Recensie Sakura, Bangkok Max, Diegem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

copkiller

Stamgast
344
15/08/21
307
23
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/sakura-bij-4-star-massage.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
gisteren deze thaise eens kunnen ontmoeten,zoals bekend was ze altijd een van de beste thaise die er tevinden was destijds,nu is ze terug begonnen bij 4Star en binnen kort verhuist ze naar Bangkokmax in Diegem,zoals ik begrepen heb de zelfde eigenaar die daar opnieuw begint, maar goed hier bij 4 star een afspraak gemaakt met haar,eerste keer dus was zeer benieuwd hoe ze er uit zou zijn, nou ze is al wat ouder geworden maar ziet er nog goed uit,niet super slank maar zeker niet dik,maar wat een tieten 😋 bij het zien alleen al word je geil,okay afgesproken voor een uurtje :cool: nog voor oude prijs 80 euro,eerst douche dan lekker een rug massage met voldoende oile [altijd lekker] doet ze super een lekkere body to body met die mega tieten lekker glibbere over de rug wat tease met dehandje tussen mijn benen, dan omdraaien,pik was al op oorlog sterkte geraakt,en werd getrakteerd door wat oile en kwam op mij zitten om droog te neuken😋 lekker, dan tussen die mega tieten geneukt en lekker zakje leeg gemaakt,super ervaring ondanks ze niet meer je jongste is alle verwachtingen waar gemaakt,zeurde niet over extra en ook niet naar gevraagd, eigenlijk ook totaal niet nodig,herhalings jazeker al moet ik er een stuk verder voor rijden volgende keer(y)
 
Vanop kantoor heb ik omstreeks 10:10 BangKok Max in Diegem gebeld om een massage afpraak te maken.
Ik kon onmiddelijk afkomen. Ze vroegen of ik een voorkeur had voor een Dame. Aangezien ik daar nog nooit geweest ben en ik ondertussen uit ervaring weet dat
foto's online niet veel zeggen, heb ik hun laten weten dat ik ter plaatse wel zal kiezen.

10 minuutjes later de auto ingestapt en het verkeer in Brussel getrotseert om nog eens 20 minuutjen later ter plaatse aan te komen.
Parkeren was super vlot, er was een pleintje voor de deur waar plaats zat was. Aangebeld en de deur werd opengedaan door een klein thaise dame of leeftijd.
Ze sprak frans en vroeg of zij mij mocht masseren. Nee, sorry, maar daar had ze geen enkele moeite mee. Moest dan even in de gang wachten zodat andere dames zich komen voorstellen.

De eerste was een latijnse dame. Weer vriendelijk voor bedankt maar wou toch een Thaise. En toen kwam Sakura (kende haar naam nog niet).
Ze was wel ouder dan dat ik gewend ben, maar ze had toch iets speciaals over zich. Haar haren waren in 2 lange paardenstaartjes gevlochten.
Ze had gekleurde lenzen in die haar gezicht toch wat speciaal maakte, paar mooie tattoetjes op haar rug, een kettingje aan elke enkel...... en natuurlijk super mooie natuurlijke borsten die bijna letterlijk uit haar badjas vielen.

Heb geen seconde getwijfeld. Ik ging met maar mee.
Ze is echt een heel lieve en (al dan niet gespeeld, maar wat maakt het uit) verlegen dame die telkens ik haar direct in de ogen aankijk verlegen en precies wat blozend wegkeek en nog een heel goed engels sprak.
Had onmiddelijk spijt dat ik maar een half uur had voorzien want de naam die ze me gaf (SAKURA) deed een belletje rinkelen (Thanks @copkiller).

Geld overhandigd, heb een handdoek en mocht me even gaan verfrissen terwijl zij de centjes ging wegbrengen.
Ze bleef even weg dus ik terug de kamer in en ben op het bed gaan liggen. Minuutje later kwam zij binnen. Ik kon in de spiegel zien hoe ze zich uitkleede... wow die borsten waren echt een mooi zicht. Wat had ik graag Sakura 10, 15 jaar geleden willen zien.
Muziek boxje ging aan. Leuk was wel dat dan pas onze "tijd" dan pas begon te tikken (doormiddel van haar gsm).

De massage was echt goed kort, gezien de tijd vooral gefocused op het bovenlichaam en niet echt op de benen en Sakura is vrij vlug overgeschakeld naar de B2B.
Haar borsten waren zo zacht en voelde koel aan en ze bracht ze dichten er dichter naar mijn hoofd toe.
Haar venusheuvel had wat stoppeltjes die schuurde lichtjes heerklijk over mijn vel.
Met haar vingers streelde ze mijn bilnaad en de balzak. Mooie toets. Heb haar gewoon haar ding laten doen. Dus niet gevraagt om haar aan te raken of voor extra's.

Mijne Charel had nu wel wat ademruimte nodig, dus vroeg haar of ik me mocht omdraaien. Jahoor geen probleem.
Onmiddelijk olie in de handpalmen en ze begon me tussen haar borsten af te trekken ervoor zorgend dat haar op en neer beweging haar borsten tegen mijne vrolijke kabouter deed kletsen.
Tergelijker tijd bleven de topjes van de vingers van haar ander hand mij in de schaamstreek strelen. Echt super super lekker gevoel.
Op een bepaald moment begon ze let twee volle vuisten aan de regendans. Wel geil, maar ik miste haar vingerwerk.
Heb dan vriendelijk het trekwerk even overgenomen en gevraad om met beide handen (iets hardhandiger) voort te strelen/krassen.

Echt genieten dus het duurde echt niet lang voor ik haar vroeg om toch de job af te werken. Had ze geen enkele moeite mee. Super lekker klaargekomen
Deze lieve dame maakte me dan schoon met wat keukendoek en ik mocht gaan douchen. Ze bleef in de kamer, veegde zichzelf even wat wat met wat doekjes alvast schoon. Ik was al terug uit de douche toen ze net gedaan had met aankleden.
Ze liep me voor naar de voordeur, kreeg de gebruikeliojke Thaise groet en ben blij de wereld weer ingestapt.

Ik weet dat ik haar nog zeker ga terugzien en het zal voor meer dan 30minuutjes zijn.
Als je over haar leeftijd kan zien (vermoedelijk eind 40 begin 50), is deze dame echt goudhaantje. Jammer jammer dat ik haar jongere versie nooit heb mogen aanschouwen. Wat een pracht moest dat geweest zijn.
5 star experience.
 
Laatst bewerkt:
Weet het omdat ze mij lang geleden een zei en klein streepje van de opratie onderaan beide borsten. Had ze niet gezegd je zou denken dat ze puur natuur zijn.
 
Zeker weten. Was vroegerbazin van haar eigen salon(Sweet Thai) waar meedeere jonge poppetje werkten. Allen beeldschoon maar Sakura stond er ver bovenuit. Heerlijke avonturen met haar beleefd. Vaste klant toen en al die jaren contact blijven houden ook toen ze het privé moeilijk had. Heeft zelf een tijdje bij mij gewoond toen ze nergens heen kon.
 
Zeker weten. Was vroegerbazin van haar eigen salon(Sweet Thai) waar meedeere jonge poppetje werkten. Allen beeldschoon maar Sakura stond er ver bovenuit. Heerlijke avonturen met haar beleefd. Vaste klant toen en al die jaren contact blijven houden ook toen ze het privé moeilijk had. Heeft zelf een tijdje bij lij gewoond.
Salut 🍻 ben blij dat je er voor haar was. en dat ik aardig was tegen haar. Nog 1 klein vraagje, als ik naar haar keek, keek ze altijd verlegen/bijna blozend weg, gespeeld? Ik vroeg haar waarom zo verlegen , ze zei dat ze dat altijd had...
 
Ben er gisteren eens gepasseerd, was 10 jaar geleden dat ik haar nog eens gezien had. Zoals eerder beschreven had zij vroeger haar eigen salon (Sweet-Eye) in Hever samen met een paar ander masseuses die ook nog steeds actief zijn in Mechelen en Steenokkerzeel, Nana alias Champaign en Linda. In 2011 was Sakura, als mij goed herinner 35 of 36, maar ze zag er top uit. Nu ziet ze er nog zeer goed uit, iets voller, maar als je haar niet kent zou je ze nooit eind 40 schatten. Bon na een Korte kennismaking eens even gevraagd of ze nog steeds extra deed. Ja dat deed ze met plezier voor de gangbare 50 €, ik ga niet alles in detail beschrijven maar ze kan het nog, en kan u doen genieten. Dit was een heerlijk terugzien!
 
Laatst bewerkt:
Nice, she's back :) Een jaar of drie geleden paar keer bij geweest; dat waren altijd heel geile sessies. Kende haar ook al van bij Sweet Eye, maar om één of andere reden viste ik toen altijd achter het net. Ofwel was ze afwezig, ofwel bezet, of ze nam geen nieuwe klanten meer aan,... . Maar bon, ze is terug actief. Binnenkort maar eens richting Diegem trekken.
 
Zij staat eigenlijk ook al jaren op mijn verlanglijstje om eens meegemaakt te hebben. Nu ben ik een paar weken terug voor 't werk hier in de buurt geweest en het leek mij wel een redelijk publieke plaats, met die parking en dat café om de hoek. Of vergis ik mij en is er toch voldoende privacy bij het aanbellen?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/sakura-bij-4-star-massage.html
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voorbije week voor het werk nog eens in de regio zijn, en een afspraak met Sakura vastgelegd. Aan haar gezicht zie je wel dat ze wat ouder is dan geadverteerd, en volgens mij zijn haar lippen ook bijgewerkt, maar jezusmina, wat een bom van een lijf.

Massage was uitstekend, stevig zonder echt te hard te zijn en de overgang naar het erotische gedeelte was hemels. Lekker droog geneukt en manueel bevredigd, tot het tijd was om het rubbertje om te doen. Eerste heeft ze me heerlijk bereden, om vervolgens in missionaris de condoom te laten vullen.
 
Heb helaas 2 keer slechte ervaring niet met Sakura maar wel met het salon.

Maakte 2 weken geleden telefonisch afspraak voor date met Sakura. Men bevestigde mij stellig dat ze idd. effectief aanwezig was. Daar aangekomem wist men mij te zeggen dat ze de hele dag niet gewerkt had !!! Men stelde mij amdere dames voor maar geweigerd wegens niet aantrekkelijk.

Afgelopen zaterdag nieuwe afspraak gemaakt voor Sakura op zondag. Ja, ja ze zal er zeker zijn.
Gisteren (zondag) nog eens gebeld om toch zeker te zijn: "ja ja Sakura is hier en je afspraak van 15 tot 17.00u staat genoteerd; geen probleem u kan komen"
Ik kom op afgesproken tijdstip aan en terug GEEN Sakura !! "No she does not work on Sunday!
Ongelooflijk !
Heb duidelijk gezegd wat ik hiervan vond en dat dergelijke praktijken niet kunnen. Hen tot slot laten weten dat ik hierover op deze site dit zou laten weten. "No sir, please nothing on the site."

Bij deze dus !
 
Laatst bewerkt:
Heb helaas 2 keer slechte ervaring niet met Sakura maar wel met het salon.

Maakte 2 weken geleden telefonisch afspraak voor date met Sakura. Men bevestigde mij stellig dat ze idd. effectief aanwezig was. Daar aangekomem wist men mij te zeggen dat ze de hele dag niet gewerkt had !!! Men stelde mij amdere dames voor maar geweigerd wegens niet aantrekkelijk.

Afgelopen zaterdag nieuwe afspraak gemaakt voor Sakura op zondag. Ja, ja ze zal er zeker zijn.
Gisteren (zondag) nog eens gebeld om toch zeker te zijn: "ja ja Sakura is hier en je afspraak van 15 tot 17.00u staat genoteerd; geen probleem u kan komen"
Ik kom op afgesproken tijdstip aan en terug GEEN Sakura !! "No she does not work on Sunday!
Ongelooflijk !
Heb duidelijk gezegd wat ik hiervan vond en dat dergelijke praktijken niet kunnen. Hen tot slot laten weten dat ik hierover op deze site dit zou laten weten. "No sir, please nothing on the site."

Bij deze dus !
Heb hetzelfde meegemaakt, 3 weken na elkaar een afspraak gemaakt om 21h, elke keer werd de afspraak geannuleerd, geen excuses, waarschijnlijk hebben ze werk te veel? Ondertussen ga ik met mijn centjes naar de concurrentie
 
T' ja afspraken maken is duidelijk niet hun sterkste kant. Ook andere Thaise salons zijn in hetzelfde bedje ziek, zij hopen dat eens je daar binnenkomt, je een andere dame zult nemen. Als ik daar in de buurt kom vraag ik gewoon wie er is, en wie er vrij is.
 
T' ja afspraken maken is duidelijk niet hun sterkste kant. Ook andere Thaise salons zijn in hetzelfde bedje ziek, zij hopen dat eens je daar binnenkomt, je een andere dame zult nemen. Als ik daar in de buurt kom vraag ik gewoon wie er is, en wie er vrij is.
Een boogscheut verder 9 Star in Steenokkerzeel afspraak met Bella steeds correct en top service, het kan dus wel!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan