Recensie Kathy, 4-Star massage, Edegem 3,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gallant

Stamgast
Forumpionier
426
08/07/21
194
17
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/massage/caraibische-schoonheid-geeft-pure-body-to-body-naakt-massages.html
Totale kosten (in euro)
80 +...
In tegenstelling tot haar collega Julie, is deze kathy wel een TOP! persoonlijk de beste van de "bende van 4star) :)

Lief, zacht, nederlands :), een top wijf met mogelijkheden :)
 
Heb haar ooit (zij) luid gillend klaar gelikt zodat een ander meisje kwam vaegen wat er gebeurd was . Kathy breed lachend : " oh that guy made we come like crazy" :)
Daarna nog verschillende keer bij haar geweest ; haar sex is top en veel dirty talking intussen
 
Vandaag bij Kathy geweest en kan allen maar zeggen dat dit een top dame is op alle vlakken. Massage, discretie, uiterlijk. Top hoogte punt gehad, zal er zeker terug gaan!
 
Was vorige week bij Kathy na dat ik alle positieve commentaar hier had gelezen.

En ... JA dit is echt een TOPPER , mooi , verzorgd en een excellente service voor 80 euro.
Ze spreekt trouwens ook Nederlands, wat in tegenstelling tot die andere latina's heel makkelijk is.

Wat mij betreft, een super AANRADER !!
 
Ik heb een totaal andere ervaring met Julia dan velen… wel in de positieve zin. Maar Kathy blijft wel een geil ding

ABSOLUUT .. heb je Kathy haar PROSTAAT Massage al eens geprobeerd .. sorry maar zoiets krijg je nergens.

Startende met een vinger .. dan 2 vingers .. overgaande in een lekkere DILDO .... zalig en tegelijk pijpt ze jou dan klaar

:)
 
Ja hoor, zodra je 1 keer bij KATHY bent geweest, krijg je haar telefoon nummer, zo ben je altijd zeker dat ze je niemand anders opdringen die je niet wilt.
Grtjs
Dat klopt. Ze vraagt wel van haar nummer niet door te geven aan anderen. Voor wat het waard is, ze zegt ook dat ze haar nummer niet zomaar aan iedereen geeft.
 
Hey iedereen, ben hier nieuw.
Ben wel al enige tijd een stille lezer.
Deze Kathy spreekt me toch al wel enige tijd aan. Veel positiefs over te lezen.

Ik ben toch wel een sucker voor een pretty face, zit dat goed bij deze Kathy?
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren bij haar geweest..
WAT. WAS. DAT.
ZA-LIG !!!
Na de vele goede recensies hier, ben ik bij haar langs geweest. Ik was al enkele keren in dit salon geweest, oa Julia, Sophy, Sarah en nog één iemand waar ik de naam al van vergeten ben, maar dat was op goed geluk en zonder een afspraak te maken.
Ik had een uurtje tijd en aangezien de recensies over de massage alleen al zo denderend waren, heb ik niet het all-in pakketje genomen. Maar dat was zeker ook niet nodig.
Eerst begon ze met een rugmassage, die was op zich niet zo goed, want ze maakte veel te snelle bewegingen. Ik was ook wachtende op de massage aan het onderste gedeelte van het lichaam, en was misschien wat ongeduldig. Maar toen ze zelf op mij kwam liggen en een body to body massage deed op mijn rug en kont, dat was genieten. Vervolgens masseert ze nog eens vluchtig heel het lichaam, waarna ze even kort de kont doet met ronde bewegingen waardoor je helemaal zin krijgt in meer. Zodra ze met haar tong over gans mijn lichaam begon te bewegen, wist ik dat deze dame haar recensies niet gestolen heeft. Ze likte heel mijn achterkant, maar vooral de oren en de anus kregen een uitgebreide behandeling. Vooral het likken tussen de anus en de balzak bracht me in de zevende hemel. Ze deed me verlangen naar een prostaat massage (die er spijtig genoeg niet kwam, maar ik had ze ook niet gevraagd). Dit heeft ongeveer een halfuurtje geduurd tot ik me mocht omdraaien. Daarna begint ze met even heel de voorkant in te smeren met massageolie om dan ook weer over te gaan tot het gebruik van haar tong over gans mijn voorkant. Ze komt vlak voor je hangen alsof ze wil TZ, maar bespeelt je dan zodat je alleen nog maar meer zin krijgt. TZ gebeurde wel, maar heel speels en plagerig, perfect, maar het mocht misschien net iets meer zijn, want ik ben wel een kusser. Vervolgens gaat ze met haar tong weer naar het plekje tussen de balzak en de anus en zorgt ervoor dat de jongeheer helemaal klaar gestoomd wordt zonder dat ze hem zelf in de mond neemt. Ook rond de jongeheer 'zweeft' ze met haar tong op alle juiste plekjes. Vervolgens giet ze massageolie over haar borsten en lichaam en begint ze met een body to body om U tegen te zeggen. Ze brengt hem weer in staat van gereedheid met haar borsten om het klusje uiteindelijk heel sensueel met haar hand tussen de borsten te klaren. Daarna heeft ze nog kort de voorkant gemasseerd, alsof ze wist dat ik de rust nadien nog even kon gebruiken om te bekomen van alles. Ik heb voor en na gedoucht, maar op 50min was ik hier wel terug buiten. Niet dat ik het langer kan volhouden met zo'n dame, maar misschien dat die 10min nog opgevuld kunnen worden met iets anders, prostaatmassage bvb.
Herhalingsgevaar? Oh ja, zeker en vast !
 
Terug
Bovenaan Onderaan