Kamagra mee het vliegtuig in

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ok bedankt, maar als ze echt moeilijk gaan doen wat zou het slechtste scenario kunnen zijn.
Je zou kunnen zeggen dat je ze op recept hebt gehad, maar dat je het doosje weg hebt gedaan en dat je daar niet aan had gedacht. Dan zijn ze namelijk legaal. Ik vraag me af of ze echt moeilijk gaan doen en de huisarts gaan bellen etc. Iemand dat ooit meegemaakt?
 
Je zou kunnen zeggen dat je ze op recept hebt gehad, maar dat je het doosje weg hebt gedaan en dat je daar niet aan had gedacht. Dan zijn ze namelijk legaal. Ik vraag me af of ze echt moeilijk gaan doen en de huisarts gaan bellen etc. Iemand dat ooit meegemaakt?
Of ze weten misschien dat je dat niet op recept kan krijgen dat zou helemaal een rot situatie zijn. Hmmm…
 
Ok bedankt, maar als ze echt moeilijk gaan doen wat zou het slechtste scenario kunnen zijn.

Dat ze je denken dat het echte drugs zijn, je vasthouden en dan uitgebreid de pillen gaan testen om te kijken wat eventueel is , misschien. Je vlucht is dan al vertrokken .

Uitgaand op Schiphol zou ik niet zo bezorgd zijn; An sich zijn de middelen niet verboden, en het is, vzviw, niet een justitie zaak hoe _jij_ eraan gekomen bent , met recept, andermans recept, of vrije markt .
Het wordt een stuk spannender als je opiaten zou meenemen, maar degenen die daar een recept voor hebben zijn , meen ik, dan allang niet meer reisvaardig.

Verder - uitgaand op Schiphol heb ik nooit interesse gemerkt naar enig medicijn bij de security checks .

Mijn zorg zou vooral zijn wat ze in het land van bestemming vinden van de pillen , want inkomend wordt er meestal meer gecontroleerd dan uitgaand.
 
Je zou kunnen zeggen dat je ze op recept hebt gehad, maar dat je het doosje weg hebt gedaan en dat je daar niet aan had gedacht. Dan zijn ze namelijk legaal. Ik vraag me af of ze echt moeilijk gaan doen en de huisarts gaan bellen etc. Iemand dat ooit meegemaakt?

Qua medisch beroepsgeheim mag je huisarts helemaal niemand vertellen wat jou wel of niet voorgeschreven is.
Laat staan een willekeurige stem aan de telefoon die zegt dat ie van de Marechaussee is.
 
Dat ze je denken dat het echte drugs zijn, je vasthouden en dan uitgebreid de pillen gaan testen om te kijken wat eventueel is , misschien. Je vlucht is dan al vertrokken .

Uitgaand op Schiphol zou ik niet zo bezorgd zijn; An sich zijn de middelen niet verboden, en het is, vzviw, niet een justitie zaak hoe _jij_ eraan gekomen bent , met recept, andermans recept, of vrije markt .
Het wordt een stuk spannender als je opiaten zou meenemen, maar degenen die daar een recept voor hebben zijn , meen ik, dan allang niet meer reisvaardig.

Verder - uitgaand op Schiphol heb ik nooit interesse gemerkt naar enig medicijn bij de security checks .

Mijn zorg zou vooral zijn wat ze in het land van bestemming vinden van de pillen , want inkomend wordt er meestal meer gecontroleerd dan uitgaand.
Maar als ik in een Marokko aankom en ze zien die strips in mijn toilettasje met papiertjes en alles eraan dus bijvoorbeeld 8 pillen, ze zien toch wel dat het gewoon Kamagra pillen zijn ( en voor eigen gebruik)?
 
Als je pillen/poeders op recept krijgt vraag dan aan je apotheek om een medicijn papoort. Dat is een velletje papier me al je pillen er op en contact gegevens van de apotheek.Het is gratis te verkrijgen.
 
Iemand kort geleden nog met het vliegtuig op reis geweest met Kamagra via Schiphol? Zo ja, wat was je ervaring?
September via Schiphol naar Spanje gevlogen, met een gesloten stripje cenforce 200 tussen de normale stripjes medicatie en paracetamol, in Mijn handbagage.

normaal door de scanner gegaan, geen enkel probleem. Al helemaal geen probleem bij binnenkomst in Spanje door de douane.
 
Iemand nog ervaringen hiermee? En best in handbagage of toch in ruimbagage?

Wat wil je nou horen ?
Ja - voor ongeveer iedereen die het meeneemt is het wel goed gegaan. En dat heeft weinig te maken met de bagage waar ze inzaten.

Je enige echte vraag moet zijn : ALS JIJ er in bokkiewokkistan uitgepikt wordt voor een complete controle, en dat stripje potentie pillen komt op tafel - heb jij dan IN BOKKIEWOKKIESTAN een probleem, of niet ?
Het kleine probleem kan zijn "mag niet, gooi weg, loop maar door" en het grote probleem kan zijn een tijdje gastvrijheid van die staat voor smokkel.

Dat tien andere wandelaars niet gecontroleerd werden en doorliepen ermee heb je op dat moment niks aan.
De kroegen zitten vol met mensen die 'lekker mazzel' hadden dat hun vergeten blowtje of party pillen niet gevonden zijn , en voor sommige landen is dat heel forse mazzel. Mooi verhaal.

Wat je moet doen is gaan zoeken wat de legale status is van je potentie pillen *in het land* waar jij naar toe wilt.
En dan kies je wat je gaat doen - of toch niet durft te doen.

Dat ze in Ibiza er niks van vonden helpt je niet bij douane in Kenia. Dat het OK was in Thailand helpt je niet in Vietnam.
(geen idee welke van die landen wel of geen probleem hebben ermee, gewoon als voorbeeld dat hier ok niks zegt over daar ook )

Mensen die hier roepen 'nooit een probleem gehad' - zonder te melden naar welk land ze gingen, en zonder te melden of hun pillen bij de douane op tafel kwamen en ´no problem sir' - of dat ze 'gewoon' doorliepen - het zegt zo ontzettend weinig.

Met de heel natte vinger - in Europa waarschijnlijk geen probleem.
 
Eigenlijk had ik graag eens gehoord van iemand waar het niet goed gegaan was dan weet ik dat ik het niet moet doen. 😅 Enfin het zit zo dat ik voor het werk volgende maand naar Malta verhuis, en zij hebben het vliegtuig geregeld voor mij en ik niet wil dat ik tegengehouden word en mijn vliegtuig opstijgt zonder mij. Maar ik had ook graag een stripje Kamagra meegenomen omdat ik toch wel van plan ben om mij daar te amuseren. Vandaar de vraag een beetje uit schrik eigenlijk, maar aangezien ik nog geen negatieve ervaringen heb gelezen en het toch binnen Europa is, ik het toch ga doen.
 
Eigenlijk had ik graag eens gehoord van iemand waar het niet goed gegaan was dan weet ik dat ik het niet moet doen. 😅 Enfin het zit zo dat ik voor het werk volgende maand naar Malta verhuis, en zij hebben het vliegtuig geregeld voor mij en ik niet wil dat ik tegengehouden word en mijn vliegtuig opstijgt zonder mij. Maar ik had ook graag een stripje Kamagra meegenomen omdat ik toch wel van plan ben om mij daar te amuseren. Vandaar de vraag een beetje uit schrik eigenlijk, maar aangezien ik nog geen negatieve ervaringen heb gelezen en het toch binnen Europa is, ik het toch ga doen.

De uitgaande controle op Schiphol is heel duidelijk gericht op veiligheid.
Bij de gevallen waarin ik/mijn handbagage bij de security bekeken werden was er geen enkele interesse in toiletspullen (met reizigers medicijnen) , alleen in dingen die er op de scanner blijkbaar uitzien als iets wat ze even nader willen bekijken. (reisgids).

Voor iets wat wel (ongeveer) legaal is in Nederland zoals potentie pillen zou ik _uitgaand_ niet bezorgd zijn.

De _inkomende_ controle (ook in Nederland) is veel meer gericht op verboden producten. (bv exotische [dier/voedsel] producten ), en natuurlijk de bolletjes slikkers e.d.

In jouw geval zou ik gewoon een tijdje googlen op kamagra (kopen) in Malta.
Als het daar niet per ongeluk op een echte drugslijst staat zit je waarschijnlijk wel OK ook als ze wel je hele medicijnen tas uitpakken bij aankomst.

(btw : aan de baas uitleggen dat je het vliegtuig miste wegens "lange security check" is lullig, maar lang niet zo erg als uitleggen dat je teruggestuurd bent met een strafblad en inreisverbod wegens verboden middelen :) )
 
Jawel; dat doen ze wel en je verwart de bevoegdheden van security met de douane.
Die hebben namelijk wel de bevoegdheid om illegale zaken in beslag te nemen. Maar 8 pilletjes zal wel niet direct hun prioriteit hebben, als kamagra inderdaad illegaal is.
Security kan het natuurlijk wel signaleren, waarna de douane het in beslag neemt. Maar dat loopt met paar Kamagra-pilletjes wel los.

Heb ze overigens weleens meegenomen naar Nederland (van buiten Schengen) en geen problemen mee gehad.
 
Uiteindelijk 2 pilletjes los in mijn broek meegenomen omdat ik ook nog eens moest overstappen op Milaan.. Bij het afstappen in Milaan door een hond besnuffeld geweest, maar die rook duidelijk niks speciaals
 
Terug
Bovenaan Onderaan