WHEM Kenia, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

broerzoekthoer

Stamgast
469
29/12/21
520
23

Vind deze er wel lief uit zien. Goede prijspunt ook, al moet je voor van alles bijleggen. Saillant detail: tongzoenen zit blijkbaar niet in de prijs inbegrepen, kontlikken bij klant wel
 
Een drietal weken geleden bij haar geweest. ik twijfelde nog of ik een recentie zou schrijven. Ze ontving in Osdorp. Het is de dame van de foto's/filmpje. Mooie natuurlijke borsten en een 'nice ass', echter voor veel opties hoef je niet bij haar te zijn. Beffen houd ze niet van en met je lippen haar lichaam aanraken was ook niet haar ding. Het was verre van een GFE ervaring zoals afgesproken (voor €200). PZC was kort en dame ging vrij snel over tot actie. Het neuken was verder prima, tegen de muur op haar initiatief, doggy waarbij zij geknield op bed zat met een mooi uitzicht op haar strakke goed gevormde billen, echter na 40 minuten gaf ze aan dat het pijn ging doen. Wat ik ergens ook wel kan begrijpen, maar iets anders dan neuken zat er niet in, dus ja dan maar daarmee doorgaan.
Klaargekomen op haar lichaam, daarna douchen en naar buiten. Het is een beetje of je naar de McDonalds gaat, maar dan in een wat hogere prijsklasse.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan