Kendall Zwolle 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Schorpio76

Meubelstuk
1.841
29/08/22
2.215
8
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8884705-kendall
Totale kosten (in euro)
40
Ik zag de advertentie en de positieve recensies op Kinky en wilde graag met haar afspreken, het leek mij vertrouwd.

Stuurde haar een appje met mijn wensen en zo en vroeg of we konden bellen om wat wensen te bespreken, wilde zekerheid. Ik had een speciaal kledingverzoek, het gewenste kledingstuk had ze niet maar wel iets identieks. En ging hiermee akkoord.Na ons telefoongesprek, in haar gebrekkige Engels, gaf ze aan haar Adres door te sturen en heb onze afspraak per app bevestigd.

Een half uurtje later ontving ik een bericht dat ze voor 40€ wel het kledingstuk wilde kopen en heb hier positief op geantwoord. Gaf aan dat ik haar zou gaan betalen tijdens de date. Ontving geen reactie terug en dacht dat het beklonken was.

In de avond gevraagd of ze de koop gesloten had, haar antwoord was nee, ze ging niks voorschieten. Okay, prima. Heb de kosten voorgeschoten en nogmaals gevraagd om het adres. Wel blauwe vinkjes maar geen adres.

De dag van de afspraak nogmaals gevraagd naar het adres, geen reactie. Gebeld, ze nam op en ze zou het adres doorsturen. Ze bleef online maar ontving nog steeds geen adres. Nogmaals een berichtje en opeens een blokkade.

Best wel jammer, het is een bloedmooie vrouw.

Voetnoot, als het goed geweest zou zijn dan zou ik een positieve recensie over haar geschreven hebben. Nu voel ik mij bestolen en schrijf ik deze ervaring.

Terug
Bovenaan Onderaan