WHEM Mila, Amstelveen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
de recencies op hookers waren positief meen ik mij te herinneren. de laatste keer dat ze hier was (november/december)had ze ook al onherkenbare photos, deze photos zijn niet van haar. ik heb geen ervaring met haar, alleen ontmoet in een appartement en wat gesproken. knappe vrouw met goed figuur.
 
Heb haar in oktober vorig jaar 1x bezocht. Aangezien de recensies zeer positief waren had ik gehoopt dat ze enigzins op de foto's leek maar qua uiterlijk viel het voor mij wat tegen. Niet lelijk maar ook niet de fotomodel die je op basis van de foto's zou verwachten. Ze is wel super lief en service gericht en dat maakte een hoop goed. Kreeg nog een chocolatje van haar mee na afloop. Mocht je haar bezoeken, neem dan wat chocolade mee - zal ze waarderen.
 
Ik wilde haar bezoeken, maar toen kreeg ik onderstaand bericht. Uiteindelijk niet gedaan, omdat ik deze info niet graag deel. Stonden overigens wel positieve berichten op de oude pagina.

"Dear I see you as a new client , and i work only with regular clients. Or if you ready to pass a screening, we can try......its just for safety
: It might be( one of listed):

- Reference from another girl you've been with before ( she must be registered on kinky )
- Your LinkedIn page with a face photo in
- Your business card with this phone number".
 
Laatst bewerkt:
@Punisher interessant, dat was eigenlijk ook bijna dezelfde tekst als wat ik van Nika kreeg een tijdje terug. Overigens had ik Nika wel eerder mijn linkedin gegeven toen ik nog wat meer onwetend was (denk 3 of 4 jaar geleden). Heb er verder nooit rotzooi mee gehad, maar met de kennis van nu zou ik dat inderdaad niet doen.
 
Ik wilde haar bezoeken, maar toen kreeg ik onderstaand bericht. Uiteindelijk niet gedaan, omdat ik deze info niet graag deel. Stonden overigens wel positieve berichten op de oude pagina.

"Dear I see you as a new client , and i work only with regular clients. Or if you ready to pass a screening, we can try......its just for safety
: It might be( one of listed):

- Reference from another girl you've been with before ( she must be registered on kinky )
- Your LinkedIn page with a face photo in
- Your business card with this phone number".
we dwalen af, maar dit is best wel link.
er ontbreekt nog maar één mogelijkheid in het lijstje: een foto van je paspoort... :sneaky:
't kan best wezen dat de dame te goeder trouw is, maar ongelukjes gebeuren en voor je het weet sta je bekend als de bonte hond.
 
Kortom fake profiel maken op kinky en die opgeven als referentie. Doen we allemaal massaal en is deze flauwekul ook afgelopen? :p :p
Hi, i am new in the city, My name is Svetlana eh Sletlana from Russia. You can fuck my brains out for 150 euro. Discrete appartment in centre Amsterdam. You can use me for refrences for other lady's. Call me and fuck me.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan