Maanden terug bij haar geweest. Had zelf een prima ervaring met haar, reageerde snel op de app en afspraak stond binnen een half uur gepland. Bij binnenkomst maakte ze een vriendelijke indruk, leuke glimlach en ziet er echt goed uit. Afbeeldingen van de advertentie kloppen wel, borsten zijn duidelijk geholpen maar alsnog super lekker. Eerst opgebouwd met rustig strelen, voelen en zoenen incl tz. Kreeg zelf wel meer dan een cm tong, kan zijn dat ze er per dag of per klant meer of minder zin in heeft, kon er iig niet over klagen. Intieme gedeelte meer dan prima, ik deed het rustig aan en heb ongeveer 40 min van de 60 seks gehad, af en toe wel goed doorgestoot ook. Kwam uiteindelijk klaar in haar mond waarbij ze de volle lading niet kon houden, ze rende toen ik nog aan het spuiten was al de badkamer in. Had ook wel echt dagen gespaard, geen idee of ik veel klaar kwam of dat zij het niet kon handelen maar it is what it is.
Zie nu dat reviews op kinky uitgeschakeld zijn wat wel sketchy is. Had zelf een prima ervaring maar kan me ergens wel vinden in wat medewandelaars hier delen. Had een ongemakkelijk momentje over app contact toen ik eenmaal aan kwam op locatie, reageerde vrij kortaf toen er wat miscommunicatie was over openen van de deur. Geen idee of dat de booker was of de dame zelf, iig wel een semi red flag voor mij toen. Uiteindelijk wel goed gekomen.
Spreekt overigens goed Engels, ook geen rookgeur in appartement te ruiken, zag er schoon en verzorgd uit. Hoorde wel een man niezen in een andere kamer en wat stoelen schuiven waar ze een slecht excuus over probeerde te vinden, kon hier wel om lachen. Bij vragen over mijn ervaring met haar stuur me gerust een berichtje