V
Voormalig lid 2278
Guest
gezien haar populariteit zou het me verbazen als je je planning daar precies op kan aanpassen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGeloof dat je wel gelijk hebt. ?gezien haar populariteit zou het me verbazen als je je planning daar precies op kan aanpassen.
Is ze 11 november weer terug of was dat grapje van Njoy3r hahaOok een berichtje gekregen, leuk en ze kan echt goed rimmen maar zolang ze anaal niet in haar pakket opneemt sla ik haar over. De nieuwe garde is allemaal anaal hoogopgeleid...meer mijn ding.
Dat was natuurlijk een grapje. Ze is idd in nov terug. Zou het wel grappig vinden als het daadwerkelijk de 11de is ?Is ze 11 november weer terug of was dat grapje van Njoy3r haha
Top! Dan ga ik weer tevergeefs proberen contact op te nemen ?.Haar gesproken ze is volgende week terug beschikbaar voor de geile klanten
Dat wordt inderdaad achter aansluiten...?Top! Dan ga ik weer tevergeefs proberen contact op te nemen ?.
Nou, je mag mijn plekje achter in de rij wel hebben. Niet dat dat je zal helpen maar toch ?Dat wordt inderdaad achter aansluiten...?
Haar tarieven zullen waarschijnlijk verhoogt worden vermoed ik. Ze is nu al vaak online op WhatsApp. Denk dat ze de eerste weken al volgeboekt is. Ik sla het ook over. Heb gelukkig al weer nieuwe pareltjes ondekt. ?Ik wil zeker een date met der inplannen maar denk dat ik de eerste aantal weken oversla. Heb niet de behoefte om een afgeneukte dame te bezoeken. Maar laten we eerlijk zijn denk dat een paar weken wachten het er niet veel beter op zal maken op dat gebied aangezien de dame heel populair is
Als ze haar prijzen verhoogt naar 200 weet ik niet of ik ga denk ik. Wss zal mijn geilheid t wel winnen, helemaal omdat ze zo wordt geprezen voor haar diensten. Maar ja dit is ALS ik een date kan inplannen aangezien dat ook nog een horde is waar je overheen moetHaar tarieven zullen waarschijnlijk verhoogt worden vermoed ik. Ze is nu al vaak online op WhatsApp. Denk dat ze de eerste weken al volgeboekt is. Ik sla het ook over. Heb gelukkig al weer nieuwe pareltjes ondekt. ?
Niks raars aan een dame bezoeken. Zie veel hier op t forum dat er gezeken wordt over prijzen en dat mensen moeten stoppen met die prijzen te betalen. Maar t is heel simpel er wordt een prijs gesteld en je kan/wilt t betalen of niet. Het is precies hetzelfde als een duurdere auto kopen of voor een goedkoper model gaan. Snap dat niet iedereen t financieel even breed heeft maar dat zijn dingen waarmee je moet leren leven danMannen doe eens niet zo hysterisch, het is een leuk hoertje met goede dienstverlening maar het valt wel mee hoor....als jullie zo raar doen wordt ze vanzelf duurder hahaha....
Had ze al gedaan toch. Het was 150, 'nu' 200 per uur.Als ze haar prijzen verhoogt naar 200 weet ik niet of ik ga denk ik. Wss zal mijn geilheid t wel winnen, helemaal omdat ze zo wordt geprezen voor haar diensten. Maar ja dit is ALS ik een date kan inplannen aangezien dat ook nog een horde is waar je overheen moet
Ik hoop het niet. Mijn salaris stijgt niet met respectievelijk 33%, 25%....Klopt toen er volop gediscussieerd werd over haar had ze ook haar prijs al omhoog gegooid, dus ze zal het wel fijn vinden dat we nu al weer volop bezig zijn over haar. Ik zou het op 250 zetten als ik haar was.
Dat is gewoon de juiste instelling. Ik ga overigens ook niet langs als ze t nogmaals verhoogt naar 250. Maar als ik haar was zou ik t wel weten. Want laten we nou niet hypocriet hier gaan doen heren, als wij in haar situatie zouden zitten hadden we de prijs waarschijnlijk ook wat opgekriktZe was afgelopen jaar al omhoog gegaan naar €200. Dat was een reden waarom ik bezoek aan haar echt moet overwegen en minder snel ga dan eerder. Ze is goed, dat zeker! Maar qua bedrag moet het ook bij mij passen in het budget. Gelukkig zit TZ nu wel bij de prijs inbegrepen...
Ze is bijna 40 hoor. Wel goede plastieke chirurgen, dat wel. Dat helpt vooralsnog. Snap alle hysterie niet zo goedOf 4 jr wachten.
Dan is ze weer 'gewoon' een Milfje van in de dertig met boobjob in Amstelveen van 100€ voor 30 minuutjes.
Bedoel ik niet eens snerend, maar dvp's worden logischerwijs vaak hard getroffen door de tand des tijds....