Recensie Karmen, Amstelveen (voorheen Rotterdam) 3,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tepellover

Meubelstuk
Forumpionier
2.698
02/07/21
7.071
31
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/576268-karmen
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Karmen is de oudere zus van Dana, een dame die ook al o p deze site besproken is.
Karmen heeft nu haar plek in Rotterdam over genommen, in januari gaan zij weer wisselen. Uiterlijk lijken zij veel op elkaar. De borsten van Karmen hangen iets meer. Service is o.k. tot goed.
Tongzoenen was bij het eerste bezoek alleen met het puntje van de tong. Geniet van gebeft worden, maar laat vingeren niet toe. Doet aan PZC, maar past van tevoren een desinfectiespray en vochtig doekje op jouw plezierstafje toe. Houd de tijd wel gauw in de gaten. Intelligente, goed opgeleide en aardige dame. Is zeker een herhaling waard.
Ik verwacht dat haar service beter wordt als je elkaar beter kent.
Karmen is trouwens allergisch tegen parfums.
 
Laatst bewerkt:
Karmen is de oudere zus van Dana, een dame die ook al o p deze site besproken is.
Karmen heeft nu haar plek in Rotterdam over genommen, in januari gaan zij weer wisselen. Uiterlijk lijken zij veel op elkaar. De borsten van Karmen hangen iets meer. Service is o.k. tot goed.
Tongzoenen was bij het eerste bezoek alleen met het puntje van de tong. Geniet van gebeft worden, maar laat vingeren niet toe. Doet aan PZC, maar past van tevoren een desinfectiespray en vochtig doekje op jouw plezierstafje toe. Houd de tijd wel gauw in de gaten. Intelligente, goed opgeleide en aardige dame. Is zeker een herhaling waard.
Mag ik zeggen dat ik niet echt overtuigd ben nu?
3 sterretjes voor de meeste dingen…
Nu ben ik geneigd om op Dana te wachten want zij zoent fantastisch.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Karmen ontkende tegen mij min of meer dat ze de zus van Dana is. Ze beweerde zelfs uit een ander land te komen,

Vooraf kun (misschien zelfs moet) je douchen en mondwater nemen.

Het tongzoenen kon ik langdurig doen en in mijn beleving hield ze zich niet in. Bij het pijpen werden ook de ballen niet vergeten. Bij mij kwam er geen desinfectie aan de pas. We hebben geneukt in meerdere standjes maar hierbij lukte het me niet om klaar te komen. Ze heeft het uiteindelijk met de mond en de hand afgemaakt.

Na afloop kun je weer gebruik maken van de douche.

Dit is al de derde dame die ik op dit adres hebt bezocht en alle drie zijn me uitstekend bevallen.
 
Laatst bewerkt:
Deze discussie (als het dat al is) werd ook al op Hookers gevoerd. Dames gebruiken iig dezelfde foto's. Voor mij zijn het de foto's van Dana. Haar heb ik regelmatig bezocht toen ze nog in het Amsterdamse (ook Almere trouwens) ontving. Vind haar een hele mooie vrouw met een prima service.
Wat betreft Karmen heb ik het bij een bezoek gelaten, niet te vergelijken met Dana, zowel qua uiterlijk als diensten. Beide dames vinden het vervelend als je over de foto's begint en ontkennen zusjes te zijn. Zit Karmen nu in het appartement waar Dana zat? Dat zou toch stof tot nadenken geven....
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/576268-karmen
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na de recensie/discussie hier, vandaag een bezoekje gebracht aan Karmen.
Zoals Tepelover al heeft geschreven, borsten hangen een beetje, maar dat heb ik niet als storend ervaren.
Ik had een geweldig uurtje met Karmen, inderdaad een intelligente, goed opgeleide en aardige dame
Om de vraag te beantwoorden, waar Karmen vandaan komt.....niet uit Litouwen, alhoewel ze dit wel als antwoord gaf, toen ik haar vroeg waar ze vandaan kwam.
Ik kan mezelf redelijk redden in het Litouws en ook met Russisch.
Toen Karmen aangaf dat ze uit Litouwen kwam, schakelde ik over op de Litouwse taal.....deze taal verstond ze niet.
Hierna verder gegaan in het Russisch en haar ogen werden zo groot als schoteltjes van verbazing. Overigens heeft ze hele mooie ogen :D
Na de verbazing volgde een aangename diepe volle lach en blijkbaar had ik het goede gezegd....het ijs was gebroken zullen we maar zeggen.
Tongzoenen was zondermeer intens te noemen en PZC was landurig en met veel gevoel, geen plekje werd overgeslagen. Ik moest haar zelfs afremmen
Ze geniet zichtbaar wanneer je haar oraal verwent, maar zoals al eeder aangegeven, met de clitoris mag je spelen, maar er mag geen vinger naar binnen.
Ik heb me reuze vermaakt met Karmen, nu nog haar zusje ontmoeten :giggle:
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Eindelijk ook eens een afspraak kunnen maken met karmen.
Stond al een tijdje op mijn wens lijstje.

Gemengd gevoel van bezoek. Op zich was het prima en het is een leuke dame. Haar gezicht is zeer knap haar lichaam is ook nog fraai maar niet helemaal meer zoals de foto's.
Is dus wel een goed uitziende dame, maar net niet voor mijn wandelingen.
Ze zoende ook wel lekker en werd ook zelf wel opgewonden, maar toch...voelde ook niet helemaal een klik.

Natuurlijk staat Dana nog op de lijst voor het vergelijk. Anders doe je natuurlijk niet mee op dit forum:cool:
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/576268-karmen
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb Karmen onlangs een tweede keer bezocht voor half uur.

Ook dit keer weer langdurig tongzoenen. Pijpen was wederom prima waarbij ook mij ballen meegenomen werd. Dit keer ging het neuken beter bij mij. Eerst zij bovenop, daarna Missionaris waarbij ik klaarkwam.

Wat ik jammer vond dat ze me hierna gelijk vroeg of ik weer wilde douchen, terwijl voor mijn gevoel nog wel tijd over was. Achteraf zag ik dat ik half uur daar was, maar dat is wel inclusief douchen vooraf en achteraf. Als dit ten koste gaat van de tijd sla ik het douchen in het vervolg wel over. Bij mijn eerste keer duurde de date waarschijnlijk wel langer omdat ik niet klaar kwam bij het neuken en ze het daarna pijpend en met hand afmaakte. Dana deed minder moeilijk over de tijd en bij haar kon ik ook nog verder knuffelen.

Dus samengevat was gedurende de tijd dat ik bij haar was geweldig, alleen de duur van de tijd zelf was dit keer wat minder. Ze is dit jaar nog paar dagen te bezoeken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/576268-karmen
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ze is er weer. Was even een eindje rijden naar rotterdam maar was de moeite weer waard.
Bij aankomst in het appartement een heerlijke knuffel en zoen gekregen. Even douchen en een heerijk uurtje inclusief massage gehad.
Voor herhaling vatbaar.
Dank je Karmen
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/576268-karmen
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Karmen sure LOVES SEX. Wat een passie. Diep en nat tongzoenen....en vooral: oogcontact. Daardoor erg intens en intiem, en ja: voor herhaling vatbaar. Meer ga ik niet over haar zeggen, find out for yourself ;)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/576268-karmen
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Besef me dat ik nog geen recensie over Karmen had geschreven. Karmen ontvangt in Rotterdam centrum. Leuke dame om te zien, babbelt ook lekker, voelde me meteen op mijn gemak. Even douchen en daarna aan de gang. Meer dan prima bezoekje, heerlijk vol TZ, veel oogcontact tijdens mijn bezoekje. Dame heeft echt aandacht voor je. Ze is er tot eind deze maand, hoop nog een keer bij haar langs te kunnen voor ze vertrekt :love:
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Karmen heb ik afgelopen dinsdag mee afgesproken. De dame is inderdaad dezelfde als op de foto. De DD borsten zijn superslap en zo ook haar buikje. Verder is zij een supervriendelijke dame die jou wel de nodige aandacht geeft. Ze kan redelijk goed tongzoenen en kijk je continu aan in de ogen. Ook bij het pijpen is er genoeg oogcontact.
Verder gaf zij aan liever niet gevingerd te willen worden, do not put your finger inside... Dat respecteer ik.
Ik heb haar wel heerlijk lang en intens gebeft, dat waardeert ze wel. Ze kwam ook lekker klaar. Toen werd het tijd om met condoom te neuken.
Nadat ik klaar kwam in missio heeft zij mij nog een lekkere massage gegeven.

Voor mij is zij wel het bezoeken waard en heb ik geen spijt. De 150eur redelijk well-spent zeg maar.
Echter mis ik nog de passie en waarschijnlijk heb ik me ook teveel van haar DD borsten verwacht.
Dus voor mij geen herhaling.

Oh ja, voor de liefhebbers. Zij is tot eind april hier aanwezig en zal zij dan weer teruggaan naar haar land. Weet niet of ze dan nog terugkomt.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Was wanhopig op zoek naar een dame aangezien ik een maand niet in Nederland zal zijn. Ik reikte naar Karmen in WhatsApp. Ze reageert snel en de communicatie was duidelijk en uitstekend, vooral over de diensten, do's en dont's. Ze vraagt je om naar een locatie tegenover haar appartement te komen en begeleidt je naar haar werkelijke plek. Het is mooi en discreet. Eenmaal binnen werd ik gevraagd om te douchen en mondwater te gebruiken. De foto's zijn zeker bewerkt en oud. Tieten zijn ruig en buik toont de leeftijd. Zodra het spel begint, kust ze behoorlijk goed, vooral tongzoenen. Ze onderhoudt uitstekend oogcontact en likt ook behoorlijk goed over je lichaam. Ze houdt er niet van om gevingerd te worden dus heb ik haar verwend met mijn tong. Ze reageerde goed en kwam. Toen ik vroeg om haar kont te likken, stond ze het toe, maar ze leek er niet zo van te genieten. En vanaf daar gleed de ervaring voor ons allebei naar beneden. De intimiteitsfactor verminderd. Ook al kuste ze nog steeds, ze werd een beetje gereserveerd. Ik bereikte helaas ook heel snel mijn hoogtepunt toen ze me zoog en toen ik haar neukte, dus ik moest haar zo nu en dan stoppen zodat ik niet sneller klaarkom. Dat leek de teleurstelling in haar te hebben vergroot, omdat ze niet zoveel kon genieten als ze had gewild. Uiteindelijk kwam ik met haar die me berijdt in cowgirl. Daarna hebben we wat gepraat en ze gaf me het teken dat ik de kust moest verlaten, dus ik verliet het bed, nam een douche en nam afscheid van haar. Lady is echt goed, maar op de een of andere manier hebben we geen klik met elkaar. Als je ruige tieten niet erg vindt, is ze zeker een bezoek waard om zelf te beslissen. Ik denk niet dat ik zou herhalen helaas.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Karmen voor de 2e keer bezocht in december.
Waar ik haar de eerste keer wat afstandelijk vond. Heeft ze dit meer dan goed gemaakt in de 2e date! Waarom ging ik dan toch een 2e keer? Nou dat waren 2 dingen die me bij gebleven waren. En die waren zo goed dat ik het nog een kans gaf. Girl on top en doggy. Jeetje kan er nog van genieten. En nu dus ook een leuke gfe.

Foto's zijn "professioneel" waardoor het beeld inderdaad wat vertekend is. Zoals eerder besproken hier. Maar voor mij niet storend vind haar nog steeds een mooie meid. En bij mij gaat het meer om de service dan de looks. Al moet het oog ook wat hebben natuurlijk.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/576268-karmen
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Inmiddels 2x keer Karmen bezocht . En beide keren prima bezoek gehad ( zal wel weer te positief zijn) . Ja ze is niet meer zo strak als de foto's maar maakt dat qua inzet en gevoel meer dan goed . Heerlijk langzaam strelen en intens zoenen . Daar hou ik van . Daarna langzaam pijpen waarbij ze je regelmatig aankijkt. Daarna haar gelikt en bij beide keren genoot zij daarvan en kwam klaar . Vervolgens in verschillende standjes geneukt . Op het einde hield ik het niet meer . Daarna nog gezellig gekletst. Voor mij 2x prima date .
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
In het verleden al eens bij Karmen geweest toen ze voor een korte periode in Zaandam ontving, was me toen goed bevallen. Ik zag dat ze weer in de buurt ontvangt, in Amstelveen nu, dus op herhaling. Afspraak maken ging goed en 2 uurtjes later was ik bij Karmen. Ze ziet er gewoon goed uit en ik vind haar goed op de Foto's lijken.
Ben een uurtje bij haar geweest en heb me prima met haar vermaakt. Beffen tongzoenen PZC allemaal prima. Geneukt in diverse standjes en op het eind over haar lichaam klaar gekomen. Sex was zeker goed bij haar, maar we konden ook nog gezellig met elkaar kletsen, ze spreekt goed Engels. Leuk uurtje met Karmen gehad en als het zo uit komt zal ik nog wel eens bij haar langs gaan.

Moderator Karmen ontvangt al een aantal weken in Amstelveen, zou u haar topic naar Noord Holland kunnen zetten. Bvd
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/576268-karmen
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Top notch services, thanks @Rudolfo for the recommendation.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan