Kamagra ervaringen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is het innemen van 1 deze producten alleen om langer hard te blijven of is het ook langere uitstel van klaar komen?
Ik heb met de erectie echt geen probleem maar het klaar komen gaat vaak te snel :(
Of kan iemand advies geven wat hier dan tegen te gebruiken?
Hier zijn dus verschillende pillen voor. Wat ik eerder al zei is in jou geval emla crème de echte oplossing in combi met een pilletje. Emla crème verdoofd je eikel waardoor je langer door kunt. Dat effect bereik je met geen enkele pil!! Zoek maar op marktplaats en daar vind je emla voor een zeer normale prijs.
 
Nee. 10 min na het aanbrengen je pik wassen en klaar voor actie. Dame proeft niks en wordt niet verdoofd. Alleen maar lang en flink door geneukt nu…
Voor mij werkt dit perfect: zalfje aanbrengen, 20 minuten wachten, afspoelen en dan richting de hoerenstraat of privé date. De verdoving blijft 1 á 2 uur werken maar neemt wel stapsgewijs af. De beste balans tussen gevoel in m'n pik en lang kunnen doorgaan is een ongeveer uurtje nadat ik 't aangebracht heb (dan komt er weer meer gevoel terug). Een half uur na aanbrengen werkt het soms een beetje te goed en kan ik makkelijk 15 minuten fanatiek/agressief keelneuken zonder klaar te komen, eigenlijk net teveel van 't goede.

Wat ook perfect werkt en geen bijwerkingen heeft is...even leegtrekken voor je de deur uit gaat!
 
Voor mij werkt dit perfect: zalfje aanbrengen, 20 minuten wachten, afspoelen en dan richting de hoerenstraat of privé date. De verdoving blijft 1 á 2 uur werken maar neemt wel stapsgewijs af. De beste balans tussen gevoel in m'n pik en lang kunnen doorgaan is een ongeveer uurtje nadat ik 't aangebracht heb (dan komt er weer meer gevoel terug). Een half uur na aanbrengen werkt het soms een beetje te goed en kan ik makkelijk 15 minuten fanatiek/agressief keelneuken zonder klaar te komen, eigenlijk net teveel van 't goede.

Wat ook perfect werkt en geen bijwerkingen heeft is...even leegtrekken voor je de deur uit gaat!
Heerlijk die zalfjes…. Hoeveel smeer jij op je dop? Dat wil ook weleens verschil maken :)
 
Voor mij werkt dit perfect: zalfje aanbrengen, 20 minuten wachten, afspoelen en dan richting de hoerenstraat of privé date. De verdoving blijft 1 á 2 uur werken maar neemt wel stapsgewijs af. De beste balans tussen gevoel in m'n pik en lang kunnen doorgaan is een ongeveer uurtje nadat ik 't aangebracht heb (dan komt er weer meer gevoel terug). Een half uur na aanbrengen werkt het soms een beetje te goed en kan ik makkelijk 15 minuten fanatiek/agressief keelneuken zonder klaar te komen, eigenlijk net teveel van 't goede.

Wat ook perfect werkt en geen bijwerkingen heeft is...even leegtrekken voor je de deur uit gaat!
Welk merk zalfje gebruik je?
 
Ik heb uit nieuwsgierigheid en voor wat meer zelfvertrouwen ook wel eens zo'n Kamagra genomen. En het kan aan mij liggen, maar ik heb dan de indruk dat zo'n pil zelfs een aantal dagen effect heeft. Het blijft naar mijn idee allemaal wat plezieriger "gloeien" en gevoel van zin hebben. En de grootste plus is dat wat langer volhouden. En zoals ik dit zo neerschrijf klinkt het allemaal alsof het overduidelijk effect heeft, maar dat is ook weer niet zo. Het is ook weer zo subtiel dat je zou kunnen geloven dat het effect van die pillen tussen de oren zit. Dus stel wel je verwachtingen bij. Ik denk wel dat het iets doet. En meer dan 1 pil draagt niets bij. Kun je beter gewoon minstens een week tussen laten zitten.
 
Ik kon je niet geloven en heb gelijk gekeken voor je. Maar je hebt gelijk, kan het nu ook niet vinden.
Wel regelmatig kijken. Ik koop het meestal gewoon op marktplaats. Ook weleens net over de grens gekocht bij een Belgische apotheek. Daar krijg je het zo mee. Maar weet niet waar je vandaan komt.
Ps. Ik heb emla en gewone lidocaine zalf beide gebruikt, maakt geen verschil.
 
Ik kon je niet geloven en heb gelijk gekeken voor je. Maar je hebt gelijk, kan het nu ook niet vinden.
Wel regelmatig kijken. Ik koop het meestal gewoon op marktplaats. Ook weleens net over de grens gekocht bij een Belgische apotheek. Daar krijg je het zo mee. Maar weet niet waar je vandaan komt.
Ps. Ik heb emla en gewone lidocaine zalf beide gebruikt, maakt geen verschil.
Thanks, als het geen verschil maakt houd ik het voor nu bij m'n huidige spulletje.
 
Deze besteld Drogist.nl Lidocaïne Vaselinecrème 3% FNA 30g
Vandaag bezorgd, ben benieuwd naar de werking 😁
Nou het is binnen en de werking is perfect!
Nog nooit zoiets gebruikt en was verrast door het verdoofde gevoel in de eikel haha.
Beter om alleen de eikel in te smeren of kan het hele zaakje ook wel worden ingesmeerd met de zalf?
 
Nou het is binnen en de werking is perfect!
Nog nooit zoiets gebruikt en was verrast door het verdoofde gevoel in de eikel haha.
Beter om alleen de eikel in te smeren of kan het hele zaakje ook wel worden ingesmeerd met de zalf?
Ik doe altijd alleen eikel, denk als je écht niets meer voelt dat het dan ook moeilijker wordt om hem omhoog te krijgen & houden. Beetje experimenteren met hoeveelheid en tijd voor de date dat je 't opsmeert.
 
Ls,

bij deze mijn ervaring met pilletjes:
- cenforcee 150mg: knalharde boner, na klaarkomen staat de mast weer heel snel overeind, 5 uur werkzaam, bijwerking: geen
- super vidalista 20mg: harde boner, na klaarkomen enige hersteltijd nodig, 3 dagen werkzaam, bijwerking: af en toe hoofdpijn

besteld via Peter op sexjobs.nl
 
2.pilletjes sildalist
Loop je 3 dagen met een.paal in je broek
Enkel als er sexuele aantrekkingskracht is
Maar met die vrouwen op mijn werk
Die nylons en.korte rokjes dragen ...gevaarlijk
 
120mg ipv 100. Dus 20% verschil.

Ik heb er van 200. Das pas gaan met die banaan
Krijg je er dan niet meer hoofdpijn van? Ik heb voorlopig enkel (super) kamagra 100mg gebruikt maar die pillen reduceer ik wel tot minstens 1/6de of zelf nóg kleiner. Effect is dan wel niet dat hij meteen na de daad weer hard staat (na een uurtje wel terug zin en paraat) maar gevoel is dan wel nog ver te zoeken. En ik ervaar dan toch ook niet die hardheid als de eerste keer voordien. Hoe klein ik ze ook maak (bij het innemen van minstens klein flesje water 33cl), toch heb ik soms heel lichtjes last van hoofdpijn en "volle" snotneus toch wel vaak.
 
Krijg je er dan niet meer hoofdpijn van? Ik heb voorlopig enkel (super) kamagra 100mg gebruikt maar die pillen reduceer ik wel tot minstens 1/6de of zelf nóg kleiner. Effect is dan wel niet dat hij meteen na de daad weer hard staat (na een uurtje wel terug zin en paraat) maar gevoel is dan wel nog ver te zoeken. En ik ervaar dan toch ook niet die hardheid als de eerste keer voordien. Hoe klein ik ze ook maak (bij het innemen van minstens klein flesje water 33cl), toch heb ik soms heel lichtjes last van hoofdpijn en "volle" snotneus toch wel vaak.

Hangt mss ervan af hoe je aderen zijn. Of hoe groot je ook bent. Ik ben 198cm en weeg 120kg.

Gebruik neusspray tegen het blocken. En 1 slok Gaviscon tegen de maagrommel.

Use drugs to use drugs. Like a pro. Hahaha.
 
Ik denk dat alle merken pillen,verschillende bijwerkingen hebben,en ook verschil van persoon tot persoon. Ik gebruik altijd een halve kamagra 100 met veel water en niet op een nuchtere maag. Een uur vooraf aan de date. Het enige wat ik heb is warm gezicht met beetje rode wangen. Verder totaal geen bijwerkingen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan