Recensie Katy, Saunaclub Venus, Hamminkeln 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

andredesiga

Stamgast
440
29/08/21
464
117
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Katy is een Dominicaanse met knap gezicht, volle body en grote tieten. Volgens de info page is ze 40 maar ze leek me meer een twintiger.

Services: goede BJ, flat doggy en on-top; heeft eigen condooms ipv de rode Villa industrial condooms,

After-sales: beweerde dat we over de 30min op de kamer geweest waren om zo een uurtarief eruit te slepen. Ben hier uiteraard niet in meegegaan, we hadden 30min afgesproken en dan had ze zelf maar beter op de tijd had moeten letten (afgezien van het feit of het idd meer als 30min kamertijd was)

https://saunaclubgirls.6profis.de/girls/sedcard-katy-99447.html
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Als je Katy voor het eerst ziet denk je, he wat doet zij hier. Ze is qua lichaamsbouw en uiterlijk volledig het tegenovergestelde van de andere damens die daar werken. Ze zit rustig vlak bij de bar in een hoekje van haar "eigen bank" te wachten tot ze wordt benaderd. En wordt als ik het goed geanalyseerd heb vaak overgeslagen. En dat is niet terecht.
Afgelopen weken heb ik haar regelmatig bezocht, en OMG wat kan zij van dat halfuurtje een feestje maken.
Van dichtbij heeft ze een hiel lief gezicht met een paar fantastiche ogen. Haar lichaam is dan wel een aantal maten groter dan die van haar collega's maar strak, glad en stevig.

een aanrader is mijn mening
 
Ik moet dit ook beamen, nadat ik een een leuk half uurtje met Hana beleeft had, en mijn maatje zich daarna aan het plezieren was, meerdere keren met een schuin oog Katy bekeken en op een gegeven moment de gok genomen, hier geen spijt van, lekker half uurtje beleefd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan