Poppers... er worden hier nog niet veel ervaringen gedeeld wanneer deze in combinatie met erectiepillen genuttigd worden.
Mijn ervaring is dat deze combinatie wel mogelijk is, mits je je bewust bent van de risico's. Er wordt door Dr. Google gewaarschuwd dat dit een gevaarlijke combinatie is. Ik wil dit enigzins ontkrachten.
Vooropgesteld dat het mij om de optimale genotsbeleving gaat. Maar gebruik wel je verstand als je deze combi overweegt. Als je meer wilt dan gewoon op-en-neer-sex, en je anaal gestimuleert wilt worden, is dit een optie. Het is zonder meer een aanval op je hart, dus als je daar problemen mee verwacht, gebruik dan géén poppers.
Er zijn heel veel verschillende merken op de markt. Overmatig gebruik schaadt.
De roes kan geweldig zijn. Maar de belevenis is ruimer, en dit zal ieder anders bevallen. Het gevolg voor je evenwicht, je zichtsveld (en dan bedoel ik je visuele waarneming) kan veranderen. Kleuren, diepte inschatten, en daardoor risico op omvallen, dien je in te calculeren. Neem na de daad even een time-out voor jezelf, ga even rustig zitten tot je voelt dat je lichaam herstelt (de tijd dat dit kost verschilt per persoon, je voelt het vanzelf: controleer!), en ga beslist niet gelijk aan het verkeer deelnemen. Eet en drink even iets, als je een sterk hart hebt red je het wel.
Wil je jezelf beschermen, gebruik dan niet vaker dan 1 keer per week. Dan kun je het langere tijd gebruiken. Je zal merken dat je gezichtsveld geweld aangedaan wordt, evenals je slijmvliezen. Kijk uit voor verslaving, het is een middel dat daar toe aan zet.