Recensie Kasha Antwerpen 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jayson

Wandelaar
41
21/12/21
4
1
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Afrikaans
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tijd geleden naar geweest bij Kasha voor een massage.

Zoals altijd een heerlijke sensuele massage gehad waarbij ze volledige lichaam masseert.

Voordat ik op me rug lag verdween haar hand al naar mijn kleine vriend. Die ze heerlijk verwende.

Voor een uur betaal je €80,- en als je haar kent mag je haar aanraken. Ze doet alleen haar kleren niet uit.

Hele mooie donkere vrouw met een mooi lichaam! Voor herhaling vatbaar.

Ze adverteert op 2dehands.be
 
Tijd geleden naar geweest bij Kasha voor een massage.

Zoals altijd een heerlijke sensuele massage gehad waarbij ze volledige lichaam masseert.

Voordat ik op me rug lag verdween haar hand al naar mijn kleine vriend. Die ze heerlijk verwende.

Voor een uur betaal je €80,- en als je haar kent mag je haar aanraken. Ze doet alleen haar kleren niet uit.

Hele mooie donkere vrouw met een mooi lichaam! Voor herhaling vatbaar.

Ze adverteert op 2dehands.be
Ontvangt deze dame niet bijna aan Berchem station ,dan heb ik er ook eens langs geweest ,toen had ze enkel een slip aan ,en kom je haar wel strelen ,maar meer niet !
 
Ontvangt deze dame niet bijna aan Berchem station ,dan heb ik er ook eens langs geweest ,toen had ze enkel een slip aan ,en kom je haar wel strelen ,maar meer niet !
Ja dat is ze! Hmm ik heb haar nog niet eerder gevraagd zich uit te kleden. Eens zien wat ze zegt! En inderdaad alleen strelen meer niet jammer genoeg.
 
Jammer genoeg ontvangt ze in een rijhuis ben er paar keren geweest. Echt een heel nette vrouw en mooie praktijk. En als ze je wa beter kent… (geen intiem)
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Afrikaans
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Yup, niks mondje vol enkel handje vol. Ik denk dat het een strikte is op de vlak
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan