Recensie Kathy, 4-Star massage, Edegem 3,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tot een uitstekend hoogtepunt gekomen bij Kathy. Alleen spijtig dat het 'hoogtepunt' van het gebouw al lang is gepasseerd. Op de kamer zelf gelukkig weinig van te merken.
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Op basis van de goede recensies eens langsgeweest maar was toch een teleurstelling.
Misschien lag het aan het feit dat ik slecht voor een half uur kwam en ze daarvoor weinig gemotiveerd was.

Massage is wat harder en wel aangenaam maar voelt zeer vluchtig en steeds dezelfde bewegingen, weinig variatie. Ook zeer weinig teasen. Na het omdraaien ook weinig teasen, ze likt en zuigt wel aan je ballen wat echt wel goed voelt, maar dat is zowat het enige positieve dat ik kan zeggen. Ze gaat direct naar een hoogtepunt, ook al probeer je duidelijk te maken dat het leuk eerst om wat te teasen.

Op minder dan een half uur stond ik terug buiten met 2x douchen. De massage zelf duurde dus max 15min.

Absoluut geen herhalingsgevaar.
 
Op basis van de goede recensies eens langsgeweest maar was toch een teleurstelling.
Misschien lag het aan het feit dat ik slecht voor een half uur kwam en ze daarvoor weinig gemotiveerd was.

Massage is wat harder en wel aangenaam maar voelt zeer vluchtig en steeds dezelfde bewegingen, weinig variatie. Ook zeer weinig teasen. Na het omdraaien ook weinig teasen, ze likt en zuigt wel aan je ballen wat echt wel goed voelt, maar dat is zowat het enige positieve dat ik kan zeggen. Ze gaat direct naar een hoogtepunt, ook al probeer je duidelijk te maken dat het leuk eerst om wat te teasen.

Op minder dan een half uur stond ik terug buiten met 2x douchen. De massage zelf duurde dus max 15min.

Absoluut geen herhalingsgevaar.

Je wil mss alles hebben voor een 1/2 uur :)
Kan je beter naar het schipperskwartier gaan toch :)
 
Bekijk even de prijzen bij Le Temple.
Je wil dus hetzelfde hebben voor de helft van de prijs.
Is net appelen en peren vergelijken toch.
Kathy doet super goed werk voor de helft van de prijs, en ben er zeker van dat Anna, Sofie en Lynn het ook goed doen voor het dubbel dan.
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige week een bezoekje gebracht aan Kathy op basis van recensies hier

het was de eerste keer bij 4 star.
De algemene hygiëne in het huis vond ik ronduit slecht. echt verouderd en niet proper

Kathy is een vriendelijke goedlachse meid.
Ze weet van masseren en heeft me lekker laten komen
heeft ook PMC gedaan, waarvoor ik niet moest bijbetalen (een cadeautje) ;-)

herhalingsgevaar is er niet wegens niet helemaal mijn type, maar vooral kwaliteit van het huis zelf
 
Vorige week een bezoekje gebracht aan Kathy op basis van recensies hier

het was de eerste keer bij 4 star.
De algemene hygiëne in het huis vond ik ronduit slecht. echt verouderd en niet proper

Kathy is een vriendelijke goedlachse meid.
Ze weet van masseren en heeft me lekker laten komen
heeft ook PMC gedaan, waarvoor ik niet moest bijbetalen (een cadeautje) ;-)

herhalingsgevaar is er niet wegens niet helemaal mijn type, maar vooral kwaliteit van het huis zelf
Wil ook wel is bij Kathy paseren maar is het huis dan echt zo vuil , want dan pas ik, wil niet 1 of andere schimmelinfectie of bacterie oplopen.
 
Klopt... een renovatie zou niet slecht zijn maar zoals hierboven vermeld... vuil is het zeker niet. Moet wel toegeven dat het een tijdje geleden is dat ik Kathy nog eens bezocht heb maar is een top meid. Lekkere massage en altijd goed gezind.
 
All in voor 150€/60 minuten is dat dan ook met pijpen en neuken?
Of alleen massage met hoogtepunt via hand?
Ze heeft verschillende advertenties en op 1 staat er ook golden shower op
Wat doet ze allemaal? Is een beetje onduidelijk maar ben wel nieuwsgierig naar haar.
Daarom deze vragen
 
All in voor 150€/60 minuten is dat dan ook met pijpen en neuken?
Of alleen massage met hoogtepunt via hand?
Ze heeft verschillende advertenties en op 1 staat er ook golden shower op
Wat doet ze allemaal? Is een beetje onduidelijk maar ben wel nieuwsgierig naar haar.
Daarom deze vragen
All in 150€ pijpen en neuken ,de rest moet je vragen 🧐
 
Terug
Bovenaan Onderaan