Recensie Kayla/Keyla, Lanaken/Zutendaal 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stalloni

Vaste klant
154
20/02/22
85
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kayla-watch-my-videos-2.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb deze dame al meermaals bezocht en ik moet zeggen dit is een topper. Foto's lijken te mooi om waar te zijn op RL maar verzeker jullie dat ze echt razend knap is. Service is top, pijpen zonder als je proper bent zonder meerprijs. Kayla is een echte showgirl, doet geweldig haar best voor een goede performance te geven. Mooie grote borsten ( natuur) , mist mss een beetje de typische latina-kont maar dat kan de pret niet drukken.
Pijpen is lekker, niet echt deepthroat jammer genoeg maar oké ik vergeef het haar. Neuken is meer dan top, ze zit erop en duwt je bijna door de matras. Doggy ook mooi met het kontje omhoog. Afgemaakt in missio met de beentjes omhoog en ik verzeker jullie als dat geile kopje je dan aankijkt schiet je bijna door de rubber. Aanrader !
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kayla-watch-my-videos-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs bij Kayla geweest. Inderdaad een mooie verschijning en weet je goed op te geilen. Ze kreunt wel enigszins gemaakt en pijpen was (helaas) mc. Laat zich gewillig likken en lijkt ervan te genieten. Na de eerste ronde een lekkere massage en daarna de jonge heer weer heerlijk verwend. Ze is wel veel van het handwerk en lijkt enigszins terughoudend met aanraken. Tieten zijn wel degelijk nep (I like) en ze heeft een heerlijk figuurtje. Uurtje desondanks heerlijk vol gemaakt en daarna opgefrist. Schone ruimte. Herhalingsgevaar? Mwoa…
 
Laatst bewerkt:
Toeters zijn gelift maar zonder siliconen. Jammer dat je pmc had, bij mij steeds zonder geweest. ( behalve 1x in Zutendaal bij een trio met haar en Marina omdat Marina niet zonder doet) Uurtje is naar mijn weten 180 geworden ipv 150 dus je hebt een Mooie prix d'amis Gekregen 😊👍
 
Daar kun je wel een punt hebben. Inderdaad jammer dat het pmc was. Die oogjes die je dan geil aankijken tijdens het zuigen maken veel goed 😉. Uurtje is volgen mij 'gewoon' 150,-, staat ook in de advertentie. Jammere vond ik het gebruik van zo veel glijmiddel. Qua looks blijf het wel een geil ding!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kayla-watch-my-videos-last-day.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij Kayla geweest na het lezen van de goede recensies.
Was een leuk uurtje, knappe dame. Haar borsten zijn puur natuur, waar je ook lekker mee kan spelen, en ook een lekker kontje, mooi uitzicht voor doggy ;)
Je mag lekker met haar poesje spelen, geniet ze van, en werd ook lekker nat, en dan lekker in verschillende standjes neuken waarmee ze lekker meedoet.
Enige minpunt vind ik dat ze zoenen/tongzoenen in haar advertentie zet, maar dit dus niet doet,
Prijs was 150 euro trouwens, weet niet of ze extra's heeft? Volgens mij niet.
 
Als je ze van kortbij bekijkt, en vastneemt zie je nochtans niks. Ik vind ze wel vrij stevig, zeker voor haar cupmaat. Enkel liften kan natuurlijk wel.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Cupmaat
D
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/available-in-ingelmunster-3.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
op aanraden van lucy geboekt.

reservatie: vlot snel ,no nonsense,

gevraagde kledij: had ze aan.

engels, ging wat moeizaam, mede ook door mijn tongval.


sex: man wat een lijf , mooi gebruind..hard diep , borsten in mijn gezicht . meerdere posities.

hier kan men gerust van een nieuwe " sexbom" te ingelmunster."

de sex was gewoon te goed, zonder woorden , maar daden.

daarna nog een koffietje , goede babbel, douche , en terug naar kortrijk
 
op aanraden van lucy geboekt.

reservatie: vlot snel ,no nonsense,

gevraagde kledij: had ze aan.

engels, ging wat moeizaam, mede ook door mijn tongval.


sex: man wat een lijf , mooi gebruind..hard diep , borsten in mijn gezicht . meerdere posities.

hier kan men gerust van een nieuwe " sexbom" te ingelmunster."

de sex was gewoon te goed, zonder woorden , maar daden.

daarna nog een koffietje , goede babbel, douche , en terug naar kortrijk
Haar Frans is wel van redelijk niveau, als je dat ook machtig bent dan lukt het babbeltje mss volgende keer ook makkelijker. Is idd een topper.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kayla Lanaken

Gevonden op redlights, Lanaken. Heel vriendelijk lief meisje, mooie verschijning. Lekker knuffelen, beffen, pijpen. Zoenen deed ze niet graag maar toch een heel fijn uurtje met haar gehad. Ze is 27, intelligent en vooral heel aardig.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.girlsreview.nl/threads/kayla-lanaken-zutendaal.10574/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren Kayla nog een keer bezocht, dit maal in Zutendaal. Zoals altijd zag er heel erg goed uit en heel vriendelijke ontvangst.

Trapje op lopen achter is ook altijd heel leuk 😻

Douche genomen, financiën afgehandeld en aan de show begonnen ( want dat blijft het wel een beetje hè )
Pijpen heel goed, ze geilt je vreselijk op, komt ook zo wat naar je gezicht toe met het kutje terwijl ze je achter haar rug aftrekt.
Daarna in 3 posities geneukt en lekker afgewerkt weer.

Klein praatje achteraf en voldaan weer vertrokken zoals altijd bij haar eigenlijk.
 
Volgens mij ontvangt ze nu in Hasselt dit is er een van Kinky
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij Keyla op bezoek geweest. Een schone verschijning, beter als op de foto's.

Haar pijpkunsten zijn niet echt wow, Een paar centimeter in haar mond en te veel fake gekreun naar mijn zin.
Maar zij maakt goed met seks. Zelden heb ik seks gehad met iemand zo energiek en hitsig., mijne jongeheer kon het niet lang aan en moest helaas al snel ontploffen in mijn condoom. o_O

(Tong)kussen was niet aan de orde, helaas wel sinds ik graag een GFE heb, maar dat mocht de pret niet bederven. Erna een saaie massage gekregen om de date af te sluiten.

Conclusie: Voor eens goed van bil te gaan is zij de ideale dame, ze heeft een top lichaam en uithoudingsvermogen, maar daar blijft het ook bij. Kan haar alleen maar aanraden voor diegene die kei harde seks willen hebben. Voor iets meer ben je beter af bij iemand anders.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sex-and-crazy-for-sex.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De voorbije week was ik nog eens in België en het was dan ook even geleden dat ik het aanbod in Limburg gecheckt had. Ik zag dat Keyla haar advertentie terug online stond. Ze is even weg geweest en ze stond al even op mijn lijstje, dus nu maar snel een afspraak gemaakt vooraleer haar advertentie weer even verdwijnt.

Afspreken zelf ging vlot via whatsapp. Eerst wat info gevraagd ivm prijzen en wat ze wel en niet doet, en dan een uur vastgelegd voor de date zelf. Voor PZC vraagt ze 30 euro extra.
De locatie was wat moeilijker te vinden voor mij, ik ken Zutendaal zelf niet echt, maar ze stuurde me later nog een foto door van waar ik juist moest zijn, dus al bij al geen probleem. Discretie wat minder, ligt vlak langs een baan die overdag wel druk kan zijn, dit ter info.

Eenmaal het me duidelijk was waar ik juist moest zijn en de deur open ging, stond daar een prachtige verschijning in een sexy zwart setje. Man wat een knappe dame! Ik vind haar er in het echt nog beter uitzien dan op de foto's. Mooie rondingen op de juiste plaatsen en een knap gezicht. Wat puur uiterlijk betreft misschien wel de knapste dame die ik al bezocht heb.
Ontvangst was vriendelijk en ze nam me meteen mee naar haar kamer. Daar eerst de financiële kant afgerond en dan snel even onder de douche gesprongen, ik kwam namelijk meteen door na werk.

Terug op de kamer aangekomen had ze een muziekje opgezet en begon ze wat tegen me op te dansen en schuren, beetje plagend in de nek kussen en teasen tot mijn jongeheer rechtop kwam te staan. Ondertussen had ik haar lichaam al strelend verkend en haar van haar bovenstukje ontdaan. Ze heeft fantastische borsten om lekker mee te spelen, ik denk geen siliconen maar wel zeker gelift.

Toen belandden we op bed waar het spelen gewoon door ging. Ze vrijde zich tegen me op en werkte haar weg heerlijk naar onderen toe. Ze kwam geregeld wel nog even terug naar boven om te zoenen of om haar heerlijke borsten in mijn gezicht te leggen.
Ik had niet betaald voor PZC dus vooraleer ze aan het pijpen begon rap even een condoom erover. Het pijpen zelf was matig, ik denk dat ze zonder condoom beter doet, misschien iets om de volgende keer uit te proberen.

Tijdens de pijpbeurt switchte ze geregeld van positie, zodat ik ook kon genieten van haar lichaam.
Toen ze met haar achterwerk naar mij toe zat, begon ik wat met haar poesje te spelen en dit wist ze duidelijk te appreciëren.
Ze draaide zich om en kwam met haar kutje naar mijn gezicht toe zitten terwijl ze me achter haar rug bleef aftrekken. Dit gaf me de perfecte positie om haar heerlijk te beffen. Hier genoot ze lekker van en ze werd al snel kletsnat.
Vervolgens kwam ze recht bovenop mijn gezicht zitten zodat ik heerlijk kon verder doen. Af en toe ging ze al schokkend van mijn gezicht af om even te bekomen, waarna ze terug bovenop mijn gezicht plaatsnam. Uiteindelijk heb ik haar met haar rug op bed gelegd en haar zo afgewerkt. Hier werkte ze wel lekker mee door haar heupen op en neer mee te bewegen.
Ze kwam al schokkend en bevend klaar en moest even een minuutje op adem komen. Ik geniet zelf ook persoonlijk enorm van beffen en van de dame te zien genieten dus hier neem ik dan altijd ook mijn tijd voor.

Na de korte pauze was het tijd om echt aan het werk te gaan. Mijn jongeheer was nog steeds keihard dus we konden meteen beginnen. Ze kwam gehurkt in cowgirl bovenop me zitten en begon hard te rijden, dit deed ze zeer enthousiast en met volle overgave. Wat een heerlijk zicht op haar prachtige lichaam had ik in deze positie! Het duurde dan ook niet lang of ik voelde al dat ik op een orgasme afstevende.
Vervolgens kwam ze in klassieke cowgirl zitten en reed lekker verder. In deze positie hingen haar mooie volle borsten vlak voor mijn gezicht en kon ik er heerlijk mee spelen. Begrijpelijk hield ik het nu dan ook niet lang meer vol.

Nadat ik was klaargekomen lagen we enkele minuutjes langs elkaar om te bekomen en wat te praten. Gezien er nog aardig wat tijd over was, bood ze me een massage aan. Deze was best wel lekker. Ze wisselde hard en zacht af en werkte mijn hele achterkant van benen tot nek & schouders af.

Hierna kwam ze weer tegen me aanliggen en begon me weer op te vrijen. Ik dacht dat de tijd ondertussen al wel om was, maar we hadden nog enkele minuutjes en ze had zin in een tweede rondje. Dit maakte ze duidelijk door me af te trekken om me binnen de kortste keren weer keihard te krijgen.
Ze deed me terug een condoom om en ging in doggy klaarzitten, geen glijmiddel nodig want ze was zelf al nat.
We gingen redelijk hard tekeer en ze voelde ongeloofelijk heerlijk aan, best strak wel zelfs. Nu, een tweede keer klaarkomen is me maar weinige keren gegeven en hoe heerlijk het ook was, ook deze keer voelde ik dat het er niet in zat. Daarom na een tijdje zelf aangegeven dat het oké was, we zaten ondertussen ook al even over de tijd heen.

Na de daad nog even onder de douche gesprongen en me weer aangekleed. Ondertussen een klein babbeltje gemaakt en ze wist me te vertellen dat ze zowel Spaanse als Braziliaanse roots heeft en dat ze nog +/- een weekje hier blijft om dan haar familie in Spanje te bezoeken. Vervolgens de date afgerond met een knuffel en kus en dan doorgegaan.

Kortom een zeer goede date met een prachtig mooie en vriendelijke dame. Ze doet alles wat ze in haar advertentie schrijft en geeft zich tijdens de date ook volledig. Ze wisselt tederheid en ruwere momenten leuk af naargelang je eigen wensen, wat ervoor zorgt dat ze wel voor ieder wat wils te bieden heeft. Herhalingsgevaar is voor mij erg hoog, al valt dat voor een deel ook af van haar beschikbaarheid.
 
De voorbije week was ik nog eens in België en het was dan ook even geleden dat ik het aanbod in Limburg gecheckt had. Ik zag dat Keyla haar advertentie terug online stond. Ze is even weg geweest en ze stond al even op mijn lijstje, dus nu maar snel een afspraak gemaakt vooraleer haar advertentie weer even verdwijnt.

Afspreken zelf ging vlot via whatsapp. Eerst wat info gevraagd ivm prijzen en wat ze wel en niet doet, en dan een uur vastgelegd voor de date zelf. Voor PZC vraagt ze 30 euro extra.
De locatie was wat moeilijker te vinden voor mij, ik ken Zutendaal zelf niet echt, maar ze stuurde me later nog een foto door van waar ik juist moest zijn, dus al bij al geen probleem. Discretie wat minder, ligt vlak langs een baan die overdag wel druk kan zijn, dit ter info.

Eenmaal het me duidelijk was waar ik juist moest zijn en de deur open ging, stond daar een prachtige verschijning in een sexy zwart setje. Man wat een knappe dame! Ik vind haar er in het echt nog beter uitzien dan op de foto's. Mooie rondingen op de juiste plaatsen en een knap gezicht. Wat puur uiterlijk betreft misschien wel de knapste dame die ik al bezocht heb.
Ontvangst was vriendelijk en ze nam me meteen mee naar haar kamer. Daar eerst de financiële kant afgerond en dan snel even onder de douche gesprongen, ik kwam namelijk meteen door na werk.

Terug op de kamer aangekomen had ze een muziekje opgezet en begon ze wat tegen me op te dansen en schuren, beetje plagend in de nek kussen en teasen tot mijn jongeheer rechtop kwam te staan. Ondertussen had ik haar lichaam al strelend verkend en haar van haar bovenstukje ontdaan. Ze heeft fantastische borsten om lekker mee te spelen, ik denk geen siliconen maar wel zeker gelift.

Toen belandden we op bed waar het spelen gewoon door ging. Ze vrijde zich tegen me op en werkte haar weg heerlijk naar onderen toe. Ze kwam geregeld wel nog even terug naar boven om te zoenen of om haar heerlijke borsten in mijn gezicht te leggen.
Ik had niet betaald voor PZC dus vooraleer ze aan het pijpen begon rap even een condoom erover. Het pijpen zelf was matig, ik denk dat ze zonder condoom beter doet, misschien iets om de volgende keer uit te proberen.

Tijdens de pijpbeurt switchte ze geregeld van positie, zodat ik ook kon genieten van haar lichaam.
Toen ze met haar achterwerk naar mij toe zat, begon ik wat met haar poesje te spelen en dit wist ze duidelijk te appreciëren.
Ze draaide zich om en kwam met haar kutje naar mijn gezicht toe zitten terwijl ze me achter haar rug bleef aftrekken. Dit gaf me de perfecte positie om haar heerlijk te beffen. Hier genoot ze lekker van en ze werd al snel kletsnat.
Vervolgens kwam ze recht bovenop mijn gezicht zitten zodat ik heerlijk kon verder doen. Af en toe ging ze al schokkend van mijn gezicht af om even te bekomen, waarna ze terug bovenop mijn gezicht plaatsnam. Uiteindelijk heb ik haar met haar rug op bed gelegd en haar zo afgewerkt. Hier werkte ze wel lekker mee door haar heupen op en neer mee te bewegen.
Ze kwam al schokkend en bevend klaar en moest even een minuutje op adem komen. Ik geniet zelf ook persoonlijk enorm van beffen en van de dame te zien genieten dus hier neem ik dan altijd ook mijn tijd voor.

Na de korte pauze was het tijd om echt aan het werk te gaan. Mijn jongeheer was nog steeds keihard dus we konden meteen beginnen. Ze kwam gehurkt in cowgirl bovenop me zitten en begon hard te rijden, dit deed ze zeer enthousiast en met volle overgave. Wat een heerlijk zicht op haar prachtige lichaam had ik in deze positie! Het duurde dan ook niet lang of ik voelde al dat ik op een orgasme afstevende.
Vervolgens kwam ze in klassieke cowgirl zitten en reed lekker verder. In deze positie hingen haar mooie volle borsten vlak voor mijn gezicht en kon ik er heerlijk mee spelen. Begrijpelijk hield ik het nu dan ook niet lang meer vol.

Nadat ik was klaargekomen lagen we enkele minuutjes langs elkaar om te bekomen en wat te praten. Gezien er nog aardig wat tijd over was, bood ze me een massage aan. Deze was best wel lekker. Ze wisselde hard en zacht af en werkte mijn hele achterkant van benen tot nek & schouders af.

Hierna kwam ze weer tegen me aanliggen en begon me weer op te vrijen. Ik dacht dat de tijd ondertussen al wel om was, maar we hadden nog enkele minuutjes en ze had zin in een tweede rondje. Dit maakte ze duidelijk door me af te trekken om me binnen de kortste keren weer keihard te krijgen.
Ze deed me terug een condoom om en ging in doggy klaarzitten, geen glijmiddel nodig want ze was zelf al nat.
We gingen redelijk hard tekeer en ze voelde ongeloofelijk heerlijk aan, best strak wel zelfs. Nu, een tweede keer klaarkomen is me maar weinige keren gegeven en hoe heerlijk het ook was, ook deze keer voelde ik dat het er niet in zat. Daarom na een tijdje zelf aangegeven dat het oké was, we zaten ondertussen ook al even over de tijd heen.

Na de daad nog even onder de douche gesprongen en me weer aangekleed. Ondertussen een klein babbeltje gemaakt en ze wist me te vertellen dat ze zowel Spaanse als Braziliaanse roots heeft en dat ze nog +/- een weekje hier blijft om dan haar familie in Spanje te bezoeken. Vervolgens de date afgerond met een knuffel en kus en dan doorgegaan.

Kortom een zeer goede date met een prachtig mooie en vriendelijke dame. Ze doet alles wat ze in haar advertentie schrijft en geeft zich tijdens de date ook volledig. Ze wisselt tederheid en ruwere momenten leuk af naargelang je eigen wensen, wat ervoor zorgt dat ze wel voor ieder wat wils te bieden heeft. Herhalingsgevaar is voor mij erg hoog, al valt dat voor een deel ook af van haar beschikbaarheid.
Ontvangt ze privé of in een hotel/ club?
 
De voorbije week was ik nog eens in België en het was dan ook even geleden dat ik het aanbod in Limburg gecheckt had. Ik zag dat Keyla haar advertentie terug online stond. Ze is even weg geweest en ze stond al even op mijn lijstje, dus nu maar snel een afspraak gemaakt vooraleer haar advertentie weer even verdwijnt.

Afspreken zelf ging vlot via whatsapp. Eerst wat info gevraagd ivm prijzen en wat ze wel en niet doet, en dan een uur vastgelegd voor de date zelf. Voor PZC vraagt ze 30 euro extra.
De locatie was wat moeilijker te vinden voor mij, ik ken Zutendaal zelf niet echt, maar ze stuurde me later nog een foto door van waar ik juist moest zijn, dus al bij al geen probleem. Discretie wat minder, ligt vlak langs een baan die overdag wel druk kan zijn, dit ter info.

Eenmaal het me duidelijk was waar ik juist moest zijn en de deur open ging, stond daar een prachtige verschijning in een sexy zwart setje. Man wat een knappe dame! Ik vind haar er in het echt nog beter uitzien dan op de foto's. Mooie rondingen op de juiste plaatsen en een knap gezicht. Wat puur uiterlijk betreft misschien wel de knapste dame die ik al bezocht heb.
Ontvangst was vriendelijk en ze nam me meteen mee naar haar kamer. Daar eerst de financiële kant afgerond en dan snel even onder de douche gesprongen, ik kwam namelijk meteen door na werk.

Terug op de kamer aangekomen had ze een muziekje opgezet en begon ze wat tegen me op te dansen en schuren, beetje plagend in de nek kussen en teasen tot mijn jongeheer rechtop kwam te staan. Ondertussen had ik haar lichaam al strelend verkend en haar van haar bovenstukje ontdaan. Ze heeft fantastische borsten om lekker mee te spelen, ik denk geen siliconen maar wel zeker gelift.

Toen belandden we op bed waar het spelen gewoon door ging. Ze vrijde zich tegen me op en werkte haar weg heerlijk naar onderen toe. Ze kwam geregeld wel nog even terug naar boven om te zoenen of om haar heerlijke borsten in mijn gezicht te leggen.
Ik had niet betaald voor PZC dus vooraleer ze aan het pijpen begon rap even een condoom erover. Het pijpen zelf was matig, ik denk dat ze zonder condoom beter doet, misschien iets om de volgende keer uit te proberen.

Tijdens de pijpbeurt switchte ze geregeld van positie, zodat ik ook kon genieten van haar lichaam.
Toen ze met haar achterwerk naar mij toe zat, begon ik wat met haar poesje te spelen en dit wist ze duidelijk te appreciëren.
Ze draaide zich om en kwam met haar kutje naar mijn gezicht toe zitten terwijl ze me achter haar rug bleef aftrekken. Dit gaf me de perfecte positie om haar heerlijk te beffen. Hier genoot ze lekker van en ze werd al snel kletsnat.
Vervolgens kwam ze recht bovenop mijn gezicht zitten zodat ik heerlijk kon verder doen. Af en toe ging ze al schokkend van mijn gezicht af om even te bekomen, waarna ze terug bovenop mijn gezicht plaatsnam. Uiteindelijk heb ik haar met haar rug op bed gelegd en haar zo afgewerkt. Hier werkte ze wel lekker mee door haar heupen op en neer mee te bewegen.
Ze kwam al schokkend en bevend klaar en moest even een minuutje op adem komen. Ik geniet zelf ook persoonlijk enorm van beffen en van de dame te zien genieten dus hier neem ik dan altijd ook mijn tijd voor.

Na de korte pauze was het tijd om echt aan het werk te gaan. Mijn jongeheer was nog steeds keihard dus we konden meteen beginnen. Ze kwam gehurkt in cowgirl bovenop me zitten en begon hard te rijden, dit deed ze zeer enthousiast en met volle overgave. Wat een heerlijk zicht op haar prachtige lichaam had ik in deze positie! Het duurde dan ook niet lang of ik voelde al dat ik op een orgasme afstevende.
Vervolgens kwam ze in klassieke cowgirl zitten en reed lekker verder. In deze positie hingen haar mooie volle borsten vlak voor mijn gezicht en kon ik er heerlijk mee spelen. Begrijpelijk hield ik het nu dan ook niet lang meer vol.

Nadat ik was klaargekomen lagen we enkele minuutjes langs elkaar om te bekomen en wat te praten. Gezien er nog aardig wat tijd over was, bood ze me een massage aan. Deze was best wel lekker. Ze wisselde hard en zacht af en werkte mijn hele achterkant van benen tot nek & schouders af.

Hierna kwam ze weer tegen me aanliggen en begon me weer op te vrijen. Ik dacht dat de tijd ondertussen al wel om was, maar we hadden nog enkele minuutjes en ze had zin in een tweede rondje. Dit maakte ze duidelijk door me af te trekken om me binnen de kortste keren weer keihard te krijgen.
Ze deed me terug een condoom om en ging in doggy klaarzitten, geen glijmiddel nodig want ze was zelf al nat.
We gingen redelijk hard tekeer en ze voelde ongeloofelijk heerlijk aan, best strak wel zelfs. Nu, een tweede keer klaarkomen is me maar weinige keren gegeven en hoe heerlijk het ook was, ook deze keer voelde ik dat het er niet in zat. Daarom na een tijdje zelf aangegeven dat het oké was, we zaten ondertussen ook al even over de tijd heen.

Na de daad nog even onder de douche gesprongen en me weer aangekleed. Ondertussen een klein babbeltje gemaakt en ze wist me te vertellen dat ze zowel Spaanse als Braziliaanse roots heeft en dat ze nog +/- een weekje hier blijft om dan haar familie in Spanje te bezoeken. Vervolgens de date afgerond met een knuffel en kus en dan doorgegaan.

Kortom een zeer goede date met een prachtig mooie en vriendelijke dame. Ze doet alles wat ze in haar advertentie schrijft en geeft zich tijdens de date ook volledig. Ze wisselt tederheid en ruwere momenten leuk af naargelang je eigen wensen, wat ervoor zorgt dat ze wel voor ieder wat wils te bieden heeft. Herhalingsgevaar is voor mij erg hoog, al valt dat voor een deel ook af van haar beschikbaarheid.
Afgaand op sommige van haar foto's heeft ze redelijke grote schaamlippen.
Klopt dit?
 
Ontvangt ze privé of in een hotel/ club?
Ze ontvangt privé, maar in een huis waar duidelijk nog meer dames ontvangen. Onderweg van de kamer naar de douche hoorde ik ergens nog andere stemmen.

Afgaand op sommige van haar foto's heeft ze redelijke grote schaamlippen.
Klopt dit?
Ze zijn iets groter dan "normaal", maar ik zou ze zeker niet groot noemen. Degenen die van grote schaamlippen houden gaan op dat vlak bij haar niet achterover vallen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
  7. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/available-for-trio.html
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zondag 19/11 Keyla dus voor een 1ste keer ontmoet. En ja! Het is dus wel degelijk de vrouw van de foto's. En, ja... die foto's zijn erg fraai... maar in persoon is ze nog mooier! En... daar blijft het echt niet bij... Wat is Keyla een leuke, sexy, speelse gekke meid... die overigens haar fraaie vrouwelijke rondingen verduiveld goed weet te benutten! Meteen staat ze al zwoel tegen je aan te schuren! Haha! Ik stond in geen tijd paraat! Al snel gaat haar topje omlaag... en presenteert ze haar fraaie borsten! Mmmmmh! Wat heerlijk om haar -langzaam- uit te kleden... en elk stukje van haar mooie naakte lijf te verkennen met m'n handen, lippen, tong... Dan gaat ook haar slipje uit... OMG! Wat een mooie kutje! En wat smaakt ze lekker! Haha!

Binnen de kortste keren lagen onze naakte lijven verstrengeld in een geil spel van lust & plezier! En wat een genot! OMG! Ze weet precies wat mannen lekker vinden! En... als je haar 'lekkere plekjes' vind... Man! In no-time maakten we elkaar helemaal gek van genot! Zo geil! Keyla ontpopt zich dan ook feilloos in die vriendin waarmee je al je stoutste fantasieën kan beleven... En dit bij onze 1ste ontmoeting! Geweldig!

Het werd dan ook al snel erg warm op de kamer. Dus... raam open... en dan meteen weer verder met... likken, bijten, grijpen en neuken! OMG! Zo intens! Heerlijk toch... als zij zich volledig geeft... en je je als man helemaal kan uitleven... En deze dame stelt stamina én een harde pik erg op prijs! Kan ik je verzekeren! Heb dan ook mogen 'werken' voor m'n geld. Wat een feest in bed! Ben dan uiteindelijk ook vanuit m'n tenen klaargekomen...

Na afloop stelde ze nog een massage voor... Nu, ja, die meiden en massage... Maar waw! Wat was dit een lekkere krachtige massage! Erg vakkundig gebruikt ze haar handen, polsen, bovenarmen en ellebogen in een gelijk krachtige én zeer aangename spiermassage. Lekker man! Voelde me na die toch stevige neukbeurt... weer helemaal top! En daarna een lekkere hete douche.

Toen ik terugkwam van de douche... was ze bezig op haar telefoon. Maar... tijdens de date is die telefoon dus nergens te bekennen... en krijg je haar volledige aandacht! Mooi toch? Vatbaar voor herhaling? You bet! Gelukkig maar dat Zutendaal voor mij zo'n eind weg is... want anders werd het zeker nog verslavend!

Nu, ja... m'n volgende afspraak staat alvast gepland! (voor ze weer vertrekt)

Muito obrigado Keyla!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-girl-487586784.html
Totale kosten (in euro)
200 incl gezaag crisis en fooi /douche exl.
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
vroeger bezocht, 1 jaar geleden, toen ze er nog jong uitzag

IKzelf schrijf niet rap negatief.. deze ervaring vergeet ik niet snel.

Iedereen kan eens een slechte dag hebben.
ik kon me niet van de indruk ontdoen dat ze al of nog onder invloed van ......midelen ..was..

ALlles draait om geld.
Ik heb beleefd betaald.

T is crisis, De kruidvat zeep is net opgeslagen. IK Had de indruk dat een douske meer geen kwaad kon.

Dus gewoon leeggespoten en gegaan.

Herhalingsgevaar. " never again"

Zelfs al geeft ze gratis.
MIJN neus is gevoeliger dan mijn penis"
 
Laatst bewerkt:
vroeger bezocht, 1 jaar geleden, toen ze er nog jong uitzag

IKzelf schrijf niet rap negatief.. deze ervaring vergeet ik niet snel.

Iedereen kan eens een slechte dag hebben.
ik kon me niet van de indruk ontdoen dat ze al of nog onder invloed van ......midelen ..was..

ALlles draait om geld.
Ik heb beleefd betaald.

T is crisis, De kruidvat zeep is net opgeslagen. IK Had de indruk dat een douske meer geen kwaad kon.

Dus gewoon leeggespoten en gegaan.

Herhalingsgevaar. " never again"

Zelfs al geeft ze gratis.
MIJN neus is gevoeliger dan mijn penis"

Kan haast niet geloven dat jij het over dezelfde hebt als de rest hier…
 
vroeger bezocht, 1 jaar geleden, toen ze er nog jong uitzag

IKzelf schrijf niet rap negatief.. deze ervaring vergeet ik niet snel.

Iedereen kan eens een slechte dag hebben.
ik kon me niet van de indruk ontdoen dat ze al of nog onder invloed van ......midelen ..was..

ALlles draait om geld.
Ik heb beleefd betaald.

T is crisis, De kruidvat zeep is net opgeslagen. IK Had de indruk dat een douske meer geen kwaad kon.

Dus gewoon leeggespoten en gegaan.

Herhalingsgevaar. " never again"

Zelfs al geeft ze gratis.
MIJN neus is gevoeliger dan mijn penis"
Idem hier....was een vaste klant van haar jaren terug toen ze er nog zin in had maar sedert vorig jaar is het alleen maar bergafwaarts met haar hygiëne en diensten.
Toen ik de laatste keer bij haar was lag de kamer vuil, rommelig, bloedvlekken op de lakens (was van haar maandstonden vertelde ze me) maar je kan dan toch wel nieuwe lakens opleggen en tenminste uzelf ook wat opfrissen want je zag nog vlekken tussen haar benen 🤷‍♂️. Moest het zelf vragen om haar nog eens te wassen want ze ging er zo aan beginnen 🤮. Mss dat er wel mannen zijn die daar op kicken maar ik niet. Goesting was eigenlijk al over, maar na een rit van 2u toch gebleven. Dan de seks zelf.....jah eigenlijk niks goed aan...ze zoent niet, pijpen enkel het topje voor paar seconden en dan legt ze haar neer als een robot om te neuken zonder passie. En wil ze enkel dat je vlug klaarkomt om je dan vlug buiten te werken zonder douche of wasjes achteraf en wss zij zelf ook niet want toen ik het condoom er af deed zat er allemaal witte schimmels erom heen. Was blij dat ik haar niet gebeft had.
Deze ziet mij zeker niet meer terug.
Hygiëne 0, seks 0, zoenen 0....
Hopelijk leest ze hier mee en doet ze er iets aan 😅
 
Idem hier....was een vaste klant van haar jaren terug toen ze er nog zin in had maar sedert vorig jaar is het alleen maar bergafwaarts met haar hygiëne en diensten.
Toen ik de laatste keer bij haar was lag de kamer vuil, rommelig, bloedvlekken op de lakens (was van haar maandstonden vertelde ze me) maar je kan dan toch wel nieuwe lakens opleggen en tenminste uzelf ook wat opfrissen want je zag nog vlekken tussen haar benen 🤷‍♂️. Moest het zelf vragen om haar nog eens te wassen want ze ging er zo aan beginnen 🤮. Mss dat er wel mannen zijn die daar op kicken maar ik niet. Goesting was eigenlijk al over, maar na een rit van 2u toch gebleven. Dan de seks zelf.....jah eigenlijk niks goed aan...ze zoent niet, pijpen enkel het topje voor paar seconden en dan legt ze haar neer als een robot om te neuken zonder passie. En wil ze enkel dat je vlug klaarkomt om je dan vlug buiten te werken zonder douche of wasjes achteraf en wss zij zelf ook niet want toen ik het condoom er af deed zat er allemaal witte schimmels erom heen. Was blij dat ik haar niet gebeft had.
Deze ziet mij zeker niet meer terug.
Hygiëne 0, seks 0, zoenen 0....
Hopelijk leest ze hier mee en doet ze er iets aan 😅
Ik heb niet naar de condoom gekeken " ik durfde niet" ik ben naar mijn hotel gereden.. en heb me een hete warme douche genomen"


In een pand of appartement met zuid amerikaanse dame(s)
..
Kan het soms naar " look ruiken" logis ze maken hun rijst dikwels met look.

Alleen als je in de kamer bent, je ruikt een soort gefermenteerde look ajuingeur/ sigaretten op je dame.
T komt letterlijk uit haar lijf. ( dus niet ergens uit een keuken of bergruimte)


Haar neus... mmm ik denk dat het locaal gesneeuwd had.


Na een depresief geldverhaal.

IKzelf had zin.
Mijn etikete" ik betaal altijd direct bij binnenkomst"

ik wil nie grof zijn, heb zelf getwijfeld iets te zeggen online.

Maar ben blij dat ik niet de enige ben die dit ervaart heeft.

Ik kan maar 1 ding zeggen.

Je denkt , t is een dame waardoor je graag eens genaaid of geneukt word.

Maar doe het niet als je van penis houd, en als je een gevoelig reukorgaan hebt.

Ik ben hobby wijnliefhebber.
Ik kan met blindoek de " cépage van een wijn herkennen"

Ik hou van sauternes" de pourriture noble"

Maar deze cépage/ druif wil ik echt niet meer in mijn neus hebben..

Dit is dan gezegd door iemand die houd van pastis.
Blauw geaderde kazen eet met glas rode port.
Ik heb een gevoelige neus die tegen een stootje kan.

Maar die geur

Neen dankjewel
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan