Kamagra ervaringen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Oke, maar wat hebben die afbeeldingen hier mee te maken?
Niet ik had ern link gedeeld hoe goed tadalafil sildenafil voor oa hart is
Foto's ging iets mis
Hangt van mijn plannen af qua duur, vaak gewone Kamagra pil 100 mg die overigens nu extra goedkoop door de aanbieding is bij www.bibshop.eu , maar als ik meerdere uren plan heb of bc 2 dames op een dag achter elkaar, dan de Cenforce 200mg
200mg in één keer das veel niet duizelig daarvan?
 
Ik ga niet af op anderen. Ik ga af op mijn eigen ervaringen en die kunnen per zelfde soort pil ook steeds anders zijn afhankelijk wat en hoe laat en hoeveel je gegeten hebt, gedronken hebt en of je vermoeidheid etc etc
 
o sorry, doormidden snijden heb ik nog nooit gedaan
Ja, daar ging mijn bericht over, hoe lang ze nog houdbaar zijn uit de verpakking en door midden gesneden, ik bewaar het in vershoudfolie maar ik hoef het nooit langer dan een week te bewaren dus eigenlijk is het niet belangrijk
 
Heb je de bijwerkingen van paracetemol wel eens gelezen
Ik zeg niet moeilijk doen over een erectiepil en gaan met die banaan
Wel uitkijken in combinatie met poppers
Poppers , ja soms duwt zo,n meid een flesje onder mijn neus waar ik dan diep aan moet inhaleren, ik doe dat dan gehoorzaam meerdere keren maar heb nog nooit gemerkt dat er iets met mij gebeurde.
 
Ik heb het zelf 2x geprobeerd, de gel variant. Na de inname kreeg ik best wel flinke hoofdpijn, niet ondragelijk maar zeker ook niet prettig. Qua erectie (zowel voor als na klaarkomen) merkte ik eigenlijk geen verschil. Zelf heb ik geen kater o.i.d. ervaren. Misschien moet ik het vaker proberen, maar mijn eerste ervaringen zijn ronduit belabberd
 
Jellies hebben bij veel mensen hoofdpijn etc bijwerkingen daarom beter pillen, ook beter in te nemen zonder vieze smaak
Het grappige van jellies is dat het is bedacht met het idee dat je geen drinken nodig hebt om het in te nemen maar dat spul is zo goor dat je gelijk er achteraan moet drinken dus dan kan je net zo goed de pillen nemen
 
Hangt van mijn plannen af qua duur, vaak gewone Kamagra pil 100 mg die overigens nu extra goedkoop door de aanbieding is bij www.bibshop.eu
Dank voor de tip @Johnny Walk !
Ik heb er zopas 5 strips gewone Kamagra pil 100 mg besteld (aanbieding loopt tot en met maandag 23 oktober, vandaag dus).

Tijdje geleden via kamdiscounter.com het proefpakketje aangeschaft maar tot nu toe enkel de Kamagra gebruikt omdat ik blijkbaar heel goed reageer op Sildenafil.
Over de andere werkzame stoffen ( Vardenafil, Tadalafil, enz …) kan ik dus nog niets zeggen.

Na een tip van een forumlid ( Thx @Motormaf ) heb ik zijn methode gebruikt omdat ik schrik had voor de mogelijke bijwerkingen.
Ik los dus een Kamagra 100 mg pil op in een flesje water van 0,5 liter (duurt wel even om volledig op te lossen, het water wordt groen van kleur maar blijft smaken naar gewoon water).
Ik neem steeds een half flesje per keer dus 50 mg perfecte dosering.
Na ongeveer 30 minuten begint het te werken en bij mij dan toch voor enkele uren.

De eerste keer Kamagra had ik de dagen nadien wel een verkoudheid maar dat kan toeval geweest zijn deze tijd van het jaar.
De tweede keer had ik niets van bijwerkingen, gelukkig maar want ben nogal gevoelig voor hoofdpijn.
Oh ja, een warm rood aangelopen hoofd heb ik wel als ik bezig ben.
Dorst krijg ik er ook van dus altijd water bij de hand hebben is handig.
En misschien ook wat moeilijker klaarkomen maar daar ben ik nog niet volledig zeker van, herkent iemand dit ?

Wat ik momenteel wel heb is dat ik met een overgevoelige ietwat pijnlijke pik zit die rood uitgeslagen is.
Precies alsof ik over mijn grenzen heen ben gegaan want met Kamagra kan ik nu terug dingen doen die ik voorheen niet meer kon.
Dus de komende week wordt voor mij een rustperiode op dat vlak.

Wel zeer tevreden over deze Kamagra pilletjes, dus heb geen seconde geaarzeld om van de aanbieding van BIB shop gebruik te maken. 👍🏻
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nu voor het eerst de Cenforce D gebruikt. Gebruik het liefst een halve Cenforce 200 maar in de Cenforce D zit ook dapoxetine wat het klaarkomen (goed, flink en prettig ) uitstelt! Niet normaal wat een top pil…. Mijn vaste minnares wist niet wat ze meemaakte … naderhand thuis geprobeerd en ook daar kreeg ik complimenten… zelf ook een goed gevoel over omdat ik totaal geen bijwerkingen had. Had ook wel bewust mager gegeten van te voren en veel water op. Uiteraard ook 20min van te voren 2 paracetamol op. Kortom, aanrader de Cenforce D!
 
Na een tip van een forumlid ( Thx @Motormaf ) heb ik zijn methode gebruikt omdat ik schrik had voor de mogelijke bijwerkingen.
Ik los dus een Kamagra 100 mg pil op in een flesje water van 0,5 liter (duurt wel even om volledig op te lossen, het water wordt groen van kleur maar blijft smaken naar gewoon water).
Ik neem steeds een half flesje per keer dus 50 mg perfecte dosering.
Voor mij werkt 25mg perfect.
1 slokje van de "oplossing" (zelf gebruik ik limonade) is ruim voldoende en werkt binnen kwartiertje. 👍
 
Ik heb nu voor het eerst de Cenforce D gebruikt. Gebruik het liefst een halve Cenforce 200 maar in de Cenforce D zit ook dapoxetine wat het klaarkomen (goed, flink en prettig ) uitstelt! Niet normaal wat een top pil…. Mijn vaste minnares wist niet wat ze meemaakte … naderhand thuis geprobeerd en ook daar kreeg ik complimenten… zelf ook een goed gevoel over omdat ik totaal geen bijwerkingen had. Had ook wel bewust mager gegeten van te voren en veel water op. Uiteraard ook 20min van te voren 2 paracetamol op. Kortom, aanrader de Cenforce D!
De paracetamol is slim, bij mij werkt de dapoxetine voor uitstel orgasme negatief op mijn erectie...
 
Terug
Bovenaan Onderaan