Kate TS, Vlaardingen pas op oplichtster

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

hampie81

Newbie
2
15/07/25
3
1
Gesproken taal
Engels
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4189395-kate-ts#reviews
vandaag afspraak proberen te maken met Kate TS in Hoogeveen, op dewhatsapp alles leuk en aardig, had eerst wat filmpjes van haar gekocht, waardoor ik al aardig geil was geworden en ik niet meer fatsoenlijk nadacht, ze wou eerst geld vooraf hebben omdat ze dat nodig had om de kamer te huren, en heb dit met mijn domme kop betaald. dit nooit doen, vervolgens heeft ze alle berichten verwijderd inclusief videos en mij geblocked

vandaag afspraak proberen te maken met Kate TS in Hoogeveen, op dewhatsapp alles leuk en aardig, had eerst wat filmpjes van haar gekocht, waardoor ik al aardig geil was geworden en ik niet meer fatsoenlijk nadacht, ze wou eerst geld vooraf hebben omdat ze dat nodig had om de kamer te huren, en heb dit met mijn domme kop betaald. dit nooit doen, vervolgens heeft ze alle berichten verwijderd inclusief videos en mij geblocked
Melding maken bij Kinky. Je hebt je geld er niet mee terug, maar je krijgt er misschien wel een beter gevoel door.

Laatst bewerkt:
@hampie81 hartstikke bedankt voor je bijzonder goede bijdrage. En wat vervelend dat je slachtoffer bent van een oplichtingszaak.

Daarmee ga ik een forum regel overtreden alszijnde dat deze topic een digitale schandpaal wordt. 1e foto is haar advertentie met telefoon nummer. 2e foto is zoeken op telefoonnummer bij wieheeftgebeld.nl en de 3e foto zegt als bewijs, dat jij niet de enige slachtoffer bent.

Leden mogen bij wieheeftgebeld.nl een poging of een geslaagde poging de praktijken daar melden. Aan jou hempie doe svp aangifte en bewaar de berichten als bewijs.

@ moderator bij uitzondering heb ik een foto van de advertentie geplaatst na melding op het forum van oplichtingszaak. Weghalen is je leden geen bescherming bieden.

Dus helaas is het nog steeds nodig om vooraf een advertentie van sekswerker te screenen onderzoek telefoon nummer + beeldzoeken via de zoek machines.

Cumgiver

Bijlagen

• SmartSelect_20250820_174936_Samsung Internet.jpg
    SmartSelect_20250820_174936_Samsung Internet.jpg
    88,2 KB · Weergaven: 14
  • SmartSelect_20250820_174846_Samsung Internet.jpg
    SmartSelect_20250820_174846_Samsung Internet.jpg
    72,2 KB · Weergaven: 14
  • SmartSelect_20250820_174828_Samsung Internet.jpg
    SmartSelect_20250820_174828_Samsung Internet.jpg
    75,7 KB · Weergaven: 14
Terug