Veiligheidsmaatregelen bij privéontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Precies dat
Weten ze gelijk van te voren dat ze bij mij geen rare dingen hoeven uit te halen ‼️
Als ik naar een DVP ga heb ik eerlijk gezegd ook liever dat ze er ontvangt met minstens één collega van haar. Niet eens voor een optie om een trio te doen, maar gewoon voor haar eigen veiligheid. Als klanten eens wisten wat voor gespuis er allemaal is die de dames bezoeken. Het is iets waar ik nog wel eens met de dames die ik bezoek over praat.

Je weet toch wel dat veel kinky reviews nep zijn? Voor 50 euro heb je al een 5 sterren review. Dat is de handel in kinky reviews. En dan nog niet te spreken over de bookers die 5 sterren reviews bij hun dames plaatsen, en 1 sterren reviews bij de concurrent. Dit zijn dingen die vaker voorkomen dan je denkt.
Zeg dit niet te luid, want velen zullen het niet willne horen.
Het is beter om de meningen van actieve leden op dit forum te vertrouwen.
Hier moet ik zélf wel even bij lachen. Want actieve leden van die forum zijn misschien volgens jou dan wel totaal andere personen dan die pooiers en andere vrienden van de besproken dames, maar fora als dit, zijn voor die vriendjes uitstekende kanalen om hun koopwaar in een mooi daglicht te stellen en de concurrentie zwarter te maken dan zwarte piet.
Is bij mijn vrouw en haar vriendin ook overkomen. Het is een hele leuke wereld 🙄
Normale mensen keken vroeger altijd eerst een beetje uit naar het soort milieu waarin zij zich begaven voor hun bezigheden. Tegenwoordig is het geloof in de online goden ongenaakbaar bij sommigen.

eigenlijk doe ik er weinig aan, al ben ik wel een keer helemaal naar utrecht gereden voor een dame die achteraf dus nep was.

ik ruikte onraad toen me werd gevraagd in wat voor auto ik was, ik was tenminste zo slim om buiten de straat stil te staan en even later zag ik wat ongure types rondlopen, zoekende naar waarschijnlijk mij xD ik ben toen ook maar weggegaan... later via yandex kwam ik er dus achter dat de gebruikte foto's van een of andere russiche gymnast waren... naja, lesje geleerd
Ook iets soortgelijks meegemaakt.

Alleen naar dames gaan met een aantal reviews? Dat zal ook wel wat uitmaken.
Dat is misschien wel het verstandigst, maar als iedereen dat zou doen zouden er nooit nieuwe recensies bijkomen. Althans niet voor de nieuwe dames.
Ik neem zelf wel eens een risicootje. Dit kan soms matig uitpakken, soms verassend goed, en heel zelden écht onvoldoende.
Maar iets als opgelicht, bedreigd of beroofd worden heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt. 🤗

Maar iets als opgelicht, bedreigd of beroofd worden heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt. 🤗
Zelfs bij iemand met alleen maar goede reviews (zelfs op deze site) kan het verkeerd gaan inclusief beroving. Alleen degene die beroofd zijn kunnen dat in hun recensie zetten (als ze een recensie schrijven) maar dat doen ze niet. Vaak gaat dat gepaard met schaamte.

Een recensie is uiteindelijk maar een indicatie. Het is nooit een zekerheid. En kinky reviews zijn waardeloos

Terug
Bovenaan Onderaan