Nogmaals, het is hier absoluut niet beter. Scroll je wel eens in WHEM topics? Kijk eens hoe daar over dames wordt gesproken. Zonder enige aanleiding of informatieve aanvulling aan ervaring wordt ook bijv. gezegd:
En hetzelfde topic nog:
Hier wordt ook constant zonder goede reden DVPs afgekraakt/respectloos over gesproken en constant geklaagd over prijzen. De enige mensen die denken dat het hier minder grof of erg is dan nzcforum zitten blijkbaar alleen maar te bijdragen in het clubhuis secties en waarschijnlijk niet mee te lezen in recensies of WHEM topics.
Die 2 voorbeelden zijn niet hetzelfde topic, wel allebei
WHEM. Heb je ze inmiddels gerapporteerd?
Begrijp me niet verkeerd, die 2 voorbeelden zijn zeker bot, maar eigenlijk had ik wel ergere voorbeelden verwacht. Iemand die een tatoeage lelijk noemt en iemand die 500 euro per uur duurt noemt. Ook binnen
GR zie ik wel ergere dingen voorbij komen. Maar goed daar heb je dan gelijk een punt, ook
GR is niet brandschoon.
Maar dan nu het
nzc forum.
Dan focus ik even op het
https://www.nzcforum.com/threads/negatieve-praatjes-op-gr.19529/page-2 , ja dat is maar 1 topic, maar dat is wel een heel belangrijk topic omdat dat nou net is waar nu deze fittie met
GR wordt uitgevochten, samen met dit topic hier, dus ja dit zijn nu even de topics waar de ogen van de concurrent op gericht zijn.
Op 1 enkele pagina, zie ik daar 2 leden die compleet uit het niets ineens willen mededelen dat we de dvp's geen dames moeten noemen, maar HOEREN (inclusief hoofdletters), en ik zie hoe een lid daar Roxas persoonlijk aanvalt en exposed.
Nogmaals, allemaal net in dat ene topic waarvan men weet dat
GR meeleest.
Die dingen staan daar nou al een paar dagen, mijn beleving is dat dat soort dingen wel worden gemodereerd als ze hier gebeuren.
Dit topic is soms inderdaad hard voor het
nzc forum, en ja Roxas is daar onderdeel van, maar de excessen in de tegenreactie zijn erger dan wat ik hier zie. En ja zo voed je de vijandigheid alleen maar.