Recensie Lily, Delft (voorheen Den Haag, Amstelveen) 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mustogoz

Stamgast
339
15/09/22
137
42
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/7254733-lily
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren een bezoek gebracht aan Lily.
Ik kon op afgesproken tijd terecht dus kwam mooi uit qua planning, jammer van de lokatie het is dicht bij het centrum en je bent voor een half uur parkeren 15 piek kwijt.
Of ze het mag of niet ik tel het bedrag op bij haar tarief in de beoordeling. (// mod edit: niet de bedoeling)
Lily is denk ook rond de 35 jaar wat ze opgeeft misschien iets ouder, ik zie dat niet zo gauw bij de petite Aziatische dames.
Ze komt redelijk uit de voeten met haar Engels, het communiceren is wel te doen.
Op bed kwam ze met een lekker pijpbeurt met redelijk veel spuug wat ze iedere keer in een doekje uitspuugde, helaas niet verder dan haar huigje dat kon ze niet hebben.
Diverse posities in haar strakke kutje geneukt (met veel glijmiddel) en lekker klaargekomen in missio positie.
Nog even een massage gehad en de tijd redelijk volgemaakt (totaal 20 minuten binnen)
Al met al tevreden de deur uit, herhaling? misschien, beetje gehaast indruk en laat volgend mij weinig toe. Ik heb niet geprobeerd te vingeren of beffen( doe ik sowieso niet bij dvp) en geen zoenen, alleen puntje van de tong steekt ze uit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Even een tip voor wie vlak bij het Binnenhof moet zijn. In de Stadshart garage is parkeren gratis, de eerste 90 min, van maandag t/m donderdag. Daarna geld het reguliere tarief. Wat veel goedkoper is dan op straat. Ook een stukje verderop zijn er nog meer garages. Bij het voormalige V&D pand, boven het busstation en ook aan de Handelsweg is er nog een ingang van een kleinere garage. Stuk voor stuk goedkoper dan op straat parkeren.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/7254733-lily
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik wilde een keer bare proberen, daarom voor deze gekozen (was 50 extra, kon dus voor 200/u). Boeker heeft in paar steden een meid zitten.

Vrouw was chinees en kon behalve een paar woorden geen Engels, dus communicatie was moeizaam.

Ze leek niet zoveel te willen doen, dus wat dat betreft geen fijne ervaring. 69 no, kissing no, fingering no, zij on top no,
cip kon voor extra cash (geen idee hoeveel, gaf zelf 50 wat natuurlijk wel aan de erg hoge kant is). Pzc was erg lekker en deed ze goed.

na de seks wilde ze de 2e ronde ook niet meer pijpen.

0 herhalingsgevaar. zoenen en tz maar 1* gegeven, omdat ze het niet deed ondanks dat het bij advertentie wel erbij staat.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/7254733-lily
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
deze ochtend deze dame bezocht is dame van de foto's maar met zo'n 5 kg meer gewicht ze heeft een klein buikje maar is niet storend. vooraf en an afloop kon ik douchen . Ze sprak slecht engels maar dat was niet storend. ze pijpte erg lekker zonder condoom. zoenen ging niet van harte. ze heeft me heerlijk cowgirl met condoom klaar gereden
 
Deze stond ook op mijn lijstje maar ik denk dat ik oversla. Bare staat niet in de opties namelijk maar doet ze blijkbaar wel. Tongzoenen staat erbij maar doet ze blijkbaar niet.

Tnx voor de reviews.
 
denk dat gratis melk het over een andere dame heeft hij zegt dat de dame tussen 40 en 50 is dame die ik bezocht was zeker nog geen 40. en deed geen bare
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan