Recensie Karina, Hasselt 3,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bryan_J92

Newbie
Forumpionier
21
01/07/21
9
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/karina-410/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mijn afspraak met haar in Stevoort (Hasselt) was op een voor mij mooie en discrete locatie. Aangezien we beide proper waren begonnen we er direct aan. Ik volledig uit de kleren en op het bed gaan liggen waar zij bovenop wat sensueel kwam dansen terwijl ze haar lingerie uit deed. Zoenen was eerder aan de brave kant en tot echt tongzoenen kwam het niet. Haar mogen beffen waar zij tot een lekker orgasme kwam. Daarna intiem waar verschillende standjes mogelijk waren en ik zeker niets had om over te klagen. Communicatie was goed.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heb Karina dan uiteindelijk toch bezocht in de bekende rendez-voushotelletje op de Genkersteenweg. Kamers daar zijn altijd zeer proper.
Dame zelf zag er heel leuk uit en begon ook al dadelijk wat te teasen. En haar Engels was gelukkig heel goed. Aan kledingwensen werd voldaan, en strapon en enkele andere toys lagen al binnen handbereik. Daar ik hiermee nog niet zo ervaren mee ben, heeft ze het ook heel rustig gedaan. Gaf wel een aangenaam gevoel. Haar poesje had wel een ietwat onaangename geur, maar had op geen enkel moment het gevoel dat dit te wijten was aan een slechte hygiëne. Na enkele minuten stoorde het ook niet meer.
Na iets meer dan een uur ben ik voldaan buitengegaan.
Normale prijs was 140 per uur, en 30 extra voor gebruik attributen.
 
Mijn afspraak met haar in Stevoort (Hasselt) was op een voor mij mooie en discrete locatie. Aangezien we beide proper waren begonnen we er direct aan. Ik volledig uit de kleren en op het bed gaan liggen waar zij bovenop wat sensueel kwam dansen terwijl ze haar lingerie uit deed. Zoenen was eerder aan de brave kant en tot echt tongzoenen kwam het niet. Haar mogen beffen waar zij tot een lekker orgasme kwam. Daarna intiem waar verschillende standjes mogelijk waren en ik zeker niets had om over te klagen. Communicatie was goed.
Ze ziet er geweldig uit, heel schattig. Ik heb haar meerdere keren bezocht.
 
Gaat het over volgende Karina ?

De oorspronkelijke link uit dit draadje lijkt niet meer te werken.

Er staan enkel massages (met happy end) bij haar mogelijkheden. Iemand onlangs nog langst geweest die kan bevestigen dat intiem nog steeds mogelijk is ?

Grtz Gert
 
Zonder condoom neuken doet ze volgens mij niet. Voor de rest kijk ik er altijd naar uit bij haar langs te gaan. Prachtig lichaam als je van natuurlijk slank houdt. Mooiste dat ik ken op die leeftijd. Zeer ervaren, prostaatmassage is heerlijk en als ze met haar speeltjes begint ga ik tegen het plafond spuiten.
Heb haar deze keer voorover gebogen over het tafeltje gelegd en ze trok heerlijk haar knie op de tafel zodat ik nog dieper kon duwen. Heb al gekke standjes met haar geprobeerd en niets doet ze naar over.
Voor mij een echte topper die perfect weet waarvoor je komt en blijft doorgaan tot er 'milk' komt tot tweemaal toe.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/karina-719
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Tijdje terug bij haar geweest.
Zit op een appartement in een zijstraat van de bekende baan van Hasselt/Genk.
Het appartement werd verwarmd met een elektrisch vuurtje, waardoor het er echt koud was.

De date zelf was een beetje chaos. Een striptease om te beginnen, maar de muziek viel de hele tijd uit. Waardoor ze telkens stopte om de box weer aan te zetten.
Hierna nog een heel gedoe omdat ze de deur moest gaan opendoen voor een levering te ontvangen.
Toen we er eindelijk toe kwamen, was het wel goed. Ze doet zeker haar best om het zo goed mogelijk naar je zin te maken. Ze pijpt goed zonder condoom. Heb ook een prostaatmassage gehad, wat wel een fijne eerste ervaring was.

Dus al bij al geen slechte date, maar door de koude en de chaos is er voorlopig geen herhalingsgevaar.
 
Yep, beide linken zijn Karina, en alle foto's zijn echt. Haar tetjes staan er niet op, want die zijn (of waren 🤷🏼‍♂️) wat platjes en wil ze wat laten vullen (of heeft ze ondertussen al gedaan, ik ben er dit jaar nog niet geweest, maar ze is even weggeweest, dus zou wel eens kunnen aan gewerkt zijn.)

Al vond ik die platte echte tetjes ook wel iets hebben op dat tengere lijf. Heb met haar eens wat pintjes zitten drinken aan het zwembad. Ze kon er goed tegen, en na vijf pinten werd ze nog geiler. Top madam voor mij in de zomer!
 
Heeft deze Karina echt het strakke atletische lijf met platte buik zoals op de foto's nog of is het inmiddels toch wat minder atletisch en zijn de foto's (deels) shop?

 
Ik kom op dit (oud) topic terecht via een ander whem topic waar naar hier verwezen wordt. Hier werkt geen enkele link, in de whem staat deze werkende link:


Kan iemand bevestigen dat zij het is?

Ben er nooit geweest maar ik herinner me haar (advertentie) hier als een veelbesproken dame met overwegend positieve reviews. Die herinnering lijkt niet helemaal te rijmen met de hoeveelheid recensies en de kwaliteit ervan die ik nu aantref.

Dus ben in de war, is dit wel de topmilf die ik me meen te herinneren, of is het iemand anders…

Dank aan wie kan verduidelijken!
 
Ik kom op dit (oud) topic terecht via een ander whem topic waar naar hier verwezen wordt. Hier werkt geen enkele link, in de whem staat deze werkende link:


Kan iemand bevestigen dat zij het is?

Ben er nooit geweest maar ik herinner me haar (advertentie) hier als een veelbesproken dame met overwegend positieve reviews. Die herinnering lijkt niet helemaal te rijmen met de hoeveelheid recensies en de kwaliteit ervan die ik nu aantref.

Dus ben in de war, is dit wel de topmilf die ik me meen te herinneren, of is het iemand anders…

Dank aan wie kan verduidelijken!
Ja, dat is ze. Ben er geweest in 2021 (zie mij recensie).
Weet natuurlijk niet hoe haar service nu is.
 
Ik kom op dit (oud) topic terecht via een ander whem topic waar naar hier verwezen wordt. Hier werkt geen enkele link, in de whem staat deze werkende link:


Kan iemand bevestigen dat zij het is?

Ben er nooit geweest maar ik herinner me haar (advertentie) hier als een veelbesproken dame met overwegend positieve reviews. Die herinnering lijkt niet helemaal te rijmen met de hoeveelheid recensies en de kwaliteit ervan die ik nu aantref.

Dus ben in de war, is dit wel de topmilf die ik me meen te herinneren, of is het iemand anders…

Dank aan wie kan verduidelijken!
Dat is ze inderdaad. Heb er afwisselende ervaringen mee gehad. Soms supergoed, soms beetje tegenvallend. Denk dat het vooral van haar gemoedstoestand afhangt.
Ben daarom ook afgehaakt als klant.
 
Ik kom op dit (oud) topic terecht via een ander whem topic waar naar hier verwezen wordt. Hier werkt geen enkele link, in de whem staat deze werkende link:


Kan iemand bevestigen dat zij het is?

Ben er nooit geweest maar ik herinner me haar (advertentie) hier als een veelbesproken dame met overwegend positieve reviews. Die herinnering lijkt niet helemaal te rijmen met de hoeveelheid recensies en de kwaliteit ervan die ik nu aantref.

Dus ben in de war, is dit wel de topmilf die ik me meen te herinneren, of is het iemand anders…

Dank aan wie kan verduidelijken!
Leeftijd in de advertentie klopt wel niet. Is toch al 40+
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/karina-861/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Toevallig afgelopen week geweest.
Foto's me rode set en kleed bij daglicht en laatste video zijn recent.

Via app contact en prijs met mogelijkheden gekregen.
Ontvangt idd in een zijstraat aan de doorgaande weg.
Niet verkeerd maar ook niet discreet.
Klein probleempje met navi, deze gaf de overkant aan, gelukkig via streetview kwam ik erachter dat het niet goed zat.
Huisnummers zijn ook echt zeer klein geplaatst 🧐

Wat een prachtige dame, met een mooi afgetraind lichaam.
Leeftijd is niet gelijk aan profiel maar dat was niet zo erg voor mij.
De dame rookt maar had wel de ruimte geventileerd.
Ze zag er ook vermoeid uit en af en toe licht afwezig.

Begint met een striptease naast het bed met wat schuren erbij.
Vervolgens een paar kusjes en op bed beland.
Afdalend naar beneden begon ze met pmc, deed ze prima.
Omgedraaid en begonnen met haar te beffen.
Clit werd na een tijd aardig opgezwollen en ze drukte mijn hoofd tegen haar clit aan.
Begon ook aardig te shaken waarbij ze volgens haar ook kwam.

Even tot rust en over naar intiem, mooi slank lichaam zoals ik benoemde.
Ze is vrij lenig en met standjes ging het alle kanten op. Finish uiteindelijk terug in doggy.

Hierna nog een stevige massage van haar gekregen en langzaam afronden met wat chit-chat.

Herhalingsgevaar: Ja en hopelijk is zij dan ook wat uitgeruster.
 
Terug
Bovenaan Onderaan