk merk zalfje gebruik je?
 
Ik heb uit nieuwsgierigheid en voor wat meer zelfvertrouwen ook wel eens zo'n Kamagra genomen. En het kan aan mij liggen, maar ik heb dan de indruk dat zo'n pil zelfs een aantal dagen effect heeft. Het blijft naar mijn idee allemaal wat plezieriger "gloeien" en gevoel van zin hebben. En de grootste plus is dat wat langer volhouden. En zoals ik dit zo neerschrijf klinkt het allemaal alsof het overduidelijk effect heeft, maar dat is ook weer niet zo. Het is ook weer zo subtiel dat je zou kunnen geloven dat het effect van die pillen tussen de oren zit. Dus stel wel je verwachtingen bij. Ik denk wel dat het iets doet. En meer dan 1 pil draagt niets bij. Kun je beter gewoon minstens een week tussen laten zitten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan