Recensie Kathy, Penthouse prive Haarlem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rukbeer

Newbie
9
12/12/22
18
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://privehuis.penthouse-haarlem.nl/aantrekkelijke-sensuele-dames/nggallery/dames/kathy/
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een aantal malen Kathy bezocht. Laatste keer is alweer een paar maanden geleden dus het wordt weer tijd 😁. Kathy is een Dominicaanse met een slank en natuurlijk lichaam. In het Nederlands ga het je het niet redden maar als je het Engels een beetje beheerst kletst ze lekker met je mee. Na me opgefrist te hebben op het bed geklommen waar Kathy me heerlijk (mc) gepijpt heeft. Ik heb niet gevraagd of zc mogelijk was btw. Ze pijpt in ieder geval zeer verdienstelijk en uiteindelijk zelf maar aangegeven tot neuken over te gaan anders hield ik het niet lang meer vol. Eerst kwam ze bovenop me zitten en al zoenend heeft ze me lekker bereden. Uiteindelijk geswitched naar missio en toen hield ik het niet meer. Voor mij was het een goede gfe, voelde aan alsof je met je vriendin bezig was en dat is ook wel eens fijn. Ze ziet me zeker weer terug!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan