WHEM Kate massage, Beernem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nog eens bij haar geweest ze is duurder geworden. Ja alles word duurder in het leven.
Pzc is nu ook 25€ extra geworden in begin van deze week stond er op haar advertentie dat ze pijpt maar nu is het weer weg ik denk omdat als je dat wil extra voor moet bij betalen nu 25€ dus
 
Nog eens bij haar geweest ze is duurder geworden. Ja alles word duurder in het leven.
Pzc is nu ook 25€ extra geworden in begin van deze week stond er op haar advertentie dat ze pijpt maar nu is het weer weg ik denk omdat als je dat wil extra voor moet bij betalen nu 25€ dus
Ja klopt 25€ extra nu voor pzc.
Klopt ook heb dat ook gezien deze week dat ze weer meer doet ook.
Wie heeft er al ervaring met gewoon prive ontvangst is de sex goed doet ze wat je vragen
 
Laten we eerlijk zijn deze vrouwen doen het om geld te verdienen niet voor onze mooie ogen. Inderdaad het leven word duur ook voor deze vrouwen word het duurder. Dus moeten we klagen omdat ze extra geld vragen voor sommige diensten. Vind ik niet als je dat niet wil betalen dan moet je geen extra vragen vind ik. Op hun profiel staat duidelijk wat ze aanbieden. De ene kant mogen we blij zijn dat deze vrouwen dat willen doen voor ons te ontlasten.
 
Ik vind het jammer dat jullie alles hier moeten opsommen wat ik in mijn vrije tijd doet…ik was daar met mijn vriend in mijn privé tijd. De bar waar jullie over spreken is acanthus en de reden dat ik geen goede dag zei omdat u daar was met uw vrouw (zaterdag alleen koppels toegelaten) . Op straat of in andere plaatsen zeg ik nooit goede dag tegen klanten omdat ik hun privacy respecteert, gelieve ook mijn privacy te respecteren aub! Dit bericht heb ik getypt met hulp van mijn vriend, daarom het goede Nederlands.
 
Ik vind het jammer dat jullie alles hier moeten opsommen wat ik in mijn vrije tijd doet…ik was daar met mijn vriend in mijn privé tijd. De bar waar jullie over spreken is acanthus en de reden dat ik geen goede dag zei omdat u daar was met uw vrouw (zaterdag alleen koppels toegelaten) . Op straat of in andere plaatsen zeg ik nooit goede dag tegen klanten omdat ik hun privacy respecteert, gelieve ook mijn privacy te respecteren aub! Dit bericht heb ik getypt met hulp van mijn vriend, daarom het goede Nederlands.
Sorry daarvoor ik dacht dat je daar was voor je job
 
Een tijdje geleden bij Kate geweest. Idd ze is geen topmodel maar heerlijk om mee te rollebollen. Zoals eerder vermeld squirt ze graag en ze is heel gevoelig. Ik mocht haar beffen tot haar sap eruit kwam en ik heerlijk oplikte. het bed was dan ook kletsnat.
Heerlijk om zeker terug te gaan
 
Bij kate geweest nieuwe locatie persoonlijk vond ik de vorige locatie beter maar ze is nog steeds actief
Een tijdje geleden bij Kate geweest. Idd ze is geen topmodel maar heerlijk om mee te rollebollen. Zoals eerder vermeld squirt ze graag en ze is heel gevoelig. Ik mocht haar beffen tot haar sap eruit kwam en ik heerlijk oplikte. het bed was dan ook kletsnat.
Heerlijk om zeker terug te gaan
Klopt vandaag lang geweest echt nat dat ze word niet normaal ook goed gebeft en daarna zalig pijp beurt gekregen en dan kwam ze op mij zitten en maakte ze me volledig zot hoe ze beweeg met haar heupen en kreun. af gewerkt op zijn doggy mooie tattoo op haar rug ook ze bleef smeken om door te gaan
 
Laatst bewerkt:
Nog eens langs geweest bij kate was weer zalig, massage overgeslaan ze had er geen zin in ze wou direct aan het leuke gedeelde beginnen ze is begonnen met me zalig en zeer lang te pijpen. Dan is ze met haar vagina op mijn gezicht komen zitten echt zalig en dan de sex om het af te werken ik ga zeker deze week nog eens langs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan