WHEM Kate massage, Beernem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja maar het is niet echt spuitend, het stroomt zachtjes...en veel, alles doorweekt. Lief is ze inderdaad, geen top masseuse, geen topmodel, maar toch waar voor je geld. En dat is heden ten dage niet meer overal zelfs niet de veel duurdere.
 
Ik wil hier graag eens op bezoek gaan. Heeft me getriggerd dat ze zelf ook wil verwend worden. 😉
Hoe is de ontvangstlocatie? Woning, appartement? Discreet?
En ontvangstruimte zelf? Ik heb graag dat de dame zelf mee doucht. Dat het daar al begint. Doet ze dit?
Bedankt alvast
 
Ik wil hier graag eens op bezoek gaan. Heeft me getriggerd dat ze zelf ook wil verwend worden. 😉
Hoe is de ontvangstlocatie? Woning, appartement? Discreet?
En ontvangstruimte zelf? Ik heb graag dat de dame zelf mee doucht. Dat het daar al begint. Doet ze dit?
Bedankt alvast
Gewoon doen. Mooie zaak, mooie kamer. Is een voormalige handelszaak. Discreet niet echt beide kanten van de straat rijhuizen. Ik douch me altijd voor en na ze douchte zich nog nooit met mij samen maar ook niet gevraagd dus wie weet. Je moet ze sowieso zachtjes sturen neemt zelf niet zo initiatief, maar eens ze loskomt...
 
Gewoon doen. Mooie zaak, mooie kamer. Is een voormalige handelszaak. Discreet niet echt beide kanten van de straat rijhuizen. Ik douch me altijd voor en na ze douchte zich nog nooit met mij samen maar ook niet gevraagd dus wie weet. Je moet ze sowieso zachtjes sturen neemt zelf niet zo initiatief, maar eens ze loskomt...
Wat bedoel je met los kom wat mag je dan verwachten
 
Gewoon gaan man sommige dingen zijn persoonlijk tussen dame en klant je kan niet alles op voorhand weten. Zou ik ook niet willen weg spanning…
Volledig akkoord met Massaman! Ik ken deze dame al een tijdje en bezoek ze regelmatig als ik in haar buurt ben. Naar extra's moet ik zelfs niet meer vragen, maar ze verrast me telkens weer. Een topmodel is ze dan misschien niet, ik vind wel dat ze "iets" heeft.
 
Volledig akkoord met Massaman! Ik ken deze dame al een tijdje en bezoek ze regelmatig als ik in haar buurt ben. Naar extra's moet ik zelfs niet meer vragen, maar ze verrast me telkens weer. Een topmodel is ze dan misschien niet, ik vind wel dat ze "iets" heeft.
Werkt ze enkel halve uurtjes? Ik vind dit persoonlijk wel wat weinig.
 
Hallo allen. Ik ga meestal naar massage emma in brugge. Maar nu eens opzoek naar iets anders. Spreekt de dame nederlands of niet. Is zoenen ook toegestaan?
Ik praat altijd Engels met haar en daar is ze vlot in, maar ik denk wel dat ze Nederlands ook begrijpt. Zoenen is bij mij inbegrepen, maar ik ga wel altijd voor 1 uur met extra.
 
even wat recht zetten hier.

anaal en NZC doet ze dus niet.
maar pijpen zonder condoom wel als je jonge heer proper is wat ik ook versta.
ze laat haar daar ook goed in gaan echt een aanrader en je kan er echt van genieten wand ze doet het met liefde en gevoel.
ga ik ooit terug ja zeker als ik in de buurt ben.
dus mannen die graag worden gepijpt dan is ons kate echt een aanrader.

ze ontvang in een mooie plaats in Beernem mooi ingericht ook met de verlichting.
 
Terug
Bovenaan Onderaan