WHEM Karoline, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beste Medewandelaars,

Het viel tegen mijn bezoekje.... Ten eerste moest ik een uur wachten. Ze werkt waarschijnlijk met een planner en doet aan overboeking. Na dat ik had geappt met "cancel the meeting" en al op zoek was naar een andere mogelijkheid, kon ik eindelijk terecht.
Ze is de dame van de foto's (lengte klopt redelijk) maar de glamour foto's zien er natuurlijk beter uit. Parkeren was prima en je kon er douchen (appartement).
De date zelf was niet bijzonder, totaal geen enthousiasme. Pijpen leek nergens op, een soort aantikken met de mond. Intiem was cowgirl, dit was het enige positieve, ze deed het vrij ruw en door het schudden van het bed leek het me sterk dat de buren dit niet zouden opmerken.
Er zat een soort dooie zoutzak op het bed, waar je werkelijk elk woord/actie moet uit trekken. Echt een ouderwetse Oost Europese afwerkmachine.

Misschien trof ik ze op het verkeerde moment, maar mooier kan ik het echt niet maken helaas.

Greetings,

Pratensis
 
Laatst bewerkt:
In december had ik ook een afspraak met Karoline, stond er in eens een andere dame in de lift van het hotel om me op te halen.
Karolina was zogenaamd ziek volgens die planner. Waarschijnlijk ook een dubbel boeking. Monica zag er leuk uit en heb me uitstekend vermaakt verder.
De wandeling van de lift naar haar hotelkamer was lekker "discreet", ze was in een kort rokje gekleed in combinatie met hoge hakken. Wat zullen die twee nu gaan doen ?
 
Laatst bewerkt:
Ik had mij mentaal over de drempel heen gezet om bij een positieve videocall - waarbij ik bevestiging zou krijgen dat het werkelijk de dame is - een uur in te plannen maar zie er denk ik vanaf gezien de 2 mindere berichten..
 
Het is nog puur de ervaring van Limosa he, een tweede mening is dan vaak wel van belang en bij een derde weet je pas zeker hoe of wat.
Sally was ooit helemaal mijn type qua looks & type hoewel stug, terwijl nagenoeg iedereen haar door die stugheid echt minder tof vond.
 
Het is nog puur de ervaring van Limosa he, een tweede mening is dan vaak wel van belang en bij een derde weet je pas zeker hoe of wat.
Sally was ooit helemaal mijn type qua looks & type hoewel stug, terwijl nagenoeg iedereen haar door die stugheid echt minder tof vond.
Ben ik met je eens hoor. Maar de 2e ervaring - hoewel positief met de andere dame - zet me dan toch aan het denken. Zal vast de planner zijn die een afspraak dubbel heeft ingepland maar voor mij was de (voorlopige) optelsom dat er nog geen enkele groene vlag is. Maar wie weet, de dame lijkt echt te zijn, dat is het positieve.

Heb d'r nog niet definitief geschrapt van m'n lijstje. Want ik zoek juist naar een dame die nog geen recensie heeft en die me (hopelijk positief) kan verassen, aangezien ik tot nu alleen op 'zekerheidjes', heb gegokt op basis van de reviews hier.
 
Ja ik ben benieuwd naar andere ervaringen, zelf denk ik dat ze het helemaal zat was die avond/nacht. De dag ervoor was ze aangekomen in Nederland. Ze is misschien helemaal volgeplempt met afspraken door die planner. Misschien als je haar nog fris treft op de dag met volledig arbeidsethos, dat het super is ?
Ze spreekt Engels en komt uit de Oekraïne. Verder was ze zeker beleeft, en geeuwde af en toe (het was inmiddels 01:15) . De tatoeage klopt by the way. Ik weet nu inmiddels wat het voorstelt.............

Greetings,

Limosa
 
Dame is er weer en ja...ik viel wederom op o.a. dat kontje @Bootz 🤩
Ik dacht...was daar nou een topic over? En ja dus...

Alleen er is geen andere ervaring meer bijgekomen, das dan weer jammer!
Maar als ik @limosa goed begrijp, is het verstandig om in elk geval niet vandaag cq morgen een afspraak te maken, omdat ze net is aangekomen?

Blijft wel een interessante verschijning (op de foto's) , waarbij ik toch net zo wulps wordt als dat zij oogt op foto 8 :p
 
Was er vorige keer bijna langs geweest, maar toen contacte ik haar op de avond voor vertrek.

Ik dacht trouwens in eerste instantie dat ze ook GK is, maar twijfel nu.....de topic titel lijkt anders, de prijs-opbouw (helaas voor mij als half uur man) hetzelfde.
 
Maar als ik @limosa goed begrijp, is het verstandig om in elk geval niet vandaag cq morgen een afspraak te maken, omdat ze net is aangekomen?
Ja klopt. maar misschien heeft ze een andere booker inmiddels.
Voor mij geen herhaling voorlopig , ik ga een bezoekje brengen bij Natalia en/of Maria. Die arriveren binnenkort ook weer. Deze twee beschikken elk over een heerlijk poesje, waardoor mijn tong de oncontroleerbare neiging heeft deze grondig te inspecteren. De sappen die vervolgens hierbij vrijkomen, worden dan door mij gretig geconsumeerd.
Ik kan er niks aan doen.... ik vind het gewoon lekker.
[h3][/h3]1648580802706.png
 
Laatst bewerkt:
Gaat de GK boeker nu weer over alle dames en reageert hij/zij niet op jou? Het oude verhaal? Of geldt dat alleen voor die nieuwe dame (hoe heette ze? Sasha?) en runnen Tina en Nina nog wel hun eigen phone?
De booker van Sarina reageerde prima. Deze dame heeft hetzelfde nr als Sarina had, dus ik doe de aanname dat het dezelfde booker is.

Tina en Nina reageren ook, Sasha eveneens.

Maar ik meen, dat "de GK booker" onlangs nieuwe dames had (namen ff kwijt), en daar kreeg ik dan weer géén reactie op.

Maar dat geheel terzijde 🙈
 
Recensie en conclusie is min of meer hetzelfde.
Wel blijft het een pracht meid en ergens is het ook leuk om een uurtje seks te hebben met haar, ondanks dat ze een zoutzak was.
Het blijft moeilijk om een jonge mooie meid te vinden die ook aan PZC en CIM doet voor een redelijke prijs.
 
Was er vorige keer bijna langs geweest, maar toen contacte ik haar op de avond voor vertrek.

Ik dacht trouwens in eerste instantie dat ze ook GK is, maar twijfel nu.....de topic titel lijkt anders, de prijs-opbouw (helaas voor mij als half uur man) hetzelfde.
@knightrider

Toen ik vandaag een kort "onderonsje" had met Tina, zei ze me vandaag vrij te zijn. Wel had ze een vriendin die vandaag beschikbaar was: Karolina (wat werd bevestigd met een foto van, jawel, de Karolina van dit topic)...

I rest my case.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan