Recensie Khloe, Victoria Secret Garden, Meise 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ayrton

Stamgast
Forumpionier
353
09/07/21
204
65
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://old.quartier-rouge.be/prive/femmes/khloe-sexy-blonde-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Eindelijk eens bij Khloe geraakt stond al een tijdje op mijn radar.
Ze ontvangt op een zeer discrete villa met private parking.
Ze is ouder dan de 25 die in de advertentie staan maar dat is bijna altijd zo
Ik schat ze begin de dertig.
Ze heeft een mooi stel borsten, is lekker bruin en ruikt lekker.
PZC staan in de dos maar eenmaal daar is het van extra betalen 😏
Ze is van Russische origine maar spreekt vloeiend Frans.
Was goed maar had er meer van verwacht en weerkeren zal ik niet meer doen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag telefonisch afspraakje gemaakt met Khloe, naam werd en duur werd niet gevraagd, ik dacht ok..
Éénmaal aangekomen bij VSG vroeg de ontvangstdame direct 'dat was toch voor een half uur he?'
Nee, de bedoeling was een uur, toen verscheen er lichte paniek in haar ogen..
Bleek dat Khloe normaal stopt om 16u00, terwijl ik exact dan afspraak had..
Na kort overleg met Khloe zelf kreeg ik de vraag of 30min voldoende was.. ik dacht beter dan niets dus ging akkoord.

Khloe zelf was een aangename verrassing, wauw wat een bom..
Echter pzc was een extra van 50€, neen danku.. en zoenen was volgens haar ook niet gebruikelijk in dit huis, of toch zeker de eerste keer niet.
Ik heb toch een andere opvatting van GFE maar goed 😅
Pmc was wel goed, zuigt lekker hard (beter dan sommige dames zc doen)
Wegens pijn tijdens nmc was het wel een handmatig einde waarbij ik even moest helpen..

Kortom, prachtige dame, maar bleef een beetje op mijn honger zitten..
 
Echter pzc was een extra van 50€, neen danku.. en zoenen was volgens haar ook niet gebruikelijk in dit huis, of toch zeker de eerste keer niet.
Ik heb toch een andere opvatting van GFE maar goed
Op de franstalige versie staat dat voor een 'GFE' service is inbegrepen in de prijs : fellation nature:

<<GFE, une réelle expérience petite amie, lors de la quelle l'hôtesse de votre choix se fera un plaisir de vous embrasser pour vous mettre à l'aise. Ce massage inclus bien évidement tous les préliminaires que vous aimeriez recevoir de votre petite amie, comme la felation nature… et un rapport intime pour finir en apothéose.>>

Maar op de nederlandstalige versie staat:
<<GFE, een echte vriendin-ervaring, waar de gastvrouw van uw keuze u graag zal kussen om u een comfortabel gevoel te geven. Deze massage omvat uiteraard het voorspel dat je van je vriendin zou willen ontvangen, zoals orale seks … en een seksueel contact om te eindigen in een climax.>>

Met 'kussen" en 'embrasser' kan je moeiljik eisen dat het tongzoenen betekent, maar 'Fellation nature' betekent heel duidelijk pzc!!!
Als zij dan 'Fellation nature' vertalen als 'Orale seks', ja dan vergeten zij de helft te vertalen!!! En ben je als nederlandstalige gezien uiteraard :mad:

Alle gekheid op een stokje, ze spelen te veel met het geld en de voeten van de klanten. Je moet daar serieus van uw oren maken. Er staat fellation natuur, en als de dame het niet doet, dan moet je je geld terugkrijgen. Als je op de kamer bent en zij wil niet natuur doen, dan trek je je broek aan en stap naar de verantwoordelijke en maak je van je oren.

Heb dit meermaals gedaan , vroeger in de Aarschotstraat toen er nog een dame zat waar je enkele franken moest geven. Beloften niet waarmaken moet je ambras maken. Liefst als er nog andere klanten in de buurt zijn die dit kunnen horen. Laat niet met je geld en voeten spelen! Kortom, maak je niet belachelijk!
 
Ik geef toe dat ik de website niet volledig gelezen heb, dame stond al tijdje op mijn todo-lijst en dankzij eindelijk een korte werkdag te hebben snelsnel afspraak gemaakt zonder meer opzoekwerk (had bv. ook dit topic nog niet gezien)

Ze zei wel duidelijk 'ils y a pas de fellation naturel, c'est extra'
(De deur werd opengedaan in het frans dus heb de moeite niet gedaan om nederlands te proberen)


Je kan inderdaad van je oren maken en desnoods ambras..
Voor dat halfuurtje was het mij nu niet waard, ze is wel lekker en we zijn ons kwakje kwijt, volgende keer ergens anders 🤷‍♂️
 
Ik heb hen een mail gestuurd dat zij niet doen wat er staat geschreven op de site.
Alsook gezegd dat de vertaling niet deugt en wat de correctere vertaling is.

We zien wel of zij er rekening mee houden. Feit is, volgende maal in dat huis, duidelijk verwijzen naar wat de site vermeldt, franstalige versie!

Voor dat halfuurtje was het mij nu niet waard, ze is wel lekker en we zijn ons kwakje kwijt, volgende keer ergens anders 🤷‍♂️
Maar je hebt wel geen pzc voor je geld gekregen terwijl het in de prijs zit. Je bent dus opgelicht. Doe maar, maar zoiets laat ik niet zomaar gebeuren.
 
Ben er twee keer geweest de voorbije maanden. Eén keer in maart één keer eind september. In maart Khloé voor 45min. Heerlijk. Nam haar tijd en kon zeer intiem neuken. Kijkt je ook lekker in de ogen als je haar missionaris neemt en zij on top. In september was het een andere, naam vergeten. Niet zo goed, kon niet snel genoeg gaan. Ben wel telkens geweest zonder op voorhand te bellen. Aanbod vaak beperkt. Heeft iemand er ervaring met trio?
 
Ik had onlangs een ervaring bij Chloë, en ik moet zeggen, het was een avond om nooit te vergeten. Van het moment dat we binnenstapten, werden we meegenomen op een avontuurlijke reis die zowel spannend als verrukkelijk was. Het hoogtepunt van de avond was zonder twijfel een trio.
 
Terug
Bovenaan Onderaan