Recensie Sakura, Bangkok Max, Diegem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lees de titel van het topic en de berichten eens, misschien staat daar wel iets in wat interessant is om jouw vraag te kunnen beantwoorden...
Oeps, was gestrand bij 4-Star. En neen, ik lees zelden alle berichten in een topic wanneer de eerste en de laatste link niet werken, dan scroll ik doorgaans niet door alles. En de eerste en laatste link die je tegenkomt vermelden... 4-Star.
Er zijn wel meer dames die hoppen van huis naar huis, zo ook deze blijkbaar, en vaak is de topic titel dan niet up-to-date.
Mijn vraag is dan ook niet zo ongewoon maar inderdaad, als je alles doorneemt, onnodig.
 
Hoe halen ze het toch in hun hoofd om Thaise massage salons te vullen met niet-aziaten?!?
Ik ga er naar toe voor de Thaise vrouwen, zo denken er de meesten wel over volgens mij...
Iemand enig idee waar Joy naartoe is?
 
Zag haar 2 weken geleden: van de rondborstige Sakura is met verloop der jaren veel weggevaagd. Vond ze er persoonlijk oud uitzien en heeft haar llippen op niet zo mooie manier bijgewerkt. Schrok behoorlijk van haar voorkomen en ze leek wat verward.
Haar fantastiche borsten heeft ze nog ook al hangen ze nu veel meer dan vroeger.
Vroeger heerlijke tijden en momenten met haar beleefd. Kende haar ook privé vrij goed in goede en kwade dagen.)na het falliesement van haar salon zelfs 3 weken bij mij gelogeerd toen ze er helemaal doorzat.
Nu echter geen herhalings bezoekjes meer met haar. Hebben er samen over gepraat en ze begreep het. Ze heeft het zelf ook behoorlijk moeilijk met haar ouder worden, ze wist dat ze er veel minder aantrekkelijker uitzag en wist dat door haar tanende schoonheid goede klanten meer en meer afhaken.
Werkt nu in Darling Thai maar denk dat ze op relatief korte termijn definitief zal verdwijnen hoewel haar kinderen nu al het huis uit zijn…
Time flies
 
Zag haar 2 weken geleden: van de rondborstige Sakura is met verloop der jaren veel weggevaagd. Vond ze er persoonlijk oud uitzien en heeft haar llippen op niet zo mooie manier bijgewerkt. Schrok behoorlijk van haar voorkomen en ze leek wat verward.
Haar fantastiche borsten heeft ze nog ook al hangen ze nu veel meer dan vroeger.
Vroeger heerlijke tijden en momenten met haar beleefd. Kende haar ook privé vrij goed in goede en kwade dagen.)na het falliesement van haar salon zelfs 3 weken bij mij gelogeerd toen ze er helemaal doorzat.
Nu echter geen herhalings bezoekjes meer met haar. Hebben er samen over gepraat en ze begreep het. Ze heeft het zelf ook behoorlijk moeilijk met haar ouder worden, ze wist dat ze er veel minder aantrekkelijker uitzag en wist dat door haar tanende schoonheid goede klanten meer en meer afhaken.
Werkt nu in Darling Thai maar denk dat ze op relatief korte termijn definitief zal verdwijnen hoewel haar kinderen nu al het huis uit zijn…
Time flies
Een triestig einde en naar mijn bescheiden mening het lot van vele vrouwen in dit beroep. Enkel de psychische heel sterke vrouwen die met hun beide voetjes op de begane grond blijven. En die zowel aan de verlokkelijke dingen zoals drugs, drank, glamour boys enz.... kunnen weerstaan kunnen een fortuintje op zij zetten al de andere en dat is veruit het grootste percentage zijn ooit wel eens heel erg bemiddeld geweest of verdiende toch op hun hoogtepunt echt wel veel geld maar eindigen een arm, triestig en eenzaam bestaan. De buitenlandse dames kunnen nog wel terugvallen nadien op hun familie al word dat ook snel minder als ze geen euro's niet meer naar huis op sturen. Maar zeker de Belgische dames die nogal eens door hun familie en soms ook door hun vrienden worden gemarginaliseerd wacht dit triestig einde van soms toch wel eens heel mooie dames die op hun toppunt door iedere man begeerd werden maar nadien toch ook door iedereen in de steek gelaten zijn.
 
Linda was daar naar mij toe heel duidelijk in.… nu soit aan het tempo dat die sakura verandert van salon zal het niet lang duren…
Dames in Thaise salons komen en gaan. Dat kan allerlei redenen hebben, maar meestal moeten we als wandelaar daar niet veel achter zoeken. Wanneer echter een dame constant en binnen de kortse keren van salon verandert, dan mag je enige argwaan koesteren.
 
Dames in Thaise salons komen en gaan. Dat kan allerlei redenen hebben, maar meestal moeten we als wandelaar daar niet veel achter zoeken. Wanneer echter een dame constant en binnen de kortse keren van salon verandert, dan mag je enige argwaan koesteren.
Sakura is in 3 maanden al evenveel keer verandert. Dus wilt genoeg zeggen 😅
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan