inderdaad marginaler kan het niet worden.
Daar praten ze over inderdaad toogplakker, legende etc. En wat doen ze hier. De topbenamingen als forumpionier, vaste klant, stamgast en ik zie bij jou maar liefst meubelstuk staan. Tja maakt mij niet uit maar in beide gevallen is het marginaal lijkt me.
Maar proficiat met deze eretitel. Lintje waard lijkt me.
Zie wel dat die ertetitel is bereikt met 5850 berichten of beter gezegd bijna 6000 keer topic vulling in wel echte topics als Aphrodita's hoekje en geouwehoer over Trump en zelfs de oorlog in Oost Europa wordt door jou gevuld met nieuwsberichten. Ga bij een krant of tv werken zou ik zeggen en val ons daar lastig met die berichtgevingen.
Hier kom ik ook topics tegen als poepsex, soapland uit Japan. Over niveau gesproken. En hier is het topic WHEM het best gevuld. Let wel ik heb hier geen problemen mee maar hou aub op te zeuren over niveau etc.
En dan lopen zeuren over het andere forum en daar z.g.n. lid van worden om te zien welke dames je niet moet bezoeken. Een groter kleutergedrag bestaat niet en dan zelf praten over of ze wel 16 zijn. Dat vraag ik mij bij beide forums wel eens af en vooral bij berichten zoals jij plaatst.
Ga nu vooral eens neuken en schrijf hierover (Dat doe je volgens mij haast niet aangezien je alleen maar aan schrijven en ouwenhoeren bent over andere dingen)
Nogmaals je mag tegen of voor NZC zijn. Niets mis mee maar hou op met dit domme geouwehoer
Ik heb blijkbaar serieus op je staart gestampt. Wat je zegt klopt de titels hier kunnen ook beter. Persoonlijk vind ik stamgast beter dan de de toogplakker en meubelsstuk beter dan de legende. Dat is ieder zijn mening.
Die topics zijn net om over die zaken te praten en te zeveren. Eens over iets anders dan sex. Als dat topic vervuiling is volgens jou, tja dat is jou probleem. Ik geef daar ook enkel maar mijn mening. Maar blijkbaar mag dat niet nu blijkt.
In 2 van de 3 topics die je opnoemt ( trump en oost- europa ben ik al weken niet geweest.) Als je mijn profiel zo bestudeerd hebt weet je dat ook.
Ik ben ook geen fan van het
WHEM topic. Door de dingen dingen die daar gezegt worden. Wat topics over poepsex aan gaat is dat ieder zijn ding. Maar ik ben wel van mening als je een topic opened dat je er rekening mee moet mee houden dat er mensen er comentaar op gaan hebben.
Als ik een topic zou starten over pegging, plassex enz verder. Dan ga ik er ook tegen kunnen dat er mensen gaan regageren van ieuw viezerik, ben je zeker dat je niet gay bent? Of wie doet er dat nu? Als ik daar niet mee om kan gaan, moet ik maar niet het topic starten of toetreden.
Ik zie niet in wat er verkeerd is aan het feit, dat ik zeg dat ik het
nzc forum gebruik om te zien welke dames ik niet moet bezoeken. Sorry dat ik niet naar een dame wil die bare doet. Omdat ik het 1. niet wil doen 2 ik het risico op een soa zo laag als mogelijk wil houden.
Ik bezoek dames geen zorgen. Maar ik bezoek vooral de zelfde. Als ik 5 reviews zou schrijven over de zelfde dame dat zou pas vervuiling zijn. Ik ben ook van mening dat ieder zijn eigen mening moet op maken van een dame. Het is ook maar mijn mening over de dame. Die van jan kan anders zijn.