WHEM Katerine

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja ik bezoek haar regelmatig op de wallen. In het echt ziet ze er beter uit, redelijk grote lul. Wil de hele tijd tongzoenen, tot vervelends aan toe. Wel best vriendelijk, pijpt zelf niet, meestal ben ik een kwartiertje bij haar maar blijkbaar bevalt het altijd wel zo goed dat ik vaak terugkom.
Geen ervaring met privé ontvangst en of langere bezoeken. Spreekt weinig Engels
 
Ja ik bezoek haar regelmatig op de wallen. In het echt ziet ze er beter uit, redelijk grote lul. Wil de hele tijd tongzoenen, tot vervelends aan toe. Wel best vriendelijk, pijpt zelf niet, meestal ben ik een kwartiertje bij haar maar blijkbaar bevalt het altijd wel zo goed dat ik vaak terugkom.
Geen ervaring met privé ontvangst en of langere bezoeken. Spreekt weinig Engels
Dank over welke van de 2 heb je het dan? En is ze top?
 
Dank over welke van de 2 heb je het dan? En is ze top?
Katherine heet op de Wallen Karina. Tweede raam op straatniveau aan de linkerkant in de Bloedstraat, vanaf de gracht gelopen. Ben meerdere keren geweest, maar o.a. Betina (maart 2022 hopelijk terug) zijn relaxter. Karina wél vergelijkbaar grote lul als Paloma. En Karina vind ik veel mooier dan Paloma.
 
Katerine (donkere) heeft toch een veel grotere lul dan die Karina (lichtgetetinte)?

Ik heb ze beide weleens geneukt, vond er bij beide niets aan. Maar dat komt natuurlijk omdat ze allebei meer top zijn.
 
Katerine (donkere) heeft toch een veel grotere lul dan die Karina (lichtgetetinte)?

Ik heb ze beide weleens geneukt, vond er bij beide niets aan. Maar dat komt natuurlijk omdat ze allebei meer top zijn.
Denk dat jij zelf het beste kan oordelen over de grootte als je ze allebei hebt gezien :)

Werkt katerine (donkere) ook op de wallen?
 
Toch heb ik nog weinig groter gezien als Paloma
Dat is inderdaad wel een van de sizequeens. Ik kende er wel een paar met nog grotere. Je had Lanka priveontvangst en die was nog groter en Danielle Jolie die misschien ook nog groter dan Paloma was. Heb ik nog wat foto's van, die stonden ook op die msn groepen.
Die blinde Katerina vind ik niet zoveel aan, ben niet zo van de sixpacks bij vrouwen en shemales.
 
Dat is inderdaad wel een van de sizequeens. Ik kende er wel een paar met nog grotere. Je had Lanka priveontvangst en die was nog groter en Danielle Jolie die misschien ook nog groter dan Paloma was. Heb ik nog wat foto's van, die stonden ook op die msn groepen.
Die blinde Katerina vind ik niet zoveel aan, ben niet zo van de sixpacks bij vrouwen en shemales.
Is ze blind? Niets van gemerkt, hoor! 😂😂🤣🤣
 
Ik ben met beide Katerina's heel goed en ook een regelmatig vaste klant bij hun.

De donkere(heette op de wallen Victoria) is zeer dominant en heeft een heerlijk dikke en grote lul die fantastisch aanvoelt. Ze is dominant maar je mag zelf het tempo bepalen. Heerlijk is dat. Als je wilt word je helemaal kapot geneukt. Zij stond in het laatste raam van de gordijnensteeg(vanaf de bloedstraat) in de nacht.

De lichte Katerina( heet op de wallen Karina) is ook een topper die een heerlijk flinke lul heeft(niet zo groot als de donkere) en ze weet em goed te gebruiken. Deze is wel wat dominanter en als je haar het vertrouwen geeft dan neukt ze je echt lekker. Ze is flexibel en ze neukt je in verschillende standjes. Zij staat in de bloedstraat in een van de linker kamers vanaf de gracht.

Zoals ik al zei ben ik vaste klant bij beiden en wissel ik zo nu en dan af. Ze weten precies wat ik wil en hoe ik het wil en als ik wat extra's wil dan is dat geen probleem. Je kan lekker uitgewoond worden door ze.
 
Ik was van het weekend in een geile bui bij haar langsgeweest op de wallen. Ze begon gelijk mij te zuigen pzc wat ik niet zo fijn vond. Ze deed er wel daarna toen ik het vroeg een rubber omheen. Moet ik me zorgen maken? Doet ze dat vaker?
 
Ik zou je maar snel laten testen want je krijgt hier meteen aids van en dan zijn je dagen geteld. Succes en sterkte
Alsof die 'dames' niet voorzichtig zijn. Als 1 ervan iets heeft, dan is dat snel bekend. Kost die 'dame' alleen maar klanten. En het is niet zo, dat als je iets niet vertrouwt, binnen heel korte tijd kan zien of je wél of niets iets hebt opgelopen. Via Google veel info hierover en anders zijn er de huisartsen (e.d.) nog.
 
Zij werkt in dr Gordijnsteeg, normaal gesproken in de avond. Heeft een flinke paal hangen ja.

Veel weet ik alleen niet over dr want heb dr alleen een keer bezocht om haar te neuken, dat was niet veel aan.
Het is wel een lekkere lul om te zien maar veel groter dan 17 echte centimeters zal die niet zijn, aangezien een blikje redbull 13.4 cm is (zie foto 7).
 
Laatst bewerkt:
Ik ben met beide Katerina's heel goed en ook een regelmatig vaste klant bij hun.

De donkere(heette op de wallen Victoria) is zeer dominant en heeft een heerlijk dikke en grote lul die fantastisch aanvoelt. Ze is dominant maar je mag zelf het tempo bepalen. Heerlijk is dat. Als je wilt word je helemaal kapot geneukt. Zij stond in het laatste raam van de gordijnensteeg(vanaf de bloedstraat) in de nacht.

De lichte Katerina( heet op de wallen Karina) is ook een topper die een heerlijk flinke lul heeft(niet zo groot als de donkere) en ze weet em goed te gebruiken. Deze is wel wat dominanter en als je haar het vertrouwen geeft dan neukt ze je echt lekker. Ze is flexibel en ze neukt je in verschillende standjes. Zij staat in de bloedstraat in een van de linker kamers vanaf de gracht.

Zoals ik al zei ben ik vaste klant bij beiden en wissel ik zo nu en dan af. Ze weten precies wat ik wil en hoe ik het wil en als ik wat extra's wil dan is dat geen probleem. Je kan lekker uitgewoond worden door ze.
De Karina op de Wallen heette op Kinky.nl Katherine. Blijkbaar slechte ervaringen met Kinky, want zie Katherine/Karina niet meer op Kinky.nl. De donkere Katerina ken ik niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan