Recensie Kathy, 4-Star massage, Edegem 3,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jongens toch stop eens met zeuren over het gebouw. Zijn we dan ineens allemaal bouwinspecteurs? We gaan toch voor een orgasme en niet een architecturale rondleiding? En oh ja, Kathy was top en de hygiëne dik in orde.
Het gebouw heeft betere tijden gekend, dat klopt maar op veel plaatsen is het heel wat slechter gesteld en daar zeurt niemand over.
 
Vorige maand een kort bezoekje gebracht.
Heel knappe verschijning, een dame die echt seks uitstraalt. Voor mij althans. En met een bom van een lichaam :)
Ik weet niet meer juist wat ik betaald heb, maar moest wel opletten dat het niet te duur werd. In vergelijking met de Thaise massage zijn er bij haar extra's waar je voor moet betalen.
Geweldig fijne massage waarbij ze regelmatig in mijn oren kwam fluisteren en kusjes geven. Na het omdraaien weeral heel sensuele kusjes over heel het lichaam. Ik mocht ook eens tussen haar borsten genieten.
Voor pijpen met condoom en klaarkomen heb ik wel extra moeten bijbetalen, dus tijdens de massage extra centjes uit de jas halen.
Een uur keihard genieten maar wel jammer dat ze niet samen wilde douchen.
 
Vorige maand een kort bezoekje gebracht.
Heel knappe verschijning, een dame die echt seks uitstraalt. Voor mij althans. En met een bom van een lichaam :)
Ik weet niet meer juist wat ik betaald heb, maar moest wel opletten dat het niet te duur werd. In vergelijking met de Thaise massage zijn er bij haar extra's waar je voor moet betalen.
Geweldig fijne massage waarbij ze regelmatig in mijn oren kwam fluisteren en kusjes geven. Na het omdraaien weeral heel sensuele kusjes over heel het lichaam. Ik mocht ook eens tussen haar borsten genieten.
Voor pijpen met condoom en klaarkomen heb ik wel extra moeten bijbetalen, dus tijdens de massage extra centjes uit de jas halen.
Een uur keihard genieten maar wel jammer dat ze niet samen wilde douchen.
Bijbetalen ? normaal voor all in een extra bedrage dat wel , maar voor pijpen met condoom en klaarkomen bij betalen nooit daar meegemaakt 🤫
 
Bijbetalen ? normaal voor all in een extra bedrage dat wel , maar voor pijpen met condoom en klaarkomen bij betalen nooit daar meegemaakt 🤫
Je kan die andere dames niet met haar vergelijken.
Die andere zijn gewoon wat 'wrijven', zij gaat er telkens helemaal voor, een onvergetelijk uurtje, voor 20 euro meer ... gewoon doen !
 
Terug
Bovenaan Onderaan