WHEM Kiera, Amstelveen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er zijn meer dames die hier aankomen en de eerste week echt niet hoeven te adverteren die hebben genoeg aanloop....niks bijzonders dus zou normaal moeten zijn als je goede service verleent...ben benieuwd wat het uurtarief wordt na alle tamtam en hosanna hierboven...
 
De verhalen op nzcforum zijn gestart door troll accounts, dat weet ik heel zeker.
Zou verder best kunnen dat ze bare doet hoor, ik ken haar verder niet. Heb haar nooit ontmoet. Maar de betrouwbaarheid van haar nzcforum topic laat zeer te wensen over.
 
De verhalen op nzcforum zijn gestart door troll accounts, dat weet ik heel zeker.
Zou verder best kunnen dat ze bare doet hoor, ik ken haar verder niet. Heb haar nooit ontmoet. Maar de betrouwbaarheid van haar nzcforum topic laat zeer te wensen over.
"troll" accounts zegt iemand met 2 berichten over berichten op een ander forum van leden met tientallen dan wel honderden berichten...
 
Klopt en ik vergat ook bij de samenvatting te vermelden dat ze last heeft van een groep White Knights die haar in alles beschermen. Zelfs door bv een nzc forum keihard te ontkennen of af te doen als "leugens"
Hoeren hebben geen witte ridders nodig. Bij het nzc forum kunnen ze niet eens normaal ABN schrijven, los van het feit dat ze graag de sperma van hun voorgangers uit de kut van een dvp likken. Heb me voorheen niet in de discussie gemengd over bare bij Kiera maar vind dit gerucht, waarvan voor zover ik weet, geen enkele lid van GR bare heeft gedaan met haar, te idioot. Haar profieltekst is duidelijk en bij vragen naar bare ga je op de block bij haar.

"I don't do: Bare sex (NEVER!!!)"

Ik respecteer je als lid maar nu kraam je onnodig onzin uit. Tenzij jij zonder het rubbertje haar kut hebt volgespoten is het zwartmakerij en geen gerucht meer.
 
Ik ken beide fora en GEEN persoonlijke ervaring met deze dame. Iemand vroeg een samenvatting. Die gaf ik. Dat is alles. Het is geen "zwartmakerij" maar wel goed voor het volledige beeld. Ik had er ook geen oordeel over he? Wat zij en mannen doen moet iedereen lekker zelf weten :D
 
Degene die dat gerucht was gestart zei dat ze alles deed, zonder condoom, anaal, cocaïne, drank, alles er op en er aan, voor degene die haar ooit bezocht hebben weten dat dat niet aan de orde is. Persoonlijk denk ik aan rancune onder wat personen die geweigerd/geblokt zijn. Zoals vriend Gerard hier boven die herhaaldelijk -en zelfs tot in PB's poogt dit gerucht in leven te houden. :rolleyes:

PS: @H._ selfie was bij mij voldoende, heb geen social media hoeven te delen.
 
Ik heb NOOIT gezegd dat zij dit of dat doet! Mijn "samenvatting" van 8 paginas was: (zie quote)
Heb zelfs gezegd dat het een GERUCHT is (dus de review elders niet eens als waarheid neergezet).
"Dure dame maar wilde super sex. Eventueel zonder condoom (gerucht) maar heel lastig om als nieuwe klant een afspraak te krijgen"

en nu gewoon reviews? :D
 
Ja, dat snap ik dus nooit zo @Omdatikhetlekkervind. Ik check de what's app statusses van mijn contacten altijd, maar er zijn er maar een paar die af en toe wat posten, Jana/Ginger bv.
Kiera heb ik ook op de app, maar die staat er nooit tussen.

Of heeft ze niet meer dat nummer met die foto waarbij ze met haar knietjes in modderig water zit?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan