Recensie Katerina, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

groentje1970

Stamgast
Forumpionier
936
30/06/21
1.269
18
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5045752-aterina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Katerina, haar volle voorgevel trok meteen mijn aandacht. Het leek mij in de eerste instantie te mooi om waar te zijn. De Dame van de foto's en de prijzen zijn ook nog eens all-in? Ik ging op pad, voorbereid op een teleurstelling. Ten onrechte, Katerina is de Dame van de foto's en ook nog eens een erg leuk mens. Afgelopen oktober ben ik voor het eerst op verkenning geweest en vorige week was ik op herhalingsoefening.

De ontvangstlocatie is gemakkelijk te vinden en zodra je hem krijgt weet je waar je gratis kunt parkeren. Niet verklappen waar dat is collega's. Het is een prima locatie en dat moeten we zo houden, you follow?

De foto's geven haar postuur aan zoals dat vorig jaar was. Iets voller. Inmiddels zijn er wat kilo's vanaf en de tweeling is ook wat afgevallen. Maar ze zijn nog altijd heerlijk speelgoed. Zoenen, knuffelen, pijpen en intiem waren dik in orde. Ze rookt en dat proef je een klein beetje, iets wat mij niet stoorde. Beneden was alles geurloos. Likken tot ik er echt mee moest stoppen. Toen intiem, even gestopt omdat ik mijn kruit anders te vroeg zou verschieten. Weer even gelikt en zo te proeven werd madam er behoorlijk opgewonden van.

Twee gezellige en lekkere dates gehad. Humor is bij Katerina constant aanwezig. Kortom, ik vind haar een aanrader.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan