WHEM Kiera, Amstelveen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waar zit 'm dat precies in dan? Hoe valt 'service' zo precies te meten?
Nog niet een kwart zeg je.....
Volgens mij geven mn recensies over Kiera het aardig weer. Maar inderdaad, nog geen kwart, want:

- giechelt/praat niet tijdens het pijpen, neemt 'm écht deepthroat (waar alle dames tegenwoordig deepthroat aanvinken op hun profiel maar er geen drol van waarmaken)
- pijpt je gerust 10 minuten (andere dames denken na een minuut vaak 'die is al hard, condoom kan er wel op')
- speelt het 'spelletje' goed vanaf het moment dat je de slaapkamer binnenkomt en gaat gelijk van start
- alle standjes mogelijk in alle hoeken van de kamer
- (tong)zoenen met overgave
- ze laat zich 'gewoon' nemen; geen gezeur of gedoe over te hard, voorzichtig zus en zo.
- masseert voortreffelijk
- de 2e ronde initieert ze ook zelf, en ze gaat net zo hard als de eerdere ronde.
- geen gedoe met kijken op telefoon, irritante timer enz
- ze is schoon (hygiënisch)
- ziet er, wat haar leeftijd ook echt is, uit als een knappe dame, altijd geschoren en leuk opgemaakt
- ze geilt je op alle mogelijke manieren op; van het pijpen voor de spiegel tot aan het betrekken van een speeltje voor haar eigen genot.
- weet precies wat en hoe ze moet doen als je bent klaargekomen
- als je in haar mond komt heb je niet eens in de gaten dat ze het ergens uitspuugt


En ik kan nog wel even doorgaan.?

En ter vergelijking; een van mn laatst bezochte dames - ook een veelgeprezen dame hier - zei letterlijk tegen me dat ik tijdens doggy rustig aan moest doen want ik had 'maar' 100 betaald voor een half uur?

Bij een andere dame werd veel gepraat en geen tweede ronde geiniteerd. En daarom dus: nog geen kwart.

Maar heb Kiera denk ik wel genoeg opgehemeld.
 
wtf... hard neuken in doggy is bij haar een betaalde optie?
Ze riep iets van 'aah baby you just paid 100' en daarachteraan iets in de context van dat ik niet 150 had betaald, terwijl ze me afremde. En het was gewoon doggy en ik kan me niet herinneren dat ik zat te 'rammen'. Ik nog excuses aanbieden en vragen of ze pijn had want ik ga niet stug door als een dame niet comfortabel is. Maar daarna was het prima. En zij nam ondertussen haar telefoon op en zat te kletsen met haar vriendin. Ja schiet me me maar lek?
 
Accuraat omschreven @La Karub

Nog een saillant detail wat maar weinig dames doen, tijdens het pijpen met haar kont naar je toe draaien zodat je overal bij kunt, vervolgens zelfs nog je hand beetpakken en naar haar poes brengen zodat je haar wel "moet" vingeren. :sneaky:
Ja dat dus ook, inderdaad! Daar word je toch botergeil van?

En daarmee heb jij misschien nog wel beter dan ik, en in het kort, omschreven wat ik bedoelde met 'nog geen kwart'; waar andere dames dus vaak nog geen vingers toe laten in hun poes, laat staan dat ze doen wat jij beschrijft.?
 
Het was kerst jongstleden, parmantig en met allure -zoals- immer liep ze door de kamer te paraderen. 'Nu was het moment aangebroken'. Ik sprokkelde mijn moed bij elkaar en zei tegen haar: 'trouw met mij, ik maak je gelukkig en al je zorgen zullen behoren tot het verleden'.

Maar ze brak mijn hart in kleine scherven wie je elkaar nog steeds niet terug gevonden hebben.

Ik had beter moeten weten, ik ben 2x haar leeftijd. Ik weet hoe oud ze is, heb haar paspoort in mijn handen gehad. Ze is geen 20-er, ook geen 40-er; 31 lentes jong is ze geworden dit jaar..
Ze heeft veel ervaring, duizenden mannen hebben met haar het bed gedeeld.

Ze is een ware psychiater, ze leest de wensen in je gedachten. Haar toekomstig man zal een gelukkig mens zijn en mag zich in zijn handjes knijpen.

Boos ben ik niet meer, doch jaloers daarentegen..
 
Laatst bewerkt:
We hoeven ons inderdaad geen illusies te maken, zo gaat dat tenslotte bij een zakelijke transactie @Omdatikhetlekkervind. Neemt niet weg dat je ook geen hork bent tegenover de dame -of heer waar je je brood koopt.

Ik geef gewoon aan dat ik dergelijke opmerkingen ongepast vind, @Richard75, niets meer en niets minder. Heeft niks van doen met het al dan niet verdedigen van de dame in kwestie.

Ze zal inmiddels wel alweer 50+ appjes hebben ontvangen @La Karub ?
 
Het was kerst jongstleden, parmantig en met allure -zoals- immer liep ze door de kamer te paraderen. 'Nu was het moment aangebroken'. Ik sprokkelde mijn moed bij elkaar en zei tegen haar: 'trouw met mij, ik maak je gelukkig en al je zorgen zullen behoren tot het verleden'.

Maar ze brak mijn hart in kleine scherven wie je elkaar nog steeds niet terug gevonden hebben.

Ik had beter moeten weten, ze is 2x mijn leeftijd. Ik weet hoe oud ze is, heb haar paspoort in mijn handen gehad. Ze is geen 20-er, ook geen 40-er; 31 lentes jong is ze geworden dit jaar..
Ze heeft veel ervaring, duizenden mannen hebben met haar het bed gedeeld.

Ze is een ware psychiater, ze leest de wensen in je gedachten. Haar toekomstig man zal een gelukkig mens zijn en mag zich in zijn handjes knijpen.

Boos ben ik niet meer, doch jaloers daarentegen..
Eerste berichtje met lulverhaal. De dame grijpt zelf in ;)
 
Volgens mij geven mn recensies over Kiera het aardig weer. Maar inderdaad, nog geen kwart, want:

- giechelt/praat niet tijdens het pijpen, neemt 'm écht deepthroat (waar alle dames tegenwoordig deepthroat aanvinken op hun profiel maar er geen drol van waarmaken)
- pijpt je gerust 10 minuten (andere dames denken na een minuut vaak 'die is al hard, condoom kan er wel op')
- speelt het 'spelletje' goed vanaf het moment dat je de slaapkamer binnenkomt en gaat gelijk van start
- alle standjes mogelijk in alle hoeken van de kamer
- (tong)zoenen met overgave
- ze laat zich 'gewoon' nemen; geen gezeur of gedoe over te hard, voorzichtig zus en zo.
- masseert voortreffelijk
- de 2e ronde initieert ze ook zelf, en ze gaat net zo hard als de eerdere ronde.
- geen gedoe met kijken op telefoon, irritante timer enz
- ze is schoon (hygiënisch)
- ziet er, wat haar leeftijd ook echt is, uit als een knappe dame, altijd geschoren en leuk opgemaakt
- ze geilt je op alle mogelijke manieren op; van het pijpen voor de spiegel tot aan het betrekken van een speeltje voor haar eigen genot.
- weet precies wat en hoe ze moet doen als je bent klaargekomen
- als je in haar mond komt heb je niet eens in de gaten dat ze het ergens uitspuugt


En ik kan nog wel even doorgaan.?

En ter vergelijking; een van mn laatst bezochte dames - ook een veelgeprezen dame hier - zei letterlijk tegen me dat ik tijdens doggy rustig aan moest doen want ik had 'maar' 100 betaald voor een half uur?

Bij een andere dame werd veel gepraat en geen tweede ronde geiniteerd. En daarom dus: nog geen kwart.

Maar heb Kiera denk ik wel genoeg opgehemeld.
Het klinkt raar, maar dat klinkt eigenlijk gewoon als een gemiddeld goede afspraak.

De meeste dames die ik bezoek voldoen toch wel redelijk aan die voorwaarden.
 
Ze riep iets van 'aah baby you just paid 100' en daarachteraan iets in de context van dat ik niet 150 had betaald, terwijl ze me afremde. En het was gewoon doggy en ik kan me niet herinneren dat ik zat te 'rammen'. Ik nog excuses aanbieden en vragen of ze pijn had want ik ga niet stug door als een dame niet comfortabel is. Maar daarna was het prima. En zij nam ondertussen haar telefoon op en zat te kletsen met haar vriendin. Ja schiet me me maar lek?
Alice dus? En Ana belde? Of belt Alice Ana ook wel eens?
 
mwah dit is toch prima? Anders raakt het recensietopic (en daar is waar het echt om gaat uiteindelijk) weer vervuild met slap gelul.

voorlopige conclusie: veel hebben ervaring met Kiera en zijn er lyrisch over. Anderen lukt het weer niet om een afspraak te maken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan