Recensie Kaysorn, Oostende 4,11 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kenzo23

Wandelaar
29
02/12/21
27
4
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/kaysorn.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren afspraak gemaakt met kaysorn in Oostende. Wat een beauty.
Zalige massage gekregen met perfecte happy end.
Is degelijk vrouw van op de foto. Wat een lichaam.
Ze weet perfect de happy end op te bouwen.
Ga ik terug….zeker!!
 
Introverte en timide dame. Geen klassieke uitstraling van een Thaise erotische masseuse maar eerder van "girl nextdoor" maar dan wel de volwassen dame versie. Naturelle uitstraling met een mooi lichaam en natuurlijke (niet hangende) borsten.

Vanuit persoonlijke mening is Kaysorn de beste erotische Thaise masseuse. Terwijl bij de meeste dames bij een beurt van 1u al gemakkelijk 45min eerder wrijven dan masseren is met als hoogtepunt 5min aftrekken, zorgt Kaysorn met haar tantra massage voor een uur vol prikkelingen waarbij ze veel aandacht besteed aan de jongeheer door deze continu subtiel te strelen.

Verwacht bij Kaysorn geen spraakwaterval maar wel een op en top professional die prikkelende massage geeft. Mijn beste hoogtepunten mocht ik dan ook bij haar ervaren.

Tip: wees respectvol en zorg voor een onberispelijke hygiëne, dan zal ze jou goed soigneren waarna herhalingsgevaar heel groot zal zijn.

Zijn extra's mogelijk? Hoogstwaarschijnlijk wel maar denk niet met iedereen.
 
Zou deze dame vroeger niet in St NIklaas gewerkt hebben?
Mag je haar aanraken?
Klopt. Ik had ze al lang op het oog in St Niklaas (vooral getriggerd door de 'badservice' optie die ze daar aanboden) maar de afstand weerhield mij. Nu ze in Oostende zit zal ik haar massage zeker eens uitproberen.
 
Introverte en timide dame. Geen klassieke uitstraling van een Thaise erotische masseuse maar eerder van "girl nextdoor" maar dan wel de volwassen dame versie. Naturelle uitstraling met een mooi lichaam en natuurlijke (niet hangende) borsten.

Vanuit persoonlijke mening is Kaysorn de beste erotische Thaise masseuse. Terwijl bij de meeste dames bij een beurt van 1u al gemakkelijk 45min eerder wrijven dan masseren is met als hoogtepunt 5min aftrekken, zorgt Kaysorn met haar tantra massage voor een uur vol prikkelingen waarbij ze veel aandacht besteed aan de jongeheer door deze continu subtiel te strelen.

Verwacht bij Kaysorn geen spraakwaterval maar wel een op en top professional die prikkelende massage geeft. Mijn beste hoogtepunten mocht ik dan ook bij haar ervaren.

Tip: wees respectvol en zorg voor een onberispelijke hygiëne, dan zal ze jou goed soigneren waarna herhalingsgevaar heel groot zal zijn.

Zijn extra's mogelijk? Hoogstwaarschijnlijk wel maar denk niet met iedereen.
Is het een B2B massage ?
 
Introverte en timide dame. Geen klassieke uitstraling van een Thaise erotische masseuse maar eerder van "girl nextdoor" maar dan wel de volwassen dame versie. Naturelle uitstraling met een mooi lichaam en natuurlijke (niet hangende) borsten.

Vanuit persoonlijke mening is Kaysorn de beste erotische Thaise masseuse. Terwijl bij de meeste dames bij een beurt van 1u al gemakkelijk 45min eerder wrijven dan masseren is met als hoogtepunt 5min aftrekken, zorgt Kaysorn met haar tantra massage voor een uur vol prikkelingen waarbij ze veel aandacht besteed aan de jongeheer door deze continu subtiel te strelen.

Verwacht bij Kaysorn geen spraakwaterval maar wel een op en top professional die prikkelende massage geeft. Mijn beste hoogtepunten mocht ik dan ook bij haar ervaren.

Tip: wees respectvol en zorg voor een onberispelijke hygiëne, dan zal ze jou goed soigneren waarna herhalingsgevaar heel groot zal zijn.

Zijn extra's mogelijk? Hoogstwaarschijnlijk wel maar denk niet met iedereen.
Sponsor ?
 
Gisteren in de namiddag haar opnieuw een bezoekje gebracht.
Voor mij blijft dit toch een geweldige dame die weet wat ze doet.
Of ze extra doet of niet….boeit me niet.
Ik kom steeds vrolijk buiten bij haar na een deugd doende massage van haar.
Voor mij is het een echt knappertje maar meningen verschillen blijkbaar
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/kaysorn.html
Totale kosten (in euro)
100€
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze week eindelijk bij Kaysorn beland. Ik vond he een heel aangename massage, één van de betere thaI-massages die ik ooit mocht beleven. Ik las ergens dat iemand haar gezicht niet leuk vond maar ik vond het een heel mooie dame. Wat de massage betreft: Ze begon met een 15m durende goed uitgevoerde massage van de rug, jammer dat hier niets van teasing in zat maar na die 15m spreidt ze je benen en kan het teasen volop beginnen (met veel anal tease 😛). Ze gebruikt ook graag haar nagels, iets wat ik persoonlijk heel leuk vind. Na het omdraaien word je massageolie verwijderd en volgt een leuke body to body (vergezeld van wat subtiel gekreun) waarbij ze ook regelmatig haar borsten gebruikt en word je op het einde heel zachtjes tot een hoogtepunt gebracht … zalig. Je weet dat je een goede tantrika beet hebt wanneer ze je met slechts enkele 'tugs' tot een hoogtepunt kan brengen … Ze kan nog steeds niet tippen aan mijn all time nr 1 (Leelawadee uit Zottegem) maar ze komt toch aardig in de buurt.
 
Dame heeft al een topic hier:

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren afspraakje met deze superknappe meid. Doet wat ze beloofd. Massage, B2B en handmatige Happy End (Deelt ze ook mee bij afspraak). Mensen die 'stomende sex' verwachten kijken beter op een ander forum!
Dit is een superlieve, mooie meid die je heerlijk verwent en respect verdient. Ik heb super genoten van heerlijke massage en haar heerlijke lichaam die ik op respectvolle manier kon aanraken.
Is voor mij zeker voor (veel) herhaling vatbaar.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vlot afgesproken via sms, makkelijk te vinden en parking kan vlakbij zonder probleem en goedkoop.
Over de afspraak zelf kan ik niets meer zeggen dan heel goed!
Massagedeel was goed, niet wat onnodig gewrijf om de tijd te laten passeren. Verwacht geen kiné maar het was met overtuiging.
Halfweg het uur verschoof geleidelijk de aandacht naar het prikkelende gedeelte, goede opbouw van de spanning, fijne ervaring.
De prijs is zeker gerechtvaardigd, als het eens past ga ik terug.

Dame zelf is fijn in de omgang, praat goed Engels en was heel erg vrolijk. Ze is ook best wel knap en fris van uiterlijk. Leuk uurtje dus!
 
Gisteren afspraakje met deze superknappe meid. Doet wat ze beloofd. Massage, B2B en handmatige Happy End (Deelt ze ook mee bij afspraak). Mensen die 'stomende sex' verwachten kijken beter op een ander forum!
Dit is een superlieve, mooie meid die je heerlijk verwent en respect verdient. Ik heb super genoten van heerlijke massage en haar heerlijke lichaam die ik op respectvolle manier kon aanraken.
Is voor mij zeker voor (veel) herhaling vatbaar.
Heb ze al verschillende keren in Oostende bezocht.
Ik mocht ze zeker aanraken en de massage eindigde zeker weten wil in 'Stoomende sex'
 
Terug
Bovenaan Onderaan