Recensie Nell, Rotterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 45

Meubelstuk
Forumpionier
1.313
30/06/21
2.650
20
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/6645304-nell
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een mangericht trio gehad met haar en Karmen. Echter, dienst niet volledig geleverd (zie verderop in recensie).
Dame heeft ook op andere plaatsen ontvangen.

Afspreken ging vlot. Ze vroeg om een foto (vind ik geen probleem). Paar dagen tevoren de afspraak kunnen maken. Duidelijke instructies die ochtend en ter plekke aangekomen na een korte maar duidelijke puzzeltocht kwam ik bij de dames aan.

Nell is een mooie dame, slank, grijze ogen en gewoon een goed figuur. In haar ad staat dat borsten B zijn, maar ik denk toch echt een C. Leeftijd klopt wel als ik haar zo zag. Ze beweert uit Hongarije te komen. Af en toe zei ze wat aparte dingen, misschien een onbeholpen poging tot smalltalk, ik weet het niet.

Bij het trio had Nell duidelijk de leiding. Verwelkomd met een zoen en na het douchen meteen een omhelzing en enthousiast zoenen. Ondertussen ontfermde Karmen zich over mijn edele delen en echt ik werd helemaal gek. Echt een vurige aanpak. Op een gegeven moment mocht ik de dames 'uitpakken' en belandden we op bed. Daar kwam ik al vrij snel tot een hoogtepunt en was ik bek af. Daarna een massage met 4 handen die de dames synchroon toepasten (Nell aan de linkerkant en Karmen deed hetzelfde aan de rechterkant). Daarna werd ik met zachte hand richting de douche geleid en naar buiten. Een intens avontuur waar ik enorm van opknapte en met plezier aan terugdenk.

Maar helaas is er ook een maar: de afspraak was een uur met PZC (was extra dienst) en de totaalprijs kwam daarmee op E400. Echter, PZC is er bij ingeschoten en na drie kwartier stond ik weer buiten. Dat vind ik jammer. Ik had nog graag een kwartiertje geknuffeld of misschien zelfs een tweede ronde.

Overall is het eindoordeel beslist positief. Herhaling zou zeker kunnen, maar dan niet als trio. Daarvoor is het me op deze manier te duur.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan