Recensie Kathy, 4-Star massage, Edegem 3,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vanmorgend nog eens geweest bij Kathy nadat ik enkele dagen geleden bij Sky was geweest.
Ze was enkele dagen in verlof geweest Kathy en ik kan zeggen dat ze weer helemaal in form was.
Wat een verschil, die Sky is eerder geld pakken en buiten.
 
Vanmorgend nog eens geweest bij Kathy nadat ik enkele dagen geleden bij Sky was geweest.
Ze was enkele dagen in verlof geweest Kathy en ik kan zeggen dat ze weer helemaal in form was.
Wat een verschil, die Sky is eerder geld pakken en buiten.

Ja klopt volledig, SKY vraagt direct om extra geld als je binnenkomt.
Daar houd ik persoonlijk niet van.

Ik houd het bij Kathy, heerlijke massage, diep zuigen tot het einde, en een heerlijke prostaat massage als je het haar vraagt.

Wat goed is moet je behouden :)
 
Guys, Kathy is terug uit verlof !!!

Toen ik enkele dagen geleden belde zei de persoon aan de telefoon dat ze er niet was en probeerden ze me iemand anders aan te smeren, niet echt mooie praktijken!!
 
Ben nog nooit in zo`n salon geweest maar dit topic doet me er wel zin in krijgen...

Hoe verloopt dat praktisch? Je belt voor een afspraak, ok, en dan... Douche bij aankomst? Zeg je haar meteen op de kamer dat je all in wil gaan? En douche bij vertrek? Dat laatste is best wel belangrijk, ik wil niet met onbekende geurtjes naar huis...
 
Ben nog nooit in zo`n salon geweest maar dit topic doet me er wel zin in krijgen...

Hoe verloopt dat praktisch? Je belt voor een afspraak, ok, en dan... Douche bij aankomst? Zeg je haar meteen op de kamer dat je all in wil gaan? En douche bij vertrek? Dat laatste is best wel belangrijk, ik wil niet met onbekende geurtjes naar huis...
Je belt voor een afspraak met vermelding dat je Kathy wenst voor een uurtje ,parkeer je auto achteraan het huis (oprit is naast het huis) bel aan de zijdeur ,deze gaat open , ofwel is het Kathy die open doet of een andere dame (Voor herkenning zie foto's website ze heeft krullen) je komt op de kamer en zegt al in en geeft ze 150 € , ze zal zeggen daar is de douche , na de douche terug op de kamer zal zij ook gaan douchen , leg je gerust naakt op het bedje , ,als ze binnen komt zal ze haar handdoek uitdoen en zal vragen ga even op je buik liggen ,(of je moest wat anders vragen ) het spelletje zal beginnen de rest moet je zelf ondervinden ,maar begin maar al op je tandjes te bijten ,na het spelletje kun je zeker nog gerust een douche nemen , er is maar een probleem ? je zal zeker terug de volgende keer terug naar Kathy vragen .
 
Je belt voor een afspraak met vermelding dat je Kathy wenst voor een uurtje ,parkeer je auto achteraan het huis (oprit is naast het huis) bel aan de zijdeur ,deze gaat open , ofwel is het Kathy die open doet of een andere dame (Voor herkenning zie foto's website ze heeft krullen) je komt op de kamer en zegt al in en geeft ze 150 € , ze zal zeggen daar is de douche , na de douche terug op de kamer zal zij ook gaan douchen , leg je gerust naakt op het bedje , ,als ze binnen komt zal ze haar handdoek uitdoen en zal vragen ga even op je buik liggen ,(of je moest wat anders vragen ) het spelletje zal beginnen de rest moet je zelf ondervinden ,maar begin maar al op je tandjes te bijten ,na het spelletje kun je zeker nog gerust een douche nemen , er is maar een probleem ? je zal zeker terug de volgende keer terug naar Kathy vragen .
Hier wat fotos over Kathy; ze is super knap in het echt:


http://www.4star-thaimassage.be/#ALBUM ( zie KATHY )
 
Heb me laten vangen door het bovenstaande enthousiasme. 😂
was er vroeger al geweest en weggebleven.
nog steeds een vervallen kot.
kathy ziet er helemaal niet top uit.
service is eerder middelmatig te noemen.
voor mij dus helemaal geen herhalingsgevaar.
al goed dat onze smaken en goestingskes een beetje verschillen hé.
anders stonden we allemaal in de rij bij dezelfde. 😂😂
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij deze toch ook langs geweest. 30 min 60 euro. Had alleen massage gevraagd. Ze masseert wel harder en beter dan julia. Dan begint ze ineens met haar tong heel je lichaam te likken. Aan je oor en ook aan je ballen. Fantastisch gevoel! Dan bij het omdraaien begint ze met haar borsten je te bespelen en ze laat hem er lekker tussen glijden. Op een gegeven moment mocht ik zelf haar borsten nemen en het tempo bepalen. Daarna ging ze verder en begon ze aan mijn ballen te likken en te zuigen. Lang kon ik dat niet volhouden en ze trok me zo lekker klaar.
Deze ga ik toch nog bezoeken :D
 
Ik ben ook verschillende keren bij Kathy geweest en ze werkt al lang bij dit salon. Ze is inderdaad top, ze geeft stevige massages en werkt daarna af met blowjob of intiem. Het likken met de tong over je rug en achterste is heerlijk. Ze is altijd erg vriendelijk, spreekt vlot nederlands en onthoud wat je graag hebt als je regelmatig komt. Het is een oud gebouw, maar de kamers zijn wel proper. Douchen voor en na kan. Ik heb nooit andere dames geprobeerd bij 4star, geen behoefte aan ;-)
 
Zaterdag werkt ze nooit, zondag af en toe. Woensdag is ze soms ook vrij. Even bellen met het salon, soms geeft ze ook haar eigen nummer, dat maakt afspreken gemakkelijker.
Klopt... de andere dames in dit salon, zijn niet van hetzelfde niveau... Dit salon is overigens al lang geen Thais salon meer, uitsluitend nog Latina's ga je er aantreffen.
 
Kathy blijft een topper, voor de 4x geweest en echt nooit een teleurstelling zowel de massage, extras , hygiënisch en prijzen! Als iemand mij kan zeggen wie beter is met deze normen wil ik echt de uitdaging aan gaan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan