Recensie Mariam, Bocholt (voorheen Hasselt, Maasmechelen, Roeselare) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Obi

Newbie
23
17/02/23
18
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/mariam-26
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Aangenaam verrast door deze leuke meid, precies zoals op de foto's. Spreekt slechts enkele woorden engels, en de totale kosten werden op de telefoon getoond waarna kon worden afgerekend. Na het opzetten van een achtergrondmuziekje begon het verkennen van elkaars lichaam. Ik zittend op het bed en zij staand voor me, ze is dan even groot als mij (ik ben bijna 2 meter). Alle terwijl er heerlijk gezoend kan worden, echt GFE. Na een tijdje het bed op en kort pijpen met condoom. Daarna begonnen met zij bovenop en in verschillende standjes tot een hoogtepunt gekomen. En steeds weer aankijken en zoenen.

Even wat massage en de tweede ronde begonnen met haar oraal te verwennen waar ze wel van leek te genieten. Nogmaals wat standjes maar een tweede orgasme zat er voor mij niet meer in.

Voor mij zeker herhaalgevaar, we hadden een goede klik.
 
Ik bevestig de goede recensie hierboven. Ze was in Leuven (Bertem) vandaag.

Op de vraag of ze het vrijwillig doet: ik heb haar via een overschrijving betaald op een Spaans banknummer, en in het gebouw waren nog vriendinnen van haar aan het werk.

Lijkt me dus wel?
 
knappe petite aardig sexy meisje.
Laat veel toe.
Doet haar best je te plezieren.
Echte gfe.
Sappig kutje en lekkere kont.
Pijpen was met en dat deed ze niet zonder zei ze.
Voor de rest was alles mogelijk.
Hard neuken vind ze niet fijn omdat het pijn doet. Maar ze laat het alsnog toe ondanks de pijn.
Herhalingsgevaar aanwezig.
Via de app heeft ze verteld dat ze zonder extra kosten pzc doet als je van tevoren zorgt dat je schoon bent uit de douche.
Ze blijft tot zaterdag in belgie en gaat dan terug naar colombia
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
170
Prachtige meid, paar keer bij haar geweest en steeds een geweldige ervaring. Ik heb haar al een tijdje niet meer gezien, hoop dat ze snel weer eens in de buurt is, dan ga ik haar meteen weer opzoeken. Wel opletten, was een keertje per ongeluk te snel klaargekomen en in haar mondje gespoten, daar was ze niet van gediend, heb meteen mijn excuses aangeboden en maakte er verder ook geen punt meer van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan