WHEM Kiera, Amstelveen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

H._

Meubelstuk
Supporter
Forumpionier
2.751
30/06/21
4.382
62
Klopt het dat ze je pas wil ontvangen als je haar een link van een social media-profiel stuurt? Zoiets herinner ik me uit haar hookers-topic.
 
De afgelopen periode veel goede dates gehad, bijvoorbeeld met Julia (net zo'n beest & goede pijpster maar uiterlijk een klasse minder, helaas gestopt) en Cathaleya (Venus Hamminkeln, heerlijk smerig wezentje maar verliest het ook op uiterlijk terwijl zij al heel knap is), maar Kiera staat aan de top. Alleen Asti blijf ik voorlopig bezoeken, want daar worden allerlei grenzen verlegd.
Zit de Cataleya die jij bedoelt in deze lijst? https://www.kinky.nl/?q=Cataleya

Of is de 'h' in haar naam geen typo?
 
By the way....ze schrijft in haar profiel dat je kunt appen. Dat deed ik ook altijd, maar als ik haar in m'n Whatsapp opzoek, dan heeft ze geen Whatsapp? ?
 
deze dame is al minimaal een dag van te voren volgeboekt, tenzij je al contact hebt, dan is het mogelijk om de zelfde dag vaak nog af te spreken, maar anders is het echt een lot uit de loterij als je de zelfde dag nog kunt afspreken, laat staan 3uur voor de dag voorbij is ;) Overigens wel zeer de moeite waard. 200euro vind ik alleen aan de hoge kant, voorheen vroeg ze 160, toen was het een aangename ervaring.
 
Sowieso een kansloze vraag. Iedereen kan hier meelezen.;)
Hoef ook niet precies te weten waar natuurlijk maar zoals La Karub zegt handig om te weten waar ongeveer voor parkeren of misschien tram/metro halte. Woon zelf vlakbij Breda dus anders pak ik gewoon de trein richting Amsterdam ipv de auto. Is nog sneller en geen gezeik met parkeren enzo.
 
deze dame is al minimaal een dag van te voren volgeboekt, tenzij je al contact hebt, dan is het mogelijk om de zelfde dag vaak nog af te spreken, maar anders is het echt een lot uit de loterij als je de zelfde dag nog kunt afspreken, laat staan 3uur voor de dag voorbij is ;) Overigens wel zeer de moeite waard. 200euro vind ik alleen aan de hoge kant, voorheen vroeg ze 160, toen was het een aangename ervaring.
Het is weliswaar aan de hoge kant maar je bent kennelijk wel gegarandeerd van een spetterende date en - bijna all inclusive - service, en dat in combinatie met die looks.. Bij een dame waar je dan 120 betaald voor een half uur, extra moet betalen voor zoenen en PZC en je mag niet aan haar zitten of doen of de service, ruimte en hygiëne is niet netjes, lijkt goedkoop duurkoop. Maar ieder natuurlijk z'n eigen budget en voorkeuren.

@mod: als ik teveel offtopic ga hoor ik het graag en excuses alvast: wil het forum niet vervuilen.
 
Parkeren is in Q park Buitenplein, vandaar loopafstand.

Er voor de 1e keer via WA doorheen komen is bij mij ook lastig gebleken. Nadat je een keer geweest bent wordt het allemaal een stuk makkelijker.
 
Veel Oostblok / Russische doen er aan, vaak tegen bij betaling, gewoon naar vragen. hoor zelden dat ze daar niet aan doen. De een beter dan de ander.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan